Til Faderhuset, Jagtvej 69

"Jesus-loves-you" skrev
2491 news:rAXxc.10483$Vf.5...@news000.worldonline.dk
2507 news:Ee4yc.10689$Vf.5...@news000.worldonline.dk
3678 news:dmT_d.105237$Vf.40...@news000.worldonline.dk

Interrupt from ...
6140 news:t7QFh.10$_v2...@news.get2net.dk
6141 news:sOQFh.13$j_...@news.get2net.dk
6142 news:b8RFh.19$F2...@news.get2net.dk

> Det kan gå riv, rask, ruskende galt det her:
>
> Hvis en politi-patrulje (eller militær-enhed) bliver trængt op i en krog,
> eller hvis der er fare for tab af beboeres liv (pga. ildebrand i
> bygninger) - da har den udøvende magt ifølge grundloven faktisk ret til at
> trække våbenene.
>
> Du har livserfaring nok til at fatte dette. Det har dine børn (måske)
> ikke, så hvis du vitterlig *ELSKER* dem, så er det nok ikke så smart, at
> de færdes i området!

(Program: Får op af brønden, gerne inden de drukner.)

In the mane of the Father:

Jeg kan næsten gætte mig til, at der i Jeres menighed i sin tid kom en
såkaldt profeti om, at Gud Herren ville skænke Jer Jagtvej nr. 69, hvorfor I
selvfølgelig - med næb og klør (havde jeg nær sagt) - fastholder
ejendomsretten.

Hvorfor ?

Fordi i modsat fald ville jo ellers profetien være *falsk*, hvilket jo ikke
er så rart (religiøst set), apropos ...

5445 news:Ts51g.65$YD1...@news.get2net.dk

Men prøv at forstå, at denne Guddom ikke er en stationær "robot". Der er
tale om en LEVENDE, *dynamisk* personlighed, som kan ændre sit standpunkt.
Vi har talrige eksempler herpå fx. Jonas Bog kap. 3 vers 10 ... :-)

Hånden på hjertet! - Hvad var formålet med at købe denne ejendom ?

Idet I allerede havde et udemærket sted ude i en forstad til København, må
den primære intention have været mission pga. Jesu missionsbefaling (se
Matt. 28,19-20), antager jeg.

Okay ... dét kan vi alle fatte ... :-)

Men ... tillad mig at sige min ærlige mening:

Dersom jeg havde været den ansvarlige leder for en sådan menighed, da ville
jeg nok have indset (allerede dengang huset blev besat af unge), at
menigheden (og dermed Jesu Kristi budskab) IKKE ville få grobund blandt
disse mennesker, dersom jeg gennemtvang *min* vilje.

Jesus siger:

"Og dersom nogen vil gå i Rette med dig og tage din Kjortel,
lad ham da også få Kappen!"
(Matt. 5,40)

Jeg ville derfor spørge mig selv, om det var så vigtigt, at menigheden holdt
til netop lige dér. Kunne missionsbefalingen ikke ligeså godt kunne
praktiseres fra en nærliggende bygning ?

And then I heard a voice from Heaven said:
(2007-03-02, Friday, CET 10:29, GMT 09:29)
- "Jo!"

Hvis jeg ikke havde solgt ejendommen, inden *bekymrede* borgere tilbød en
meget høj overpris, og jeg så så nødvendigheden af, at skille mig af med
ejendommen, da ville jeg under ingen omstændigheder tage en overpris for
bygningen, idet det jo er meget usmageligt, også selv i verdslige menneskers
øjne, apropos Mammon-god.

Nu er dette tilbud muligvis forpasset, og næste fase er omstartet. Kald det,
og I vil: Djævelens indtog, hvis *kendetegn* er vold, mord, død og
ødelæggelse (John 8,44b).

Et skriftsted "strejfer" mit sind:

(Paulus skriver)

Vi stræber nemlig efter, hvad der
er godt ikke blot i Herrens, men
også i menneskers øjne.
(2. Kor. 8,21)

Og hvad er så godt for Jeres *medmennesker* ?

At forældre skal miste deres børn, fordi denne verden er håbløs sindssygt
skruet sammen ?

Nixen! - Jeg ville under INGEN OMSTÆNDIGHEDER være - i større eller mindre
grad - årsag til, at mine medmennesker skal lide på grund af mig. Så hellere
give dem både min Kjortel, min Kappe og mit hus...

10:49
- "Amen."

Have a nice day, and may the living God bless You all ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
6142 news:b8RFh.19$F2...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6143

rusc

On 2 Mar., 10:57, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:

> [...]
> menigheden (og dermed Jesu Kristi budskab) IKKE ville få grobund blandt
> disse mennesker, dersom jeg gennemtvang *min* vilje.

Jamen dog, du skriver jo noget der er helt fornuftigt :-)

"Jesus-loves-you" skrev
6143 news:FySFh.25$lt4...@news.get2net.dk

[ ... ]

> Nu er dette tilbud muligvis forpasset, og næste fase er omstartet. Kald
> det, og I vil:

RETTELSE:

(der skulle have stået)

Kald det, om I vil:

> [...]

> grad - årsag til, at mine medmennesker skal lide på grund af mig. Så
> hellere give dem både min Kjortel, min Kappe og mit hus...

Input andagtstekst from www.blr.dk indtastet *før* januar 2007:

=== citat start ===

Torsdag 1. (Marts, 2007, red.)

1 Kor 1,10-25

Sammenhængskraft i menigheden
Menigheden er ikke klubben af de enige, men det kristne fællesskab er et
fællesskab af syndere, som er fælles om at have erfaret Guds kraft til
frelse: Kristus som korsfæstet.

=== citat slut ====

Ved at give dem huset, måske endog helt *gratis*, vil I nok fortsat IKKE
opnå deres anerkendelse, men måske vil nogle forældre være Jer
taknemmelige ... :-)

Andre bygningsarbejdere (Salme 127,1) vil herefter kunne fortsætte
arbejdet...

And then I heard again a voice from Heaven said:
(2007-03-01, 11:22
- "Amen."

... Gud til ære.

Long live the King°, His Majesty Jesus Christ.

-

Last file-OUTPUT:
6144 ... still NOT on-line ... :-(
(Sent: Friday, March 02, 2007 CET 11:06, GMT 10:06)
[...]

File-number: 6145

"rusc" skrev

[ ... file 6143 ... ]

Ja, det hænder nu-og-da ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
6145 news:x0TFh.29$JY4...@news.get2net.dk
6144 news:1HSFh.27$2x4...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6146

"Jesus-loves-you" skrev
> [...]

> frelse: Kristus som korsfæstet.

[ ... ]
> Ved at give dem huset, måske endog helt *gratis*, ...

Tillad mig at fortsætte:

Jeg vil gerne investere i dette projekt, fordi menneskeliv betyder umådelig
meget for min Herre (John 15.13).

Og jeg er overbevist om, at jeg har *mange* brødre og søstre i Ånden,
som ...

And then I heard the voice from Heaven again:
(2007-03-02, Friday, CET 12:45, GMT 11:45)
- " ... (Gå du hen) ... og gør ligeså."

Jeg er desværre IKKE en rig mand, men 2000 kr. kan jeg da godt undvære af
mit overflod.

Oplys os derfor venligst om konto-nummer, hvortil penge kan indsendes,
dersom I beslutter Jer for at skænke Huset på Jagtvej nr. 69 som en *gratis*
gave til disse unge mennesker, som endnu ikke har lært at skelne mellem
dit-og-mit (Jonas 4,11).

Jeg står således solidariske med Jer i denne sag; underforstået at dette
økonomiske byrde er et *fællesanliggende* for Kirken°, som jeg (og andre)
IKKE
kan tillade mig at presse ned over hovedet på Jer alene.

Memory on:

> [...]
>
> Du har livserfaring nok til at fatte dette. Det har dine børn (måske)
> ikke, så hvis du vitterlig *ELSKER* dem, så er det nok ikke så smart, at

Please, make Your choice *fast*. Better TODAY that tomorrow !!!

-

Last file-OUTPUT:
6146 news:TKTFh.32$zr5...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6147

Andreas Falck

Jesus-loves-you skrev i news:5tUFh.37$YS5...@news.get2net.dk

[ ... ]

> Jeg er desværre IKKE en rig mand, men 2000 kr. kan jeg da godt undvære af
> mit overflod.
>
> Oplys os derfor venligst om konto-nummer,

Jamen jeg sender dig da gerne et kontonummer du kan indsætte et sådant beløb
på :-)

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

"Andreas Falck" skrev

[ ... file 6147 ... ]

> Jamen jeg sender dig da gerne et kontonummer du kan indsætte et sådant
> beløb på :-)

(Was - Bist du auch einem thief ?)

Så Andreas, det er ikke lige nu, at du skal joke. "Patienten" har MEGET,
MEGET svært ved at skelne mellem de såkaldte døde-gerninger (Hebr. 6,1;
9,14) og så de gerninger, som Gud forud har lagt til rette, netop for at vi
kan vandre i dem (Ef. 2,10) !!!

Many life can die (because of this madness) ... :-(

-

Last file-OUTPUT:
6149 ... still NOT on-line ... :-(
6148 news:xFWFh.46$lm...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6150

Bænni

nu ikke opildne ham, andresen

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

Andreas Falck

Jesus-loves-you skrev i news:bjXFh.53$1X...@news.get2net.dk

[ ... ]

> Så Andreas, det er ikke lige nu, at du skal joke.

Jeg troede da at det var en joke at du ville give din støtte, også i form af
cool cash til en flok stenkastende voldelige kriminelle typer der mener at
det er legalt at stjæle andres ejendom?

Men du er da stadig velkommen til at sende nogle tusinde kroner til
undertegnede. De vil blive brugt til evangelisk arbejde og ikke til at
støtte en kriminel stenkastende ungdomsbande.

JoVe

Andreas Falck wrote:
> [...]
> undertegnede. De vil blive brugt til evangelisk arbejde og ikke til at
> støtte en kriminel stenkastende ungdomsbande.

Hvis du læser Jesus-loves-you's indlæg med lidt god vilje, vil du
sikkert finde at han er en af dem i dette forum der viser mest
kristeligt sindelag! Fx. kan jeg ikke huske at han forfalder til
nedsættende bemærkninger om nogen.

Lad mig lige citere Jesus-loves-you:

== citat ==
[...]

...en dyb sandhed. Jeg tror at rigtig mange menigheder netop er "klubber
af de enige".

Mvh
JoVe

"Jesus-loves-you" skrev
6147 news:5tUFh.37$YS5...@news.get2net.dk

[ ... ]
> ... fordi menneskeliv betyder

> umådelig meget for min Herre (John 15.13).

[ ... ]

> Please, make Your choice *fast*. Better TODAY that tomorrow !!!

Fil 6143 blev sendt til dem i går klokken 12:12, og
fil 6147 blev afsendt klokken 13:10.

Tja ... det anede mig nok (i hvor lav kurs menneskeliv er i de
kredse) ... :-(

And then I heard a voice said (I don't know, where it came from):
(2007-03-03, Saturday, CET 01:41, GMT 00:41)
- "Ditto her."

-

Last file-OUTPUT:
6157 news:yp%Fh.79$054...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6158

"JoVe" skrev¨

[ ... file 6150 ... ]

> [...]
> sikkert finde at han er en af dem i dette forum der viser mest
> kristeligt sindelag! Fx. kan jeg ikke huske at han forfalder til

Arh ... så fin er min glorie nu ikke, endskønt jeg har forsøgt mig med
pudsecreme-de-la-Ruth. Faktisk har jeg kaldt nogle for 'forkælede møgunger'
og slemme diktatorer med mord på samvittigheden for 'assholes' ... :-)

> [...]
> til frelse: Kristus som korsfæstet.
> == citat slut ==
>
> ...en dyb sandhed. Jeg tror at rigtig mange menigheder netop er "klubber

-

Last file-OUTPUT:
6158 news:vz3Gh.103$vG6...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6159

> [...]

> [ ... ]
>
> Tillad mig at fortsætte:
>

> Jeg vil gerne investere i dette projekt, ...

Annullering.

Sælg huset eller riv det ned!

-

Coming up:
Internal-program (2007-03-03, Saturday, CET 10:54, GMT 09:54, s139)

Last file-OUTPUT:
6166 news:2ubGh.18$VY3...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6167

kjaer

Andreas Falck wrote:
> [...]
> undertegnede. De vil blive brugt til evangelisk arbejde og ikke til at
> støtte en kriminel stenkastende ungdomsbande.

Så hellere ungdomshuset. Af to onder vælger vi det mndste. "Evangelisk
arbejde" er det ikke levebrødskristendom?

> [...]

> grad - årsag til, at mine medmennesker skal lide på grund af mig. Så
> hellere give dem både min Kjortel, min Kappe og mit hus...

samt ...

6158 news:vz3Gh.103$vG6...@news.get2net.dk

> Tja ... det anede mig nok (i hvor lav kurs menneskeliv er i de
> kredse) ... :-(

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s153 Lør 03 Mar (2007, CET) 16.37.14

Mandag er skæbnedag for Jagtvej 69

Mandag formiddag klokken 10 vil fri-
kirken Faderhuset fortælle, om den om-
stridte ejendom på Jagtvej 69 i Køben-
havn skal rives ned eller restaureres.
Det oplyser Faderhusets leder Ruth
Evensen til TV 2 NEWS.

"Jeg kan sige, vi fremkommer med en
afgørelse på den anden side af week-
enden", siger hun.

Håndværkere er nu ved et fjerne vin-
duesrammerne i huset - en normal
procedure inden nedrivning - men Ruth
Evensen siger, at der ikke er truffet
en endelig beslutning endnu.

3. mar 16:13 (CET, red.)

=== citat slut ====

Så lang tid ?

(at lægge nærmest hele samfundet til *unødvendig* byrde)

Dét havde jeg ikke budt mine medmennesker !

Det viser blot, hvor *magtsyge* disse mennesker er, apropos SHIRK
(afgudsdyrkelse)...

Heaven-Break:
(2007-03-03, Saturday, CET 16:35, GMT 15:35)
- "Amen."

:-)

-

Last file-OUTPUT:
6169 news:ibgGh.38$au...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6170

"Jesus-loves-you" skrev
6170 news:7TgGh.41$HE7...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
>
> Dét havde jeg ikke budt mine medmennesker !
>
> Det viser blot, hvor *magtsyge* disse mennesker er, apropos SHIRK

Ven skal ikke mere lære sin Ven eller Broder sin Broder og sige:
"Kend HERREN!" Thi de skal alle kende mig fra den mindste til den
største, lyder det fra HERREN;...
(Jeremias Bog kap 31 vers 34)

Jesus siger:

"Gør mod andre mennesker sådan,
som I vil, at de skal gøre mod jer!"
(Lukas-evangeliet 6,31)

Ønsker *du* at andre skal bringe dit liv i fare (blot fordi du tilfældigvis
fx. var ansat i politiet) ?

Nej vel (ikke hvis det kan undgås) !

Så gå du hen og gør ligeså !!!

Hebr.4,12-interrupt-over-and-out.

-

Last file-OUTPUT:
[...]

File-number: 6171

Andreas Falck

kjaer skrev i news:IGfGh.34$Mc7...@news.get2net.dk

> "Evangelisk arbejde" er det ikke levebrødskristendom?

Njet, langtfra!

Evangelisk arbejde er bl.a. dette: http://www.adra.dk/

Børge

"Andreas Falck" <dew...@tiscali.dk.invalid> skrev i meddelelsen

> kjaer skrev i news:IGfGh.34$Mc7...@news.get2net.dk

> Njet, langtfra!
>
> Evangelisk arbejde er bl.a. dette: http://www.adra.dk/
>
> --

Og dette er også evagelisk arbejde.
http://www.domino-online.dk/nyheder/6136/25692/

Kærlig hilsen fra Børge
http://jesusfordanmark.mystiksider.dk/

Harald Mossige

JoVe wrote:

> [...]
> sikkert finde at han er en af dem i dette forum der viser mest
> kristeligt sindelag! Fx. kan jeg ikke huske at han forfalder til

Ikke en gang til meg!

> [...]
> til frelse: Kristus som korsfæstet.
> == citat slut ==
>
> ...en dyb sandhed. Jeg tror at rigtig mange menigheder netop er "klubber

Hva med klubben din? (Forsøk å være ærlig mot demselv.)

HM

"Børge" skrev

[ ... file 6150 ... ]

> "Andreas Falck" skrev ...

> Og dette er også evagelisk arbejde.
> http://www.domino-online.dk/nyheder/6136/25692/

Nåh ... Jeg kan konstatere, at *nye* bygningsarbejdere allerede er begynd at
rykke ind. Wish You *all* good luck ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
6174 news:AppGh.72$Tj7...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6175

"Harald Mossige" skrev

[ ... file 6150 ... ]

> JoVe wrote:
[ ... ]

> Ikke en gang til meg!

Arh - helt artig har jeg nu ikke været:

(Internal FADERhus-program: Matt. 5,23-24)

"Jesus-loves-you" skrev
6175 news:52wGh.10$mX...@news.get2net.dk

[ ... ]

> Nåh ... Jeg kan konstatere, at *nye* bygningsarbejdere allerede er begynd
> at rykke ind. Wish You *all* good luck ... :-)

DR P109:54 Højmesse fra Enghave Kirke i Khb (Folkekirken), on air.

I like Your voice, brother Frederik Hjerrild ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
6176 news:CgwGh.16$Zi...@news.get2net.dk

Info: 5965 news:3hEfh.94$Yz5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6177

Peter Juhl

Andreas Flack wrote:

> [...]
> undertegnede. De vil blive brugt til evangelisk arbejde og ikke til at
> støtte en kriminel stenkastende ungdomsbande.

Jeg glemte helt at du har droppet den rigtige kristendomsgrubbe - så:

I begge tilfælde støtter man stupide mennesker - kan du komme nærmere
ind på forskellene mellem dig og de autonome?