Rev. 21,16

Åb. 21,16

Internal:

File-name:
2304

DADDY-Break (2002-10-10, CET 15:27:57):

- "Login."

Av! Man skal åbenbart have adgangskode her!
(password necessary)

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom\Ordet
Ordet 2002-09-30, CET 15:29

Time for OUTPUT:
2002-10-10, CET 15:35

2002-10-10, CET 15:11:39

- "Message understood."

The talk was to DADDY (Rev 21,22), but I heard it (He 12,22-25).

Internal:

File-name:
a voice

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Ordet\2304

Ordet 2002-09-30, CET 15:29

Time for OUTPUT:
2002-10-10, CET 15:36

Anders Peter Johnsen

"Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Rev. 21,16
>
> Åb. 21,16

Ifølge min Bibels ordforklaring er 1 stadie længden af et stadion (hvilket
svarer til at man idag f.eks. regner i fodboldbaner) og modsvarer 192m.
Dermed skulle Det ny Jerusalem udgøre en kube med en sidelængde på
12000x192m= 2304000 meter eller 2304km i diameter.

Ret stor klods, om man så må sige.

Månen har til sammenligning i diameter på ca. 3470 km.

Murtykkelsen skulle være efter tilsvarende beregningsmetode være
144000x0,46m=66240m eller 66,240km.

Men det er jo sådan set ikke noget, man bliver ret meget klogere af...

Anders Peter Johnsen

Peter B. Juul

"Anders Peter Johnsen" <ande...@mail.dk> writes:

> [...]
> Dermed skulle Det ny Jerusalem udgøre en kube med en sidelængde på
> 12000x192m= 2304000 meter eller 2304km i diameter.

Det svarer rundt regnet til Pluto.
--
Peter B. Juul, o.-.o Kermit: Bear left!
The RockBear. ((^))

Torben Frandsen

"Peter B. Juul" <pb...@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev

> Det svarer rundt regnet til Pluto.

PETER! Sådan en kommentar kan få fatale følger i d.l.k!

Torben

Torben Frandsen

"Anders Peter Johnsen" <ande...@mail.dk> skrev

> Murtykkelsen skulle være efter tilsvarende beregningsmetode være
> 144000x0,46m=66240m eller 66,240km.

Læs lige verset én gang til ...

Torben

Peter B. Juul

"Torben Frandsen" <t...@remove.belman.dk> writes:

> PETER! Sådan en kommentar kan få fatale følger i d.l.k!

Du tager fejl af Bibelen og Vedaerne :-)
--
Peter B. Juul, o.-.o "Jeg har læst avis hver dag i et år, 365 dage. Og jeg
The RockBear. ((^)) har læst den af pligt, jeg er jo nærmest lige så meget

Anders Peter Johnsen

"Torben Frandsen" <t...@remove.belman.dk> skrev i en meddelelse

Til Peter:
"Ergo er Pluto Det Himmelske Jerusalem...nøøøøj!"

Til "Torben Frandsen":
Det er tilsyneladende kun dig og "Mogens Kall" der mener at eet sådant
udsagn kan have nogen som helst værdi for nogen herinde.
Jeg undrer mig meget over at du tilsyneladende er begyndt at støtte Mogens i
hans underlige og meningsløse spamming, endsige hans vrangforestillinger.

Anders Peter Johnsen

"Torben Frandsen" <t...@remove.belman.dk> skrev i en meddelelse

Okay, der er altså "kun" tale om 144 alen, altså 144x0,46m= 66,240m.

Og hvad så?

Er der i det hele taget nogen mening i dine og Moges indlæg?

Et budskab eller blot noget som helst, man kan forholde sig til? Eller er
det bare det rene vrøvl og spild af tid?

Torben Frandsen

"Anders Peter Johnsen" <ande...@mail.dk> skrev

> Til Peter:
> Til "Torben Frandsen":

Næh, jeg fik anførselstegn!

> Det er tilsyneladende kun dig og "Mogens Kall" der mener at eet sådant
> udsagn kan have nogen som helst værdi for nogen herinde.

Hvafforet udsagn?

> Jeg undrer mig meget over at du tilsyneladende er begyndt at støtte Mogens
> hans underlige og meningsløse spamming, endsige hans vrangforestillinger.

Støtte ...?

Torben

Torben Frandsen

"Anders Peter Johnsen" <ande...@mail.dk> skrev

> Okay, der er altså "kun" tale om 144 alen, altså 144x0,46m= 66,240m.
>
> Og hvad så?

Ja, så har du regnet rigtigt.

> Er der i det hele taget nogen mening i dine og Moges indlæg?

Mere i mine end i Mogens' - selv om Mogens måske vil være af en anden
opfattelse.

> Et budskab eller blot noget som helst, man kan forholde sig til? Eller er
> det bare det rene vrøvl og spild af tid?

Jeg tænkte at du måske havde gennemskuet Mogens' indlæg siden du begyndte at
beregne Det nye Jerusalems dimensioner. Mig interesserer emnet såre lidt.

Torben

Anders Peter Johnsen

"Torben Frandsen" <t...@remove.belman.dk> skrev i en meddelelse

Næh, jeg vil bare gerne frem til, hvad mandens budskab er, hvis der er et?

Det, der undrer mig er at du også begynder at lave "Daddy-break"-indlæg.

Jeg mener ikke at det er skidesmart fremfærd over for en mand, der muligvis
hallucinerer, at give hans hallucinationer hold i virkeligheden ved selv at
bidrage til dem.
Jeg prøver at stille mig skeptisk ved at fremføre de nævnte beregninger, men
han svarer jo ikke på indlæg, hvilket jo er typisk spammeradfærd. Samme
modus operandi som en anden fyr herinde, der næsten udelukkende skriver
under forskellige aliaser, hvoraf to af de seneste har det vist været
"Henton" og "LowLifeDK".