Brandmanden

En mand havde arvet en brandbil af sin far.

Imidlertid kom faderens fjender og pillede ved brandbilen, så den spyede
ild som en drage i stedet for vand ud af sprøjten.

Og manden begav sig ud i den store verden for at slukke ildebrande.

MANGE skove blev sat i brand.

En dag kom han til et *grønt-træ*. Bedst som han var ved at sætte
fut i det (Luke 23,31), talte træet til ham:
"Jeg er ikke kommet for at kalde retfærdige, men syndere."

Disse ord fattede manden ikke, for han troede, han gjorde det rigtige.
Han var jo "brandmand".

Og verden blev forvandlet af brandmanden fanatimus med vold, mord,
død og ødelæggelse til et flammehav.

Langt borte i et fjernt solsystem modtog man de sørgelige meddelelser,
at en civilisation havde begået kollektivt selvmord, og man holdt 7 års
sørgedage som når en brudgom har mistet sin brud.

-

Dine gerninger afslører dig, din slambert (Matt.7,15-20).

Your "neighbour" has spoken!

The servant of Michael.

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

Last-Informationfile:
1662 news:sbX3c.108512$jf4.6...@news000.worldonline.dk
1766 news:suEac.131747$jf4.7...@news000.worldonline.dk

File-number:
1770

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

"Kall, Mogens" skrev

[ ... ]

> En dag kom han til et *grønt-træ*. Bedst som han var ved at sætte
> fut i det (Luke 23,31), talte træet til ham:
> "Jeg er ikke kommet for at kalde retfærdige, men syndere."

2004-04-09, CET 10:30-
The Passion of the Christ

[ ... ]

> [...]
> at en civilisation havde begået kollektivt selvmord, og man holdt 7 års
> sørgedage som når en brudgom har mistet sin brud.

Rettelse:
... som når en brudgom har mistet sin afdøde brud.

Interrupt "the death of my neighbour"
0293 news:yc23a.85323$Hl6.7...@news010.worldonline.dk
(use http://www.google.dk/grphp )

På graven står der:
(2004-04-09, CET 11:27:50)
"Elsket og savnet"

means:
(on the grave)
"loved and missed"

[ ... ]
> Your "neighbour" has spoken!

The servant of Michael.

[...]

1774

Norma

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fut i det (Luke 23,31), talte træet til ham:
> "Jeg er ikke kommet for at kalde retfærdige, men syndere."

Sig mig citerer du bare?

Det hedder vel Lukas på dansk og ikke Luke, som i Luke Skywalker!

Det hedder i øvrigt:

"Da sagde Jesus: "Græd ikke over mig; men græd over jer selv og jeres børn"

Norma

"Norma" skrev

[ ... ]
> [...]
[ ... ]

> [...]
>
> Det hedder i øvrigt:
>
> "Da sagde Jesus: "Græd ikke over mig; men græd over jer selv og jeres

Hej Norma,

Der ligger mere i ordene end som så. Blandt andet:

0095 news:gBEt9.170650$Qk5.5...@news010.worldonline.dk
(use http://www.google.dk/grphp )

The servant of Michael.

[...]

Interrupt OSLO-Norge-2, Wedding One

(2004-04-11, CET 00:30:1x)
I saw a wedding called-off

(2004-04-11, CET 00:33:46)
I saw a new wedding, the Wedding.
"She":
- " I do."

God bless You.

Wish You a happy Easter.

With kind regards

Mogens Kall
The servant of Michael.

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
> [...]

Interrupt Revelation 22,2
0901 news:m71zb.50430$jf4.2...@news000.worldonline.dk
( use http://www.google.dk/grphp )

Input News:

DR1 s139 søn 1 apr (2004, CET) 10:55:09

Forsker: 100 år snart ingen alder

Mennesker i 50-årsalderen kan godt
begynde at bestille selskabslokale til
deres 150 års fødselsdag.

Og er man omkring de 20 eller yngre, er
det ikke udelukket, at man kan runde de
1000 år - i live, vel at mærke.

Det siger en af verdens førende alders-
forskere, (biogenetiker) Aubrey de Grey, fra Cambridge
University i England til berlingske.

Han siger, at der ikke vil gå mere end
fra 25 til 100 år, før fænomener som
celleterapi og stamcelleforskning i