Var der et ord, som du ikke kunne tåle at høre ?

Til dig, som sendte mig en computervirus,
CET 15:24 20/2-04 (W.32.Netsky.B@mm)

Var der et ord, som du ikke kunne tåle at høre ?

Pas på mht. at lege med ilden. Det ender som regel med,
at man brænder sig !!!

1125 news:GEBJb.66385$jf4.4...@news000.worldonline.dk
[ ... ]
> En gang for mange år siden (tilbage i 1990'erne) var jeg på en skole og
> skulle videreuddannes. En af de andre elever havde fået den skøre idé at
> mobbe mig. Kort tid efter væltede en lastbil med cementblokke et par meter
> foran ham på cykelstien. Manden slap med livet i behold!
> En anden mand havde lånt en båndoptager af mig. Denne havde han solgt
> for
> at få penge til stoffer. En dag mødte jeg ham på vejen, og han gav sig til
> at sparke og slå mig. Kort tid efter blev manden likvideret af nogle
> mennesker fra Nørrebro, som han også havde snydt!

Med knap-så-meget venlig hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael.

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Last-Informationfile:
1547 news:3G_Yb.93563$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0898=1564

Claus Larsen

Kall, Mogens wrote:
> Til dig, som sendte mig en computervirus,

Alt det onde på nettet, ligefra porno til virus, kan du undgå ved at
skifte til www.lindows.com os.:)

Der er mange i bibelbæltet i USA der har fundet ud af det.

Hilsen Claus