(Creator)-Contact (Strong earthquake hits western China) ? - Was: Boycot Cannibal-istan (China)

"Jesus-loves-you" skrev
7401 news:20VCj.26$%U4...@news.get2net.dk
7402 news:0VaEj.25$pz...@news.get2net.dk
7403 news:P9bEj.28$1V...@news.get2net.dk
7404 news:fieEj.34$NC2...@news.get2net.dk
7405 news:p0jEj.38$Ht7...@news.get2net.dk
7406 news:iisEj.14$0R...@news.get2net.dk

News:

=== citat start ===

DR1 s133 fre 21 mar (2008, CET) 08:59:33

02:52

Kraftigt jordskælv i Kina

Et kraftigt jordskælv ramte i aftes det
sydøstlige Kina, oplyser Det
Amerikanske Center for Geologiske
Undersøgelser.

Skælvet målte 7,2 richter, og fandt
sted omkring 230 kilometer sydøst for
Hotan i Xinjiang-regionen. Skælv af den
kaliber regnes af undersøgelsescenteret
for stort.

Ifølge Ritzau ramte det dog et
tyndtbefolket område og der er derfor
ingen rapporter om skader.

Kort efter kom der et efterskælv på 5,5
richter.

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

BBC WORLD 111 (Good Friday) 21 Mar (2008, CET) 09:52/16

Strong quake hits western China

A 7.2-magnitude earthquake has struck
in Xinjiang province in north-west
China.

The quake occurred at 0633 local time
on Friday (2233 GMT on Thursday),
according to the US Geological Survey.

The epicentre was about 140 miles
(225km) south-east of Hotan city, near
Yutian county, the US agency said.

Early Chinese reports of the incident
had no details of casualties or damage.
Xinjiang is sparsely populated, with a
mainly Muslim population.

=== citat slut ====

Hmm ...

Vi er muligvis kommet i NÆRKONTAKT med *mere* end blot liv-2 !

Einem Skaber of the Universe ?

Let's find out ... :-)

Dagen i dag (langfredag, Good Friday) er jo noget speciel (for os kristne).

Input www.ucb.dk :

=== citat start ===

Langfredag 21. marts (2008, red.)

- Tilgiv, for du er tilgivet!

"... Kristus døde for os, mens vi endnu var syndere." Rom 5:8

I sin beretning om forskellige oplevelser som krigsfange fortæller Ernest
Gordon om, hvordan en vagtmand en aften bemærkede, at der manglede en skovl.
Overbevist om, at en af fangerne havde stjålet den, skreg han, at den
skyldige skulle træde frem. Så lagde han an til at dræbe fangerne én for én,
indtil der kom en tilståelse. Pludselig trådte en skotsk soldat ud af
geleddet og påkaldte sig opmærksomhed ved at sige: "Jeg gjorde det." Vagten
slog ham til døde lige på stedet. Da han havde udtømt sin vrede, tog de
andre krigsfanger deres vens døde krop sammen med deres redskaber og vendte
tilbage til lejren. Så blev skovlene igen talt op. Vagten havde taget fejl,
Der manglede ingen skovl! Hvem vil tage skylden for noget, han ikke har
gjort? Kristus? "Der er næppe nogen, som vil gå i døden for en retfærdig;
måske vil man vove livet for en, som er god; men Gud viser sin kærlighed til
os, ved at Kristus døde for os, mens vi endnu var syndere." Rom 5:7-8 Tænk
engang på, at "... Herren lod al vor skyld ramme ham." Es 53:6 "For der er
én Gud og én formidler mellem Gud og mennesker, mennesket Kristus Jesus"
1.Tim 2:5 En mellemmand forsoner uenighed og forhandler aftaler mellem to
parter. På Golgata stod Jesus mellem Guds vrede og straffen for vore synder.
Han levede på en måde, vi ikke kunne leve, så tog han den straf vi ikke
kunne flygte fra og gav os den forløsning, vi ikke kan betale.
Nu er spørgsmålet så: Når han elskede os så højt, kan vi så ikke også
elske hinanden? Kan vi ikke tilgive, når vi selv er blevet tilgivet? Når vi
har festet ved et nåderigt bord, kan vi så ikke undvære nogle få krummer?

=== citat slut ====

Men hvorfor al denne straf ?

Er Gud da en hævngerrig tyran eller er der måske snarere tale om noget lidt
i retning af følgende:

=== citat start ===

Kanal 5 (s114) Fre 21 Mar (2008, CET) 09:35:45

Avisbuds mor: De skal straffes

Forældrene til det 16-årige avisbud,
der efter et kølleoverfald onsdag i
dag blev erklæret hjernedød, er knuste
over tabet. Både faderen og moderen
fastslog i interviews på TV 2 News, at
den 16-årige aldrig havde gjort nogen
noget, men havde passet sin skole og
var gået til fodbold. "Jeg beder til
gud om, at ingen skal gennemgå det,
som jeg gennemgår nu. Jeg har mistet
mit barn. Jeg ønsker kun en ting: At
dem, som har gjort dette, bliver
straffet," sagde moderen torsdag aften
til tv-stationen.

lev. af www.newspaq.dk 21-03-2008 09:34 (CET, red.)

=== citat slut ====

Ja! Disse mordere skal straffes, ligesom kannibalerne i Kina osv.!!!

Daddy-Break (The Creator Himself):
(2008-03-21, Good Friday, day no 81, CET 08:4x, GMT 07:4x)
- "Min søn."

CET 08:4x
- "Jeg har udvalgt dig ... "

Ordene blev givetvis sagt til Jesus ... :-)

-

Andre pudsige hændelser for tiden:

7407 news:8aLEj.10$Sx...@news.get2net.dk

> SVT Text 137 Fre 21 mar (2008, CET) 09:23:09
>
> Utrikes Publicerad 21 mars
>

> Øgat såg 7,5 miljarder ljusår bort
>
> Amerikanska rymdstyrelsen Nasa har
> registrerat den mest lysanda explosion
> som upptæckts i rymden: ett massivt
> energiutbrott 7,5 miljarder ljusår
> bort och synligt med blotta øga.
[ ... ]
> Swift's Burst Alert Telescope picked up the burst at 2:12 a.m. EDT, March
> 19, and pinpointed the coordinates in the constellation Boötes. Telescopes
> in space and on the ground quickly moved to observe the afterglow. The
> burst is named GRB 080319B, because it was the second gamma ray burst
> detected that day.

Last OUTPUT: 7407 news:8aLEj.10$Sx...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7408

"Jesus-loves-you" skrev
(Sent: Friday, March 21, 2008, CET 11:14, GMT 10:14)
7408 news:DULEj.14$qd...@news.get2net.dk

The file was still NOT on-line at 2008-03-21, CET 11:56. Dvs. at
censur-tiden mindst er på 42 minutter. Einem *Anti*-Christ ... :-(

[ ... ]

[ ... ]
> Kraftigt jordskælv i Kina
[ ... ]

> [...]

> Einem Skaber of the Universe ?
>
> Let's find out ... :-)
>

> Dagen i dag (langfredag, Good Friday) er jo noget speciel (for os

I Central Europæisk Tid indtraf jordskælvet altså ...

2008-03-21, Peking-time 06:33
2008-03-20, GMT 22:33
2008-03-20, CET 23:33

... 27 minutter før langfredag.

Last 27-memory:

7353 news:kHBnj.10$JA...@news.get2net.dk

> Ildkugle over Danmark
>
> Søndag aften kl. 21.18 så flere danskere en ildkugle på himlen - det vil
> sige et meget lysstærkt meteor.
[ ... ]
> Men hvorfor lige søndag den 27. januar 2008 ?
[ ... ]
> Derimod er dagen den 27. januar blevet gjort til den internationale
> Auschwitzdag til minde om ofrene for Holocaust og andre folkedrab.

Øh ... Det ser ud til at Kina-jordskælvet på en-eller-anden måde knytter sig
til Holocaust-meteor-markøren 2008-01-27

Altså:

Menneskeheden vil engang ude i fremtiden - fx. om en million år - blive i
stand til at forudsige, hvornår og hvor et større jordskælv indtræffer.
Derfor er det også - logisk (dog hypotetisk) set - også muligt at en
udenjordisk civilisation vil kunne gøre noget tilsvarende, apropos ...

7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk

Men jeg finder det *urealistisk*, at man (væsener ligesom os) ligefrem
skulle kunne påvirke en jordoverflade så meget, at der opstår endog kraftige
jordskælv på udvalgte steder til bestemte tider (CET 23:33).

Hmm ...

Shoah (holocaust) ?

Det kinesiske holocaust ?

It seams like, it can think by itself...

And then I heard a voice from Heaven said (maybe it was DADDY or ET):
(2008-03-21, Good Friday, day no 81, CET 11:24-5, GMT 10:24-5)
- "Do You remember ?"

Last OUTPUT: 7408 news:DULEj.14$qd...@news.get2net.dk

ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7409

Martin Andersen

Jesus-loves-you wrote:
> [...]
>
> The file was still NOT on-line at 2008-03-21, CET 11:56. Dvs. at
> censur-tiden mindst er på 42 minutter. Einem *Anti*-Christ ... :-(

*plonk*

Ib Baagře

"Martin Andersen" skrev i en meddelelse:

> *plonk*

Enig!
Hvornår mon denne gruppe kommer til at handle om
kristendom? Gerne for og imod. Men i det mindste topic.
Mon det hjælper at bede til Gud??

God påske -- Ib

Martin Andersen

Det kommer an på hvem der ved du gør det :)