Just a kiss, rose of Sharon

Input News (TV3 Text-TV):
_______________________________________
132 TV3 Dk Fre 04 Okt 2002 11:39:12

Iran i oprør over et kys

Den iranske skuespillerinde Gohar
Kheirandish kyssede ved en
prisoverrækkelse instruktøren Ali
Zamani på panden. De endte begge i
retten, skriver AP. Det muslimske Iran
tillader nemlig ikke fysisk kontakt
mellem de to køn i den offentlige
sfære. Så at Kheirandish både kyssede
og rørte Zamanis hånd, sendte
chokbølger gennem islamiske kredse i
landet. Parret undskyldte - men er nu
anholdt og anklaget for at have
forstyrret den offentlige moral.
--- 04. Okt 10:51 -----------------------------------

Devotion-text (Bibelnøglen, Friday, 04. Oct. 2002):
Headlines: Guds gartneri
Keyword: Til eftertanke: Tænk, hvilken nåde det er,
at vi hedningekristne, bliver indpodet på det ægte Kristus-træ.

Song of songs 1,2
Your lips cover me with kisses;
your love is better than wine.

Højsangen 1,1
Kys mig, giv mig kys af din mund, thi din kærlighed er bedre end vin.

Kysser Sønnen ... (Salme 2,12)
Kiss the Son ... (The book of Psalms 2,12)

Long live the FREEDOM in You, Heavenly Father! I'm the Rose-of-Sharon.
Længe leve FRIHEDEN i Dig, Himmelske Fader! Jeg er Sarons rose.

Long leve the King of Kings!

http://www.gospelcom.net/ibs/bibles/farsi/index.php

DADDY-break (2002-10-04, CET 11:59):

- "Det må du gerne (sende dette indlæg)."

DADDY-break (2002-10-04, CET 12:10):

- "Det skal du - Jeg pålægger dig det (OUTPUT ordre)."

Thank You, DAD - El-shaddai - ELSKER Dig!

Andreas Falck

"Kall, Mogens" <Mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse

> Iran i oprør over et kys

[ ... ]

Ka' du ikke poste det politiske i politik-gruppen, og nøjes med at
poste om kristendom i denne gruppe.

Læs venligst på www.usenet.dk og klik dig frem til de danske
nyhedsgrupper, hvor der under hver enkelt gruppe står hvad formålet
med den enkelte gruppe er.

På forhånd mange tak.

Se mit nye forsøg med :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/
og kom gerne med en vurdering!

Well, well, well

Så er jeg igen blevet indhentet af "Andreas-Politiet".

- Goddag Hr. betjent . Om jeg har kørt over for rødt lys?

NON-Maskable-Interrupt (DADDY-break, 2002-10-05, CET 11:03)

Over-and-out.

Andreas Falck

> Well, well, well
>
> Så er jeg igen blevet indhentet af "Andreas-Politiet".
>
> - Goddag Hr. betjent . Om jeg har kørt over for rødt lys?

Gider du overholde gruppens fundats, eller er du ligeglad?

"Det Evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk/
"Bibelsk tungetale" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-058.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Erik Larsen

"Andreas Falck" <Andrea...@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Kall, Mogens" <Mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse

> Gider du overholde gruppens fundats, eller er du ligeglad?

Hold dog op med at svare ham

Erik l