Helbredelsesmøde i Parken 23 august 2003 (0651)

Udfordringen skriver 14. august 2003:

Fest og helbredelsesmøde i Fælledparken

Ni kirker i København bag fælleskirkeligt arrangement, hvor Charles Ndifon
også medvirker.

"Fest i Fælledparken" er navnet på et stort fælleskirkeligt arrangement i
København på næste lørdag.

Med gospel, børneteater, hoppeborg, mad og Charles Ndifon på programmet
lørdag den 23. august håber arrangørerne både at tiltrække kirkevante og
kirkefremmede.
- Det er så længe siden, vi har haft et fælleskirkeligt arrangement i
København.
Vi syntes, det kunne være festligt at mødes og have fællesskab som en
start på kirkelivet efter sommerferien, siger pastor Lars Due Christensen
fra Pinsekirken i København, der er en af initiativtagerne til
arrangementet.
Foruden Pinsekirken i København står Bethlehemskirken (folkekirke),
Kristuskirken (baptistkirke), Jerusalemskirken (metodistkirke), Citykirken
(baptistkirken Evangeliekirken (pinsekirke), Pinsekirken i Lyngby, Amagerbro
Frikirke (Apostolsk Kirke) og Apostolsk Kirke på Filippavej bag
arrangementet.
Det hele løber af stablen fra klokken 15 til 21 ved Musiktribunen i
Fælledparken på Østerallé.
Gospelkorene Copenhagen Gospel Choir og Kefas medvirker, det samme gør
børneteateret Upside Down. Der vil kunne købes mad og drikke og være god
tid til at møde nye som gamle venner.
Klokken 18.00 leder Marc Cole de fremmødte i lovsang, inden Charles
Ndifon slippes løs med forkyndelse og fælles forbøn for syge.
- Ndifon har stor gennemslagskraft i vores land, så derfor var det
naturligt at gå sammen om et så stort udadvendt arrangement. Vi reklamerer
i Metro Express og Søndagsavisen, og alle deltager-kirkerne følger op på
arrangementet med opstart af Alpha-kurser.
På dagen uddeles en fælles brochure med informationer om Alpha-kurserne,
fortæller Lars Due Christensen.
Helbredelsesprædikanten Ndifon vil desuden medvirke med forkyndelse og
forbøn for syge ugen forinden ved møder hver formiddag (kl. 11) og aften
(kl. 19) i Københavns Kristne Kultur Center på Drejervej i København fra
søndag den 17.-22. august.

Dorthe Stieper

--- END of News -------------------------------------------

Jeg har hørt fra andre, at Charles Ndifon ikke forkynder helt i
overensstemmelse med Bibelens budskab, så derfor beder vi (jeg og andre):
"Herre Jesus. Må Dit Ord blive forkyndt rent og úforfalsket; Dig til ære.
Stadfærst og bekræft Dit Ords troværdighed med de medfølgende tegn og
undere. Det beder vi om i Jesu navn. Amen."

Vel mødt til de af jer, som har mulighed for det.

Jesus-Break (2003-06-30, CET 07:47):

- "Please - Follow Me."

Jesus-Break (2003-Hebr. 04,12, CET 09:43):
(The GarbageMan)

- "Min fred efterlader Jeg jer."

(means: Peace is what I leave with you; it is my own peace that I give you.)

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

File-name:
Helbredelsesmøde i Parken 23 august 2003 (0651)

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-08-16, Saturday, CET 13:28

Andreas Falck

Kall, Mogens mogen...@ikke.til.raadighed.dk skrev dette:

> Udfordringen skriver 14. august 2003:
>
> Fest og helbredelsesmøde i Fælledparken
>
> Ni kirker i København bag fælleskirkeligt arrangement, hvor Charles
> Ndifon også medvirker.

Så kan det da ikke være kristne kirker der står bag når okkultisten og
spiritisten Charles Ndifon medvirker!

Se f.eks. denne:
http://tagryggen.dk/show_article.php?num=193

Der er også denne:
http://tagryggen.dk/show_article.php?num=210

blot for at henvise til to gode og seriøse artikler, der reelt
afslører hvad det er for en okkult og spiritistisk magt der står bag
denne mand, - en magt der afgjort intet har med Jesus at gøre, tvært
imod!

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/ om bl.a. skabelse
*** *Alle med debatforum* ***

"Andreas Falck" skrev:

> [...]
> afslører hvad det er for en okkult og spiritistisk magt der står bag
> denne mand, - en magt der afgjort intet har med Jesus at gøre, tvært

Hej Andreas,

Jeg kan lide din sunde, kritiske skepsis, og du kan have fuldstændig ret i,
at tegn og undere IKKE i sig selv er en blåstempling. Jesus har jo sagt
(Matt 7,21-23):

"Ikke enhver, der siger til mig: 'Herre, Herre!' skal komme ind i
Himmeriget, men den, der gør min himmelske Faders vilje.
Mange skal sige til mig på hin dag: 'Herre, Herre! har vi ikke profeteret
ved dit navn, og har vi ikke uddrevet onde ånder ved dit navn, og HAR VI
IKKE GJORT MANGE UNDERGERNINGER VED DIT NAVN?'
Og da vil jeg sige dem rent ud: 'Jeg har aldrig kendt jer; vig bort fra
mig, I, som øver uret.'

Dermed IKKE sagt, at det ikke er Gud, der gør undergerningerne!!! Djævelen
har - i hvert fald - IKKE sådanne "nådegaver" mig bekendt (Matt 12,24-28).

Om Charles Ndifon så øver uret såsom vold, mord, død og ødelæggelse; dét
tvivler jeg ærlig talt på! Som tidligere nævnt:

[...]

Hvad angår de 9 nævnte kirker ..

> Så kan det da ikke være kristne kirker der står bag når okkultisten og
> spiritisten Charles Ndifon medvirker!

... så tør jeg godt anerkende dem som værende kristne kirker, vel vidende at
de måske ikke 100 % er nået til fuldkommenhed. Hvem er forøvrigt det,
Andreas ?

Skulle jeg ANBEFALE en af disse kirker til nogen mennesker, da tør jeg godt
sige OK for Bethlehemskirken (folkekirke)! Deres lære er - for mig at se - i
overensstemmelse med Bibelens Ord.

Karlslunde Strandkirke er også OK.

More information ? - JUMP
http://forum.giraffen.dk

[...]

Re: Helbredelsesmøde i Parken 23 august 2003 (0651)
0658

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-08-16, Saturday, CET 16:23

jørgen

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

> Udfordringen skriver 14. august 2003:
>
> Fest og helbredelsesmøde i Fælledparken
>
> Ni kirker i København bag fælleskirkeligt arrangement, hvor Charles Ndifon
> også medvirker.

Lad os håbe og bede for at mange må få et personligt møde med Jesus og blive
frelst.
Dejligt at der er kirker der kan samarbejde.

mvh jørgen.