Kampen mellem Lysets og Mørkets sønner (0637)

I fredags skulle jeg følge min brors yngste pige i børnehave, og inden jeg
forlod hende, gav vi hinanden et knus. Fysisk berøring er et af de 5
kærlighedssprog, vi mennesker kan tale. Det syntes en anden lille pige - et
barn af nogle indvandrere eller flygtninge fra Mellemøsten - åbenbart godt
om, så hun gav mig også¨et knus. Og det fik mig til at tænke på, Herre, at
Du ELSKER alle mennesker (John 3,16).
Hjælp os til, o Gud, ikke at falde i den grøft, som HAMAS, Islamisk
Jihad, Hizbollah, al-Qaeda og det iranske præstestyre er faldet i, hvor vi
kun elsker os selv og vore nærmeste og hader vor modpart (fjenden). Vi
formår ej i egen kraft at elske vor modpart. Dertil bor der et alt for
dominerende, egoistisk væsen i vort indre. Men du har kaldet os dertil,
Herre Jesus Kristus (Matt 5,43-48). Så udgyd Helligånden (den nye LEVENDE
lov) i vort indre menneske, og lad den gro og vokse dér som et træ, der når
op til Himlen. Lad denne Din Ånd, o Gud,, Kærlighedens Ånd, dominere i vort
indre, så fredens gode frugt må sejre i vore tanker, ord, meninger og
navnlig handlinger, så vi i gerning behandler vore næste (inklusiv vor
eventuelle fjende) med kærlighed fremfor had.
Når jeg (og andre) svigter heri pga. terror m .m., da mind os om, Gud
Helligånd, den lille indvandrerpige fra børnehaven. Hun kunne for så vidt
godt have været et barn af Osama bin Laden eller en anden tjener for Mørkets
fyrste. Hun og de andre úskyldige skal ikke bøde for de andres onde
gerninger. Lad os elske dem som vort eget kød, úanset denne verdens bøvl og
larm.

Bruden:
Kys mig igen, min elskede!

Brudgommen (fra en frugtbar Oase i ørkenen):
Hvor er du fager, Min ...

DADDY-Break (2003-06-15, CET 11:06):

- "Det skal du (Output to dk.livssyn.kristendom)."

Yes, my Lord.

T-6, Jerusalem, 2304, Jeremiah 49,39 - ???

Jesus-Break (2003-Hebr. 04,12, CET 09:43):
(The GarbageMan)

- "Min fred efterlader Jeg jer."

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

File-name:
Kampen mellem Lysets og Mørkets sønner (0637)

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-06-15, Friday, CET 20:24

TBC

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

Tak for at dele en god oplevelse, og nogle gode tanker. - Jeg er glad på
dine vegne og håber at du tillige med denne positive oplevelse også beder
om, får tildelt og fortsat fremover er opmærksom på at opleve, søge og kende
guds ånds frugt i rigt mål fremover. Den ånd hvis frugt netop er kærlighed,
glæde, fred, langmodighed, venlighed, godhed, tro, mildhed, og
selvbeherskelse.

Vi kan alle søge og få gavn af denne ånd, uanset hvilken livssituation vi er
i.

(ps. ærgerligt at det ikke også var postet i dk.politik, der er et par
stykker derovre der godt kunne have haft gavn af at stoppe op et øjeblik og
tænke over sådant et for i dag usædvanligt positivt "daddy break")

TBC

TBC <-sut...@2night.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eed2d6a$0$15340$d40e...@nntp05.dk.telia.net...

The input from ...
was:

Kampen mellem Lysets og Mørkets sønner (0637)

dk.livssyn.kristendom
2003-06-15, Sunday, CET 20:24

His Majesty Internal Information Service
_______________________________

News from Banq-de-la-Iblîs:

We found the back-door, Sir!

I am a farmer.
Farmers needs harvest.
Weeds can kills the crops, the yields.
Therefore we have destroy it - in TIME!
But who is the real weeds ?
Our self, out neighbour, innocent civilians, the Mankind or the
son-of-the-darkness ?

The GREATNESS of the Lord, DADDY, our Creator:

Many people on earth is inable to feel the same as Abraham did, when God
tested him (his love to God) by commanding Abraham to offer his son.

(If You are a Muslim, You can also understand this, because in this case, it
dosn't matter, which son Abraham offered - the spiritual point is still the
same)

Muslims inside Palestine offer their sons and daughters in terroractions.
The israeli people offer their sons and daughters in the army ... and so on.
It is ALLWAYS painful to give such kind of offers.
But God did not stopped on this position! His plan was bigger in regard
to the son-of-Abraham. DADDY did NOT wanted the dead of Abrahams son. He
only created a "bridge" inside the brain of Abraham, a brigde of faith,
trust, confidence and LOVE. A Brigde through the desert from the
land-of-Farao to the Promised-Land-of-Gud, the Holy land. A brigde through
the weeds-plague!

Be honest and fair on Yourself now, please:
What is the most important for Ypu ? - to destroy the weeds ? - Yes, of
course! But why ? - To live in a desert forever ?
Hate is maybe the greatest weed of all. Hate can change a human Being,
from good to bad - You can kill all mankind and still have a great weed
inside Your brain!
Please - be honest to Yourself on this point!
I want You to take a step; do what Abraham did, when God commanded him to
offer his son: Open up Your soul, so that God Himself can show You His plan
for Your personally life. Let God be the Óne, Who starts up this brigde in
Your life. His will show Ypo the way out of this desert, so that You and
Your people can come to the Promised Land.
When Jesus rose from the dead (call witness, last memory: responce/sign
no 7, 2001-12-02), we saw the other side of the brigde, "Jerichö", the new
life with God. This life is ALSO for You, because You are His dear beloved
creation, no matter what! Believe in this FUTURE and don't fight against it.
The FUTURE is Your friend, not Your enemy. Open up Your mind for it!
I want You to cross the brigde, Sir - take the next step on the brigde:
Respect Your next-door neighbour as Yourself. Understand that he/she ALSO
needs love as well as You. He is not a weed. He is a farmer, just like You.
Farmers needs harvest!

Jesus-Break (2003-06-30, CET 07:47):

- "Please - Follow Me."

[...]

Re: Kampen mellem Lysets og Mørkets sønner (0637)
0638

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom

dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-06-30, Monday, CET 11:54

> His Majesty Internal Information Service
> _______________________________
>
> News from Banq-de-la-Iblîs:
>
> We found the back-door, Sir!

SETI-Break (Saturday 2003-07-26, CET 13:55):

- "... (UDN -> UDC irt. Harvest 1995, EL PASO) ..."

UDN = United Democratic Nations
UDC = United Democratic Civilisations (Life^X, X>=2)

Keyword:
Dyb råber til dyb
Deep calls unto deep

Iblîs (the devil) was thinking (likely):
"I will NOT accept - under any circumstance - this robbery!"

Then the day came for the heavenly beings to appear before the LORD (JHVH,
I-AM), Iblîs was also there among them. He said to DADDY:
"Give me these robbery-men in my hand!"
"All right," the LORD said to Iblîs, "everything they have is in your
power, but you must not hurt themself." So Iblîs left (Job 1).

First assault wave came (2002)
Second assault wave came (2003-03 ... 85).
Third assault wave came.

A voice cryed out: "Why DADDY ?"

His Majesty Internal Information Service:

Løsensbogen 2003, Onsdag den 23. juli 2003

Matt 5,43-48.

Alle har det håb til dig, at du giver dem føde i rette tid; du åbner din
hånd, og de mættes med gode gaver (Sl 104,27.28)

Han lod folkeskarerne sætte sig i græsset, tog de fem brød og de to fisk, så
op mod himlen og velsignede dem, brød brødene oh gav disciplene dem, og de
delte dem ud til skarerne. Og alle spiste og blev mætte (Matt 14,19.20).

Thanksgiving to God for His Justice (Psalm 9).

Internal talk to Iblîs (Jude 9):

"Game over and out. You will be thrown into the lake of fire and sulfur
(Rev. 20,10)."

Jesus! Let's rob this banq!

[...]

Re: The war between the sons of the Light and the Darkness (0637)
0640

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-07-28, Monday, CET 11:32

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

(2003-07-29 cut)

> UDN = United Democratic Nations
> UDC = United Democratic Civilisations (Life^X, X>=2)
>
> Keyword:
> Dyb råber til dyb
> Deep calls unto deep

(2003-07-29 cut)

Input News from Danish TV2 TextTV s139 tir 29. Jul 2003 CET 10:25:29:

Peres foreslår Jerusalem-løsning

Tidligere premier- og udenrigsminister
Shimon Peres foreslår at placere Den
Gamle By i Jerusalem under FN-kontrol
og dele resten af byen mellem Israel og
et kommende Palæstina.

Dermed kunne begge stater have hoved-
stad i den historiske by, mens man un-
der FN-ledelse gennem borgmestre kunne
dele bystyret over de mange helligdomme
i den gamle bydel.

"Det er et skifte i Israels position,"
anerkender Faruq Qaddumi, politisk le-
der af PLO. Spørgsmålet er, om regerin-
gen vil acceptere det, siger han.
----------- 28. jul 14:39 ----------------

Jesus says (Matt 5,9):
"Salige er de, som stifter fred, thi de skal kaldes Guds børn."
"Happy are those who work for peace; God will call them His children."

Heaven-Break (2003-07-29, CET 10:48):

- "Amen."

> [...]
> delte dem ud til skarerne. Og alle spiste og blev mætte (Matt 14,19.20).

May Your will be done on earth as it is in Heaven, DADDY!

> [...]

Jesus-Break (2003-06-30, CET 07:47):

- "Please - Follow Me."

Jesus-Break (2003-Hebr. 04,12, CET 09:43):

(means: Peace is what I leave with you; it is my own peace that I give you.)

[...]

0641

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-07-29, Tuesday, CET 10:55

Danish TV2 News ON: Terror on Israel

DADDY-Break (2003-08-12, Tuesday CET 19:03:50):

- "Det skal du (OUTPUT Job-text)."

Yes, my Lord:

On earth a servant came to Job and said:

"Three bands of Chaldean raiders attacked us, took away the camels, and
killed all your servants except me."
(Job 1,17b)

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk