Osama Bin Laden - Vi ønsker også forsoning (Musalaha)

"Kall, Mogens" skrev
1788 news:pbCdc.139132$jf4.7...@news000.worldonline.dk

News:

Tape from Osama Bin Laden (2004-04-15)

DADDY-Break:
(2004-04-15, CET 09:07:4x)
- "Bring dem hjem."

means:
Bring them home.

[ ... ]

> [...]
> Jeres tro på, at Jesus ikke er Messiahs, ligesom vi kristne OGSÅ har vores
> ret til at tro på, at Muhammed ikke er Guds udsending (Profeten).
>
> Religionsfriheden (inklusiv retten til helt af fravælge Gud, altså
> ateisme)
> tillod Gud (JHVH, Skaberen) jo allerede i edens have, dergang Han tillod
> Adam og Eva at fravælge Hans ord i deres hjerte i kraft af deres
> syndefald.
>
> Ægte kærlighed kan jo ikke skabes gennem tvang (jævnfør Sûra 2, 257).
>
> Kom - Lad os derfor kappes i gode gerninger (Sûra 2,149).

And ...

1789 news:zZMdc.139174$jf4.7...@news000.worldonline.dk

> DR1 s134 lør 10 apr (2004, CET) 08:29:20
>
> Forlader Gazastriben
[ ... ]
> --- (Own: 9/4-04) 22:23 -------------------------------
>

> Hvad er det, vi ønsker ?
>
> Fredelig sameksistens.
>
> Vi tror på, at alle mennesker har ret til at leve et frit liv bag sikre og
> anerkendte grænser.
>
> Kom - lad os ære vores Skaber ved at kappes om at gøre det gode
> fremfor det onde (Sûra 2,149).
>
> Jesus siger:
>
> "Salige er de, som stifter fred; thi de
> skal kaldes Guds børn."
> (Matt.5,9)
>
> Let dreams become true.

Vi ønsker - som sagt - forsoning (Musalaha)

Internal memory:
2004-04-13, CET 17:40:51, delay +00:00:07
Opfølgning ...
2004-04-14, CET 17:44
Come - I want to show You a thing about Your FUTURE
(Elsket og savnet - loved and missed)

Det er korrekt; jeg ér doms-profet, se (Josafats-dal) ...
1804 news:Ujaec.140770$jf4.7...@news000.worldonline.dk
... men jeg har IKKE fået kompetance af min Himmelske Fader (5.Mos.(Deu)
1,31) til at lege Gud (apropos afgudsdyrkelse, SHIRK) og dømme levende og
døde af "úforklarlige" grunde.
Min mission er således af *forebyggende* karakter (Ordsp.27,12).

Vi ønsker ...

Forsoning med hinanden, og
Forsoning med vor Skaber.

Vi står på randen til en global Atomkrig, der úundgåelig vil udslette det
meste af Menneskeheden.

Endnu har vi chancen for at ændre TITANIC's dødskurs (benyt Veto-retten),
men det kræver både mod og vilje og udholdenhed.

Det er korrekt. Der er blevet udgydt meget blod på denne planet, og havde
jeg været en fremmed, da ville jeg ikke tro mine egne øjne og øre, men blot
tro var en ond drøm.

Ikke desto mindre er det sandheden om Menneskeheden.

Vi kan IKKE ændre på fortidens fejltagelser og synd.

Vi kan tilgive hinanden (men vi kan IKKE gøre skaden god igen).

FREMTIDEN (The FUTURE), derimod, dén har vi mulighed for at ændre.

For troende jøder, kristne og muslimer (som alle har deres oprindelse udfra
GT-skrifterne) er der et ordsprog, som lyder:

"Den fornuftige ser faren på forhånd
og undgår den i tide;
en dumrian (derimod) vader videre
og må tage konsekvensen.
(Ordsp.27,12)

Kom - lad os være de fornuftige og sammen ændre skibets-kurs-mod-Afgrunden;
om ikke for andres skyld, så da i det mindste for vor egen skyld og vores
efterkommere.

Lad os ære vores Skaber gennem dette; Ham, Som skabte alt liv i Universet og
gav os befaling om at herske over det biologiske livs mangfoldighed her på
jorden; modsat at ødelægge det (1.Mos. (Gen) 1,28).

Internal:
Tak Jesus for, at Du bærer verdens synd (for den er úudholdelig af bære).
Tilgiv os, Himmelske Fader, for vor synd og frels os mennesker fra vor
egen ondskab og vanvid.
Hjælp os, Gud Helligånd, til at gøre flittigt brug af vor VETO-ret (mind
os herom), hver gang vi (i vor partiskhed) er ved at miste kontrollen
forstandsmæssigt og reagerer úhensigtsmæssigt (på grund af vores følelser).

DAD!

DADDY (5.Mos. (Deu) 1,31):
(2004-04-15, CET 10:24)
- "Ja - Her er Jeg, Min dreng."

Okay to OUTPUT ?

10:24
- "Du får Min tilladelse."

Thank You, DAD - El'Shaddai - ELSKER Dig.

10:25
- "I lige måde Min søn - Jeg ELSKER også dig."

Mu-sham-dam (1.Cor.14,1).

Fred være med Menneskeheden.

With Agape-love (*1) from a member of the human-being-family
(*1):
1844 news:KPafc.141947$jf4.7...@news000.worldonline.dk
Mogens Kall
The servant of Michael.

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

Last-Informationfile:
1662 news:sbX3c.108512$jf4.6...@news000.worldonline.dk
1766 news:suEac.131747$jf4.7...@news000.worldonline.dk

File-number:
1845

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Opfølgning til ...
dk.livssyn.kristendom

"Kall, Mogens" skrev

[ ... ]

> Internal:
> Tak Jesus for, at Du bærer verdens synd (for den er úudholdelig af bære).
> Tilgiv os, Himmelske Fader, for vor synd og frels os mennesker fra vor
> egen ondskab og vanvid.

DADDY/Jesus-Break:
(2004-04-15, CET 10:48:2x)
- "Dertil kom Jeg (til Menneskeheden)."

10:48:5x
- "... [Det er en del af Min mission] ..."

10:55
- "... af frelse [menneskene] ...

10:56:12
- "... fra dets synder ..."

10:50:xx
- "Læg det ned ved Golgathas fod."

10:51:32
- "... din synd ..."

10:51:54
- "... og Jeg vil bære den ..."

OUTPUT DADDY ?

10:57:3x-

- "Du får Min tilladelse."

10:57:59-
- "hermed."

Guds fred til menneskeheden.

[...]

1846

ab

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse
> "Kall, Mogens" skrev

Begynder du nu at citere dig selv ?

OBL er sikkert kun oplagt til "fred" indtil han opdager alt det lort EU (og
de andre "alliancepartnere") er skyld i som følge af udbytning,
handelsrestriktioner, navlebeskuelse, snæversynethed o.s.v. - you name it.

ab

"Kall, Mogens" skrev

DADDY-Break:
(2004-04-15, CET 13:20)
- "Du har fået Min tilladelse - OUTPUT!"

Thank You, DAD.

[ ... ]

> [...]
> døde af "úforklarlige" grunde.
> Min mission er således af *forebyggende* karakter (Ordsp.27,12).

Således ser du også, at Jonas' Ve-råb beordret af DADDY (JHVH) (see The Book
of Jonah) var af *forebyggende* karakter (skønt profeten ikke selv fattede i
første omgang, Jonah 4,1-3); thi folket dér kunne jo ikke skelne højre fra
venstre, godt fra ondt (Jonah 4,11).

STEP óne:

Can a mother forget her child ?

Maybe she can, but the Lord LOVE His children so much, that ...

[...]

1847 news:wWtfc.143210$jf4.7...@news000.worldonline.dk

File-number:

> [...]

> Tak Jesus for, at Du bærer verdens synd (for den er úudholdelig af bære).
> Tilgiv os, Himmelske Fader, for vor synd og frels os mennesker fra vor

Memory on:

0113 news:AAUu9.182517$Qk5.6...@news010.worldonline.dk
( http://www.google.dk/grphp )
[ ... ]
> [...]
> Isaiah ....... 45,14-15
> Isaiah ....... 21,10-14
> Habakkuk ..... 03,02-08
> Isaiah ....... 60,06-08
> Isaiah ....... 60,09-10
> Isaiah ....... 59,19-20
> Isaiah ....... 19
> Jeremiah ..... 48,47
> Jeremiah ..... 49,06
> Jeremiah ..... 49,39
> Psalms ....... 72,09-10
> Psalms ....... 72,15
> Solomon's Song 03,06 (Water came 2001-10-07 CET 13:32 at this position)
>
> ---(Break 2002-10-27, Sunday, CET 15:46 - Winthertime)---

DADDY-Break:
(2004-04-15, CET 16:00:xx)
- Jeg borttager deres synder, og så er det Min Fredspagt med dem."

16:02:0x
- "Jeg griber ind ... (for Min Egen søns(*1) skyld) ..."

*1:
Dette ordvalg *Egen-søn* skal forstås udfra 5.Mos.1,31, at Gud JHVH opfatter
Sig Selv som en Fader i relation til os mennesker. Adam-no-1 således
søn-af-Gud (Lukas 3,38). Adam-no-2 (Jesus Kristus, 1.Kor.15,22+45-47)
ligeledes søn-af-Gud.
I 16:02:0x-udtalelsen tales der om Jesus Kristus.

16:02:51
- "Ham ELSKER Jeg."

Se nærmere om hvorfor i indlæg ...
1768 news:oR%ac.132854$jf4.7...@news000.worldonline.dk

Fader!
Jeg havde nær kommet til at bort-censurere Dit ord fra *(for Min Egen
søns skyld)*; idet det jo i mine høre jo lyder som en propaganda-central.
Dernæst véd Du jo, at muslimerne så let misforstår begrebet *Guds-søn*
for slet ikke at tale om begrebet *Guds-Søn*

16:24
- "Jeg véd det."

Tilgiv mig for dette.

16:27
- "Alt forladt, Mit barn."

16:27
- "Jeg véd, at det er en tung byrde for dig at bære - se på Jesus."

16:29
- "Lad Ham bære din byrde."

Tak Herre, Min Gud!

Må jeg godt smide hele dette indlæg ud ?

16:30
- "NEJ!"

OUTPUT ?

16:31
- "Ja!"

16:31
- "Gør det nu!"

Okay, så smadrer vi også denne flugt-bro i Jesu navn.

[...]

[ ... ]

DADDY-Break:
(2004-04-15, CET 16:38:58)
- "Jeg vil have det sådan (file 1852)."

16:39:5x
- "Det er Min Fredspagt."

16:41:42
- "Her vil Jeg lade Mig finde - [Min søns blod er soning for din synd]"

16:44:0x
- "Sådan skal det være."

Må jeg godt holde fri nu ?

16:45
- "Ja!"

Tak!

> [...]

Mogens Kall
The servant of Michael.

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,

DADDY-Break:
(2004-04-15, CET 19:49:30)
- "Den skal med (læste andagt)."

Ja, Herre:

Her en "lille" opfordring fra DADDY til jer, al-Qaeda:

(citat start)

www.ucb.dk

Torsdag den 15. april 2004

Forblændet af vrede!

"... den, der hader ... mørket har blindet hans øjne."
1.John.2,11

Afsky føles som om, der er en krig i gang inde i dig. Du er i konstant kamp
med andre - og endda dig selv, men jo hårdere du kæmper, desto mere taber
du. Diskussioner kører dig træt og efterlader dig såret og vred. Du er i en
situation, som ikke kan 'vindes'!
Du kæmper om, hvem der har ret, og hvem der tager fejl; du bruger så
meget tid på at overgå, tale højere end eller udmanøvrere andre, at du
næsten er ved at gå ud af dit gode skind. Stop krigen! Lad være med at leve
sådan endnu en dag! Overgiv dig selv til Gud med det samme og lad ham vise
dig vejen til fred ...

DADDY-Break:
20:31
- "Du må godt stoppe her."