PLO-terrorist blev kristen

Udfordringen skriver torsdag d. 4 marts 2004:

PLO-terrorist blev kristen

Ville dræbe jøder
- Som ung var jeg ansat af PLO til at udse mig de stærkeste og dygtigste
af børnene og lære dem at dræbe jøder, bruge våben og lave bomber ... Jeg
var fyldt af had og vrede mod jøderne.

Gud fjernede stenhjertet
... Jeg kom til et punkt i min "kamp" med Gud, hvor jeg bad Ham om at
forvandle mit hjerte.

(citat slut)

Tak Jesus!

The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Last-Informationfile:
1575 news:llb_b.95801$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
1640

Harald Mossige

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> [...]
> var fyldt af had og vrede mod jøderne.
>
> Gud fjernede stenhjertet
> ... Jeg kom til et punkt i min "kamp" med Gud, hvor jeg bad Ham om at

Med litt språkkunskap kan vi ta på at meldinga fra Udfordringen er falsk.

HM

jørgen

"Harald Mossige" <harald...@hkabel.no> skrev i en meddelelse

Hvordan det?

mvh jørgen.

Dres

I news:40487840$0$189$edfa...@dread12.news.tele.dk skrev
jørgen følgende:

[ ... ]

> Hvordan det?

Hedningen Harald vil bortforklare alt hvad Gud kan have gjort for at
forvandle mennesker til oprigtigt personligt troende kristne. Ikke
andet.

http://sda-net.dk/ + http://skabelsen.info/
*** Alle med debatforum ***

Harald Mossige

"jørgen" <brothe...@hotmail.com> wrote in message
> [...]
Fordi han påstår at RAMbrikker i PCen er mykje betre en minnebrikker :-)

HM

Harald Mossige

"Dres" <dewnull@put_i_hul.invalid> wrote in message
Takk.
Eg rekner med at når du kaller meg hedning, så betyr det at du har reservert
meg ein plass i helvetet etter døden, på vegne av gud.

Og så bed eg deg vera så venlig:
Du som har fullmakt frå gud, ver så snill å lever meg ein fin plakat, som
dei gamle avlatsbreva, ein fargerik plakat som fortel om plassreservasjonen
og begrunnelsen og så med underskrifta di. Gjer den til ein PDF-file og legg
den ut på nettet, - eller send den som mail til meg direkte, slik at eg kan
printa den ut og setja den i glas og rame.

Det vil sikkert vera ein pryd på den rette veggen.

HM

Dres

I news:4048...@news.wineasy.se skrev
Harald Mossige følgende:

[ ... ]

> Og så bed eg deg vera så venlig:
> Du som har fullmakt frå gud, ver så snill å lever meg ein fin
> plakat, som dei gamle avlatsbreva,

Jeg tilhører ikke en kirke der udsteder afladsbreve. Den slags
forbeholder Paven i Rom sig ret til.

Harald Mossige

"Dres" <dewnull@put_i_hul.invalid> wrote in message
Nå synes eg du burde ha lese heile innlegget. Det var ikkje avlatsbrev eg
bad om, men skriftlig plassreservasjon til - - .

HM

Anders Peter Johnsen

Dres wrote:
> [...]
>
> Hedningen Harald vil bortforklare alt hvad Gud kan have gjort for at
> forvandle mennesker til oprigtigt personligt troende kristne. Ikke

"Mojn fra 'Dres' i Tønne", Hr. Falck? ;-)

Anders Peter Johnsen

Anders Peter Johnsen

Der er ikke nogen af jer derude, der har dèn "Morgenstjerne.bmp"-fil, jeg
engang lagde i dk.binaer, vel? ;-)

Dres

I news:4048c060$0$144$edfa...@dread11.news.tele.dk skrev
Anders Peter Johnsen følgende:

[ ... ]

> "Mojn fra 'Dres' i Tønne", Hr. Falck? ;-)

Præcist, og nu er det

Mojn fra Dres i Ravsted
http://synnejysk.dk