Advarsel om trojansk hest

2004-01-11, CET 16:11

trojansk hest Backdoor/SubSeven

Fjernadresse: 82.38.212.14 : 2112

Lokal adresse: 62.79.87.83 : 27374

Fjerncomputer (82.38.212.14)

-

Kender nogen noget til dette fjerncomputer ?

The servant of Michael

Last Information-file:
1103 news:h9DFb.63540$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Advarsel om trojansk hest
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
DADDY-responce, Luke 19,40 (2003-11-27, CET 23:29:52, Thursday)
0858 news:cPZxb.48762$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0953 news:kmiAb.53606$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
1113 news:69dJb.65933$jf4.4...@news000.worldonline.dk...
0666+0518=1184

Andreas Falck

I news:sLULb.69997$jf4.4...@news000.worldonline.dk skrev
Kall, Mogens følgende:

[ ... ]

> Kender nogen noget til dette fjerncomputer ?

Post den slags i den relevante gruppe!

http://sdanet.info/ - *Helt ny udgave*
http://bibel-skole.dk/ - Helt nyt design og indhold
*** *Begge med debatforum* ***

"Kall, Mogens" skrev
> [...]

> Fjerncomputer (82.38.212.14)
>
> -
>
> Kender nogen noget til dette fjerncomputer ?

Internal message to (82.38.212.14):

Memory ON:
1178 news:1WSLb.69929$jf4.4...@news000.worldonline.dk...

> Do You hear me, evil people inside Iran ?
>
> It's time to turn away from your sins, because
> the Kingdom of Heaven i near !!!

Don't you like the Truth ?

Found error at position "dette". Should have been "denne". Dif = "tt"
(20+20=40)

Searchstring "40"

Found:
0093 news:SAEt9.170647$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0103 news:7nFt9.170872$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
[ ... ]
> [...]
> markeres
> (underbygges) af musikvalget: Mozart 40. symphoni.
> Mozart 40. symphoni symboliserer 2 punkter: Dels
> TIME-break-program-
> ON (se tape: The TIME-"mashine", 3. April 1997, code 28,40) dels
> JONAS-WARNING-syntax to Iran, reason: Crimes against humanity (se
> bl.a.
> DADDY-LIVES-COPYRIGHT-Letter Monday, 12. Mai 1997, CET 8,38,
> search-
> string: "Jonas").
>
> VHS-båndet blev afsendt torsdag den 9. April 1998 (Internal:

0270 news:KBkM9.6777$Hl6.7...@news010.worldonline.dk...
[ ... ]
> [...]
> bølger, som havde overskredet lysets hastighed).
>
> Forudsat at disse oplysninger, jeg her har nedskrevet, er korrekte, skulle
> det hermed være muligt at sende informationer TILBAGE i Tiden !!!
>
> Kunne man forestille sig - hypotetisk set - at Menneskeheden engang ude
> i fremtiden kunne finde på at eksperimentere med dette, og sende infor-
> mationer tilbage i tiden ?
>
> Spørgsmålet er så, om der er nogen som er i stand til at modtage og forstå

> meddelelserne ?
>
> Det er faktisk lidt dét, der hævdes i Esajas 42,8-9:

Memory ON:
1143 news:lDAKb.67894$jf4.4...@news000.worldonline.dk...

Does this says you something ?

(I have NOT got anything news (igt. this), yet)

The servant of Michael

Last Information-file:
1103 news:h9DFb.63540$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Advarsel om trojansk hest

[...]

0666+0519=1185

"Andreas Falck" skrev (news:8ZULb.1461$QP5...@news.get2net.dk...):

> Post den slags i den relevante gruppe!

... som er ???

(Vi kommer åbenbar ALTID på tværs af hinanden, Andreas!)

Kærlig hilsen,

Mogens Kall
The servant of Michael

Last Information-file:
1103 news:h9DFb.63540$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

File-number:
0666+0520=1186

Andreas Falck

I news:QdVLb.70010$jf4.4...@news000.worldonline.dk skrev
Kall, Mogens følgende:

> ... som er ???

Enten må det være dk.edb.sikkerhed/dk.edb.sikkerhed.virus eller
dk.admin.netmisbrug

> (Vi kommer åbenbar ALTID på tværs af hinanden, Andreas!)

Det var ikke negativt ment :-)

"Andreas Falck" skrev (news:JnWLb.1496$iu7....@news.get2net.dk...):

> Enten må det være dk.edb.sikkerhed/dk.edb.sikkerhed.virus eller
> dk.admin.netmisbrug

Merci buku.

[...]

0666+0524=1190

Andreas Falck

I news:vvWLb.70041$jf4.4...@news000.worldonline.dk skrev
Kall, Mogens følgende:

> Merci buku.

;-)

Arne H.Wilstrup

"Andreas Falck" <andrea...@jyde.invalid> skrev i en meddelelse

> I news:vvWLb.70041$jf4.4...@news000.worldonline.dk skrev
> Kall, Mogens følgende:

muh!

--
ahw

Andreas Falck

I news:40003554$0$95094$edfa...@dread11.news.tele.dk skrev
Arne H.Wilstrup følgende:

> muh!

LOL

"Arne H.Wilstrup" skrev
(news:40003554$0$95094$edfa...@dread11.news.tele.dk...):

[ ... ]
> muh!

Hva', har Karl-meget-smart kvajet sig ? - ;-)))

Memory ON:
1191 news:gCWLb.70045$jf4.4...@news000.worldonline.dk...

Med (Hack'eren skal hack'es af hikkere med hukkere) hilsen,

0666+0526=1192