Endnu en (vist nok) Putin-kritisk journalist myrdet i Kaukasus

"Jesus-loves-you" skrev
7925 news:g9gg5t$149c$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]
> [ ... ]
>

> Her mere af den ækle skuffe:
>
> === citat start ===
>
> TV2 TTV s136 Søn 13 Aug (2008, CET) 20:35:37
>
> Moskva-kritisk journalist dræbt

News:

=== citat start ===

SVT Text 141 Ons 03 sep (2008, CET) 12:22:33

(efter kl 09)

Ænnu en journalist dødad i Kaukasus

Den framstående tv-journalisten
Abdulla Alisjajev i den ryska delrep-
ubliken Dagestan i norra Kaukasus
avled på onsdagen efter att kvællen
innan ha attackerats av okænda
gærningsmæn.

Enligt den ryska nyhetsbyrån Interfax
befann sig Alisjajev i sin bil nær han
skøts i huvudet och i ryggen. Dærmed
blev Alisjajev den andra journalisten
på tre dagar som dødats i regionen.

I søndags dødades den oppositionelle
journalisten Magomed Jevlojev medan
han hølls i førvar av polisen i del-
republiken Ingusjien.

=== citat slut ====

Sikke nogle "venner" at have. Jeg siger bare: "Føj for den lede!"

Legalisering af tyveri og nu også MORD!!!

Apropos

Law no 6, Du må ikke slå ihjel (2.Mos.20,13)
Law no 8, Du må ikke stjæle (2.Mos.20,15)

Jeg "fristes" næsten over evne til at sige ...

ET-Break:
(2008-09-03, Wednesday, day no 247, CET 12:37, GMT 10:37)
- "Det må du gerne."
<
Jo, tak, ET ... :-)

... angående Antikrist:

... Djævelen ... hans harme er stor, fordi han ved, hans tid er
kort.
Og jeg så, at et af dets hoveder var som såret til døden
(apropos Sovjetunionen),
men dets dødshug blev lægt ...
(apropos den russiske bjørn er tilbage. Spørg bare georgierne)

Åbenbaringsbogen (Revelation) 12,12b; 13,3

CET 12:50
- "Usling!"

Last OUTPUT: 7942 news:g9lmsv$2vrv$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7943

Poul E Hansen

On 3 Sep., 12:51, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:
> "Jesus-loves-you" skrev
> 7925news:g9gg5t$149c$1...@newsbin.cybercity.dk

ET synes ofte blot at være et ekko af dig selv. Men hvis det er sådan
Satan kan få mulighed for at sige noget benytter han sig af det.

"Poul E Hansen" skrev

=== citat start ===

[ ... cut foretaget 2008-09-03, CET 14.40, af MK ... ]

> [...]

ET synes ofte blot at være et ekko af dig selv. Men hvis det er sådan
Satan kan få mulighed for at sige noget benytter han sig af det.

Tja ... Muligheden foreligger faktisk, teoretisk set.

Om satan står der i hvert fald i Bibelen, at ...

... Satan selv
giver sig jo skin af at være en lysets
engel.

Derfor er der ikke noget mærkeligt
i, at også hans tjenere giver sig skin
af at være retfærdigheds tjenere; ...

2.Kor. 11,14-15

Så man skal i hvet fald nok forholde sig MEGET kritisk til det her!!!

Poul har - for øvrigt - tidligere været inde på dette emne i ...

7918 news:g98lcj$16rk$1...@newsbin.cybercity.dk

> "Poul E Hansen" skrev
[ ... ]
> Punkt 2
>
> Du skrev:
> "Jeg mener, det kan være djævelen og hans væsener, der taler til dig."

Om satan står der endvidere i Bibelen, at han endog ...

7118 news:5G4Ni.31$Db2...@news.get2net.dk

> [...]
>
> Then the LORD rained brimstone
> and fire on Sodom and Gomorrah, from
> the LORD out of heavens.
>
> (Genesis 19,24 - New King James Version, 1980)
>
> Input memory to the "banq-box": fifty (50)
>
> 2.
> So Elijah answered and said to the
> captain of fifty, "If I am a man of God,
> then let fire come down from heaven
> and consume you and your fifty men."
> And fire came down from heaven and
> consumed him and his fifty.
>
> (1.Kings 1,10 - New King James Version, 1980)
> (See perhaps also Luke 9,54-55)
>
> Input *again* fifty (50) to the "banq-box".

And compare this with the ET-sign (?) ...

5676 news:IZTKg.32$lO5...@news.get2net.dk

(Fire from the sky => Ergo *må* Mogens altså være en heks.)

Altså einem *falsk* profet, jævnfør 5.Mos. 13,1-

Hvad har jeg så at sige til mit forsvar ?

Om Jesus sagde man også, at han måtte være i ledtog med djævelen, men Jesus
svarede dem med ordene ...

Hvis også satan er kommen i
splid med sig selv, hvorledes kan
hans rige da bestå?

(Luke 11,14-26.18)

Compare with ...

> [...]
>
> Apropos
>
> Law no 6, Du må ikke slå ihjel (2.Mos.20,13)
> Law no 8, Du må ikke stjæle (2.Mos.20,15)

Men det er selvfølgelig soleklart, at det var mig, der myrdede J.F.Kennedy i
1963, endskønt jeg dengang end ikke var 1 år gammel. Det er jo simpel logik,
ikke sandt ? ... :-)

Last OUTPUT: 7944 news:g9m0e6$1jl$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7945

Poul E Hansen

On 3 Sep., 15:11, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:

> Hvad har jeg så at sige til mit forsvar ?
>
> Om Jesus sagde man også, at han måtte være i ledtog med djævelen, men Jesus
> [...]

Ikke forstået.

Jeg ved godt det er en grim anklage. Den er ikke ondsindet (mod dig),
men skyldes at udfra hvad jeg kan bedømme, er det ikke sandsyligt det
er Gud eller hans engle der taler til dig (som hovedregel ang. ET-
udsagnene). 'tværtimod'. Du poster en masse uoverskulige indlæg og
kommer med udfald mod skiftende personer -- indlæggene indeholder ofte
gengivelser af dine idéer om at udefinerede rumvæsener. Og så kommer
der af og til en 'moralsk opbakning' til dig i form af - ja, den
slags, der plejer. Sammenlign evt. med bibelske beretninger om hvordan
Gud taler. Mon ikke du søger bekræftelse fra overnaturlige væsener? Og
skaber mulighed for at du hører bestemte ting - sommetider noget du
ubevidst er skaber (endda selvom stemmerne er virkelige) og sommetider
ved at nogen udfylder det tomrum du skaber, og taler til dig.

"Poul E Hansen" skrev

=== citat start ===

Ikke forstået.

=== citat slut ====

Øh ...

Som tidligere skrevet, Poul F Hansen, øh ... Poul E Hansen:

7918 news:g98lcj$16rk$1...@newsbin.cybercity.dk

> Ku' du ikke benytte en anden server fx. news.sunsite.dk, da det er meget
> besværligt (for mig og andre, der fx. benytter Outlook Express) at
> redigere dit text, fordi tegnet '>' og ny linie *ikke* automatisk kan
> påhæftes nyhedsindlæg fra google (heriblandt dine), hva' ?

Nå, men hvad skrev du så ?

> Ikke forstået.

(meget besværligt med alle disse manuelle '>'-tilføjelser !!!)

Øh ... Det, jeg mente med mine ord, var, at *frugten* som oftest AFSLØRER
træet, om det er godt eller ondt.

Lad os tage et konkret eksempel:

Jeg opretten en ny tråd på nyhedsgruppen News:dk.politik

Sent: Tuesday, September 02, 2008, CET 11:00, GMT 09:00
Subject: Motivet -
Was: Rusland begyndte angrebskrigen mod Georgien og skal derfor straffes
7929 news:g9ivbj$216o$1...@newsbin.cybercity.dk

Hvorefter en Hr. Jens Erik Beck (som du sikkert godt kender) hertil besvarer
med bl.a. ordene:

Lad mig blot svare, at jeg kun er blevet bekræftet i min opfattelse af
hvem de er.

"Poul E Hansen" skrev

[ ... som et svar på fil 7949 ... ]

=== citat start ===

Lad mig blot svare, at jeg kun er blevet bekræftet i min opfattelse af
hvem de er.

=== citat slut ====

Underforstået at Jehovas Vidner altid har ret, apropos the Empire über
alles ? ... :-)

Last OUTPUT: 7950 news:g9ohs7$vgu$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7951