I have a question, Joergen

DADDY-Break:
(2004-04-15, CET 14:33:4x):
- "Ja, det må du gerne (*1)."

*1:
Havde spurgt:
"Skal det gentages (spørgsmålet fra fil 0864)."

0864 news:Pi9yb.49120$jf4.2...@news000.worldonline.dk
[ ... ]
> [...]
> "... Let's chop down the tree while it is still healthy..."
>
> But we are still missing a lot !!!
>
> -
>
> My question is this:
> --------------------
>
> What happened on 2. dec 2001 in your life, Joergen ?
>
> Why did you put the message out (on this day) ?
>
> What was you thinking and feeling ?
>
> -
>
> Can you help us ?
> (please do it in simpe english, so that we all can understand)
>
> We want to find out, but we don't understand (like 1.Pet.1,12b) !

Hertil har Jørgen svaret:

0868 news:cqlyb.49422$jf4.2...@news000.worldonline.dk

> "jørgen" skrev (news:3fc9d278$0$27461$edfa...@dread16.news.tele.dk)

> Tak Jørgen - det var sødt af dig at svare.
>
> Hvis du nu en dag kommer i tanke om noget, gider du så berette om det ?

Noget nyt desangående ?

Hav' en god dag.

Kærlig hilsen din broder i Kristus Jesus
Mogens Kall
The servant of Michael.

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

Last-Informationfile:
1662 news:sbX3c.108512$jf4.6...@news000.worldonline.dk
1847 news:wWtfc.143210$jf4.7...@news000.worldonline.dk