Saudi-Arabisk pige myrdet for at konvertere til den kristne tro

"Jesus-loves-you" skrev
6967 news:WKUHi.36$hh...@news.get2net.dk

> [ ... ]

> ET-Break:
> (2007-09-18, Tuesday, CET 20:02, GMT 18:02)
> - "Believe it or not."
>
> CET 20:13
> - " ... (I am) ... "

samt ...

7132 news:m%9Ni.64$AS7...@news.get2net.dk

> [...]
> konservative Saudi-Arabien begyndte
> afstraffelsen i tirsdags. Straffen er
> inddelt i separate faser, siger
> avisen.
>
> 4. okt. 15:57 (CET, red.)
>
> === citat slut ====
>

> Ja, gu' er det perverst. Men derfor har du ingen ret til (af den grund) at
> mishandle dem...
>
> ET-Break:
> (2007-10-04, Thursday, CET 19:40:09, delay 0, GMT 17:40:09)
> - "Skulle jeg hilse og sige!"
>
> Vi er 100% enige, ET ... :-)
>
> Og hva' med forfølgelserne og udryddelse af anderledestænkende, herunder

News:

(Kilde: Den kristne ugeavis Udfordringen, torsdag den 25. september 2008,
side 10)

=== citat start ===

Dræbt for at konvertere til den kristne tro

Saudi-Arabien - En pige i Saudi-Arabien er blevet dræbt, fordi hun
konverterede til kristendom fra islam

Pigen mødte, ifølge avisen Christian Post, kristendommen via
internettet, hvor hun også flittigt skrev om sin omvendelse. Samtidig
rapporteres det, at der var pigens far, der stod bag drabet, ligesom hun
forinden blev lemlæstet.

Hendes far arbejdede for Saudi-Arabiens "ko(13:29-Internal
break)mmission for promovering af dyd og(13:32) forebyggelse af laster".

=== citat slut ====

Hmm ... (memory on from) ...

7975 news:ga79c8$j3d$1...@newsbin.cybercity.dk
7934 news:g9ivir$217c$1...@newsbin.cybercity.dk
6675 news:bBqgi.30$Qj3...@news.get2net.dk

> CAT got its bag (bargain, jagtudbytte, fangst) !!!

Er det ikke snart på høje tid, at den dersens "wild-cat" slippes løs (også i
Saudi-Arabien) ?

ET-Break:
(2008-09-25, Thursday, day no 269, CET 14:04:47, delay 0, GMT 12:04:47)
- "Jo."

And then I heard another voice said:
CET 13:05
- "Sandelig."

CET 13:07
- "Siger jeg jer."

CET 13:07
- "Ve den."

CET 13:07
- "Der rører min ejendom."

Hmm ...

Compare with ...

Verdensdommen

... Hvad I har gjort imod en af Mine dér,
har I gjort imod mig. ...

Matt. 25,31-46

Gosch ... Det er Jesus, der her taler!

CET 13:29
- "Skriv."

CET 13:29
- "Diktat."

CET 13:30
- "Start."

CET 13:30
- "Snart kommer Jeg."

CET 13:30
- "(Med) Mine engle."

CET 13:30
- "Ved siden."

CET 13:32
- " ... lære ... "

Hmm ...

"Radio"-forbindelsen vist desværre i uorden. Forskellen mellem signal og
baggrundsstøj i hvert fald ret ringe ... :-(

Last OUTPUT: 8036 news:gbfnlj$2sf8$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8037

"Jesus-loves-you" skrev
8037 news:gbft60$2uc5$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> [...]
>
> Hendes far arbejdede for Saudi-Arabiens "ko(13:29-Internal
> break)mmission for promovering af dyd og(13:32) forebyggelse af laster".

Compare with ...

(Andagtstekst fra www.blr.dk )

=== citat start ===

Fredag 26. (September 2008)

Fil 3,1-11

(Paulus skriver om sit tidligere religiøse, men fanatiske liv:)

Otte dage gammel gennemgik jeg den israelske indvielsesceremoni, ...
Hvis nogen er ægte ..., så er det mig! Desuden var jeg medlem af ...
parti[et] og krævede den strengelse lydighed mod ... love[ne], og
jeg var så bræn(CET 08:59)dende i min iver efter at overholde dem,
at jeg fanatisk forfulgte de kristne. ...

Men alt det ... har jeg nu fuldkommen afskrevet ... værdiløst ...

(Filipperbrevet 3,5-8 på hverdagsdansk)

=== citat slut ====

Apropos de såkaldte selvgjorte og dermed døde gerninger, ismaellerne.

And then I heard a voice from Heaven said (maybe it was ET):
(2008-09-26, Friday, day no 270, CET 08:59, GMT 06:59)
- "Does it says you something ?"

CET 09:05
- "South." or was it - "Saudi" ?

Last OUTPUT: 8038 news:gbgb9g$22a$1...@newsbin.cybercity.dk