abuse@cybercity.dk

1 view
Skip to the first unread message

Vidal

22 Nov 2002, 16:29:5222/11/2002

Psudonymet LowLifeDK har gennem længere tid sendt krænkende
og nedsættende indlæg i dk.livssyn.kristendom. I gruppen diskuterer
vi kristendom, ind imellem ophedede diskussioner, men LowLifeDK
er der ikke for diskussionen, men søger udelukkende at sætte
kristendommen og kristne i et latterligtgørende og nedsættende lys.

Det har stået på gennem længere tid, men vi har håbet ,det ville gå
i sig selv igen, men nu synes jeg det må være nok. Jeg håber, I kan
standse hans fremfærd.

Nedenstående et af hans seneste indlæg, hvis I kræver yderligere
dokumentation kan jeg fremsende flere.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

-Hamster-Info: Score=0 Received=20021122210500
From: "LowLifeDK" <easyl...@ofir.dk>
Newsgroups: dk.livssyn.kristendom
Subject: Jomfru Maria var handicappet !
Date: Thu, 21 Nov 2002 23:27:42 +0100

[Jomfru Maria var handicappet !]

Hun havde et lille, men fælt og kendt handicap. Hendes tarm var perforeret,
og når Josef (den lille bandit) havde anal-sex med hende, så strømmede der
en lind strøm af sæd fra hendes tarm til hendes skede.

(dermed ikke sagt at Jesus var undfanget af en lort !)

Hun blev gravid, og alle der i dag mener hun var jomfru ved fødslen har ret
!

Er min teori i orden ?
Er alle glade nu ?

Low

LowLifeDK

22 Nov 2002, 17:12:2922/11/2002
Hej Ralph

Mit indlæg er formuleret som jeg tænker det kunne være foregået. Jeg har
ikke, og vil ikke, tage hensyn til personer der er på dk.l.k. for at nyde
deres otium.

NG'erne er til for debat anno 2002, snart 2003, og mit indlæg er ærligt,
aktuelt og placeret i rette gruppe.

Jeg har ikke, og sigter ikke at overtræde den Danske lovgivning.

Da mit indlæg hverken er kriminelt eller OT, så er det vist mere en
vurderingssag, end en overtrædelse,- eller som du selv skriver,- "Jeg synes
dit indlæg virker nedladende". Altså udfra din smag.

Jeg har min indfaldsvinkel, du og flere andre debattører har deres.

Hermed hviler din henstilling.

Hvis Cybercity.dk ønsker at præcisere denne og sikre jer at henstillingen
havner hos abonenten af DSLXXXXX, eller måske enda udvide denne, beder jeg
jer fremsende dette skriftligt, gerne med dokumentation.

Med venlig hilsen

K.P.

LowLifeDK

22 Nov 2002, 17:13:5122/11/2002

Vidal

22 Nov 2002, 18:02:5622/11/2002

"Vidal" <vi...@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:arm7e1$35a$1...@dknews.tiscali.dk...

> Psudonymet LowLifeDK har gennem længere tid sendt krænkende

Se, sådan kan det jo se ud, LowLifeDK. Nu kan du så
plonke...

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

LowLifeDK

22 Nov 2002, 18:28:5622/11/2002
> Se, sådan kan det jo se ud, LowLifeDK. Nu kan du så
> plonke...

PLONK

Hermed gjort.

Andreas Falck

22 Nov 2002, 18:31:5122/11/2002
LowLifeDK <easyl...@ofir.dk> skrev dette i

> PLONK
>
> Hermed gjort.

Osse mig?

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://syndflod.dk

vagn torup & rikke bachmann

23 Nov 2002, 03:58:0923/11/2002

"LowLifeDK" <easyl...@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Osse mig, Osse mig!
Mig ikke være samme race som dig, dig have majet specielt biologi, dine
kvinder underligt bygget.
Dig vist være en værre Uno Abnormalitis.
vagn

23 Nov 2002, 09:00:1423/11/2002
"Vidal" skrev:

> Psudonymet LowLifeDK har gennem længere tid sendt krænkende

> og nedsættende indlæg i dk.livssyn.kristendom. ...

Da jeg læste det, kom jeg umiddelbart til at tænke på Åb. 12,10:

"... vore brødres anklager (own: Iblis), som anklagede dem for vor Gud dag
og nat."

DADDY-Break (2002-11-23, CET 14:28):

- "Det skal du (OUTPUT the message from Rev. 12,10 to
dk.livssyn.kristendom)."

- Yes, my Lord.

14:32

- "Sådan skal det være (dette indlæg)."

- Thank You, DAD!

14:36

- "Jo, det må du godt (spurgte: "Må jeg ikke kommentere budskabet?")."

- Thank You, DAD:

Det, jeg blot ville sige, var, at vi kristne må væbne os med tålmodighed.
Satan (Iblis) og hans "skak-brikker" vil ALTID anklage os (både her
dk.livssyn.kristendom og alle andre steder). Sådan er livet bare.

Jeg skrev et indlæg til Jørgen for at opmuntre ham vedrørende dette (Input:
(0122 - 2002-11-01, CET 11:59, Re: Respekt for andres svagheder):

--- Memory-input --------------------------------------------------
Kære Jørgen,

I dag klokken CET 11:37:52 (2002-11-01) kom Gud ord til mig:

- "Det skal du (skriv til Jørgen)."

Jeg har ikke haft tid til at læse og deltage i debatten på
dk.livssyn.kristendom, men i går så jeg dit indlæg.
Det gør mig ondt at høre.

Umiddelbart kom jeg til at tænke på er fra 1.Kor.1,25-29

"... men det, der var dårskab (tåberne heriblandt mig selv) for verden,
udvalgte Gud for at gøre de vise til skamme, og det, der var svagt for
verden, udvalgte Gud for at gøre det stærke til skamme; ..."

Dú er dyrebar, Jørgen, i Guds øjne, og om hele verden vender sig imod dig,
da frygt ej; thi...

I mine (inklusiv dig og mig, Jørgen) fjenders påsyn dækker Du bord for mig,
Du salver mit hoved med olie, mit bæger flyder over.
Salme 23,5
--- END of Memory-input 2002-11-23 ----------------------------------

uk.religion.christian har valgt "Filter-løsningen" (adgang nægtet for
úvedkommende), og denne løsningsmodel kunne man også vælge i
dk.livssyn.kristendom. Samtidig afskærer man søgende mennesker fra gruppen.
Og så vælger de New-Age-gruppen eller noget andet

Jeg ved ikke, hvad der er bedst. Kun dette ene ved jeg:

Vi (os kristne) er sat i Verden for at bringe Lys-i-mørket, og dér, hvor
lyset skinner, må mørket vige!

Gud har givet os de bedste våben af alle (Ef. 6,12-17):

1. Sandheden
2. Retfærdigheden
3. Forkyndelsen
4. Troen
5. Frelsen
6. Åndens sværd (Guds Ord).
+
7. Bønnen (Ef. 6,18)

Brug dem flittigt (i den Guds-fjendske Verden)!

Indlæg OK, DAD?

14:57

- "Ja!"

- Thank You, DAD - El-Shaddai - ELSKER Dig

14:57

- "i lige måde."

- Tak, Herre!

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

Deadline (News-input-from-dk.livssyn.kristendom):
2002-11-22, Saturday, CET 13:56

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
Re: ab...@cybercity.dk
0167