To al-Qaeda

Input News:
______________________________________
BBC WORLD 106 06 Oct (2002 CET) 23:58:30

Station reports Bin Laden terror threat

Osama Bin Laden has threatened to
strike US economic targets unless
Washington stops preparations to attach
Iraq,..........
--- END of News ---------------------------------

Why do you protect the massmurder (Saddan Hussein)
so much (like your own ass) ?

-

To All witness - Please call The Court!

If You are a person, who are witness (maybe a victim) to murders - no matter
where on Earth, the crime has been commited - Please call the International
Court of Justice and give Your evidence (deposition). The address is:

International Court of Justice
Peace Palace
2517 KJ The Hague
The Netherlands.

or E-mail:

ma...@icj-cij.org

http://www.icj-cij.org/

Rasmus Underbjerg Pinnerup

"Kall, Mogens" <Mogen...@12move.dk> mælte sligt:

>Input News:
[klip: irrelevant politik]

Hejsa "Kall, Mogens"

Nu har jeg flere gange bedt dig stoppe din meningsløse spamming af denne
gruppe med indlæg, der tydeligvis er off-topic.

Jeg vil henvise dig til <http://www.usenet.dk/netikette/>, hvor du kan læse
om, hvad der er god skik og brug på USENET og på internettet generelt. Hvis du
alligevel vælger at blive ved med at spamme gruppen med irrelevante indlæg, så
bliver jeg sikkert tilpas irriteret til, at jeg ender med at klage til din
internetudbyder.

Fortsat god dag,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
»Jeg tror ikke, Stephen behøver at frygte dommedag. Man skal lede
utroligt længe efter en mere renskuret og pussenusset glatsnuskebasse.«

Anders Peter Johnsen

"Kall, Mogens" <Mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Iraq,..........
> --- END of News ---------------------------------
>
> Why do you protect the massmurder (Saddan Hussein)

Den slags hører vist hjemme i søstergruppen dk.politik.
Eller måske snarere een eller anden international nyhedsgruppe for al-Qaeda
medlemmer, da spørgsmålet er henvendt til dem?

Anders Peter Johnsen

Don't be afraid, children of God (It's just a demon).

Rom 14,8
If we live,
it is for the Lord that we live,
and if we die,
it is for the Lord that we die.

So whether we live or die,
WE BELONG TO THE LORD.

DADDY-break (2002-10-07, CET 17:10):

- "Amen."

We command you (demon) - in the name of the Father - bow down for the
King-of-Kings, Jesus Christ!

Input:

News from Erik Larsen
Re: Andreas-Politiet, 2002-10-05, CET 22:38

Hold dog op med at svare ham

Erik l

1.John 4,8

Whoever does not lov (ex: Bali-terror), DOES NOT KNOW GOD, for God is love.
Den, der ikke elsker (f.eks. Bali-terror), KENDER IKKE GUD, thi Gud er
kærlighed.

You need a doctor (Luke 5,31)!

Mogens Kall
The servant of Michael

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

Deadline (News-input-from-dk.livssyn.kristendom):
2002-10-15, CET 21:38 - Tuesday

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
1.John 4,8

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom\To al-Qaeda (7. oktober 2002 01:11)

Time for OUTPUT:
2002-10-15, CET 21:40