Bevis fundet på, at ET (Aliens, UFOer) eksisterer - Was: SN2006gy (50 days before) ... (Chicago-UFO)

"Jesus-loves-you" skrev
6480 news:R1l0i.130$ua5...@news.get2net.dk

[ ... ]
> [ ... ]
[ ... ]
> Found new mark.

New 50-memory on:

7051 news:QkLLi.20$e1...@news.get2net.dk

> [ ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

Oh yes ... NOW I understand !

Vi bliver muligvis *guided* (af Chicago-UFOen) hen til the ET-copyright
(inside the Bible) ... :-)

I så fald:
Thank You, Sir (friends out there in space) ... :-)

-

Coming up news:
Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jeremiah 49,34-39).

Last file-OUTPUT:
7051 news:QkLLi.20$e1...@news.get2net.dk

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7052

"Jesus-loves-you" skrev
7052 news:wzLLi.21$W53...@news.get2net.dk

[ ... ]

Som tidligere skrevet:

6981 news:D0VIi.41$1x3...@news.get2net.dk
6998 news:eMLJi.11$DN...@news.get2net.dk
6999 news:KvMJi.12$vy...@news.get2net.dk

> Af mulige isotoper kunne man fx. udvælge (i tidsintervallet 10-99 år) ...
>
> (NB! *Samtlige* isotoper medtaget i tidsintervallet)

> [...]
[ ... ]
> Af mulige isotoper er der nu kun følgende:
>
> (NB! *Samtlige* isotoper medtaget i atommasseintervallet)

> [...]

[ ... ]
> Øh ... Jeg er desværre ikke så god til sandsynlighedsregning, men det
> siger jo sig selv, at idet der ca. er 365 dage i et år, da må
> sandsynligheden (for at det rigtige tal er "udpeget" ved en tilfældighed)
> være lig med brøken 1/365; altså lavere end blot sølle 0,274 %.
>
> Sandsynligheden for, at der står *intelligens* bag signalet må derfor være
> i størrelsesordenen på ca. 99,72 %.
>
> (Ret mig endelig, hvis jeg heri tager fejl udfra en videnskabelig
> synsvinkel.)
>
> Konklusionen må derfor FORTSAT være, at ...

Hope You all got the point ... :-)

-

[...]

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7053

Martin Larsen

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i meddelelsen

[snip]

Tør man spørge hvem du forestiller dig dine meddelelser er henvendt til?

Mvh
Martin

Harald Mossige

Etter det jeg har forstått, bruker han news som gratis diskplass. Han
har planer om en større offentlig utgivelse når (= viss) arbeidet blit
ferdigt.

HM

"Martin Larsen" skrev

[ ... file 7053 ... ]

> [snip]
>
> Tør man spørge hvem du forestiller dig dine meddelelser er henvendt til?

Hej Martin,

Jeg henvender mig bl.a. til dig, Martin (her på den danske videnskablige
nyhedsgruppe) ... :-)

Det er korrekt (fordi jeg er kristen), at mit udgangspunkt er *partisk*, men
jeg forsøger efter bedste evne at DISTANCERE mig fra dette.

Såfremt jeg har ret i min videnskabelige *bevisførelse* (ang. ET's
eksisten), da har vi at gøre med ...

6996 news:pCKJi.8$7A...@news.get2net.dk

> The greatest news in human history. ...

... som "antagelig vis" må have en videnskabelig interesse ... :-)

Og jeg vil jo SELVFØLGELIG sætte meget stor pris på en konstruktiv, kritisk,
videnskabelig bedømmelse af dette. Og siger (i så fald): Mange tak herfor
... :-)

Og kraft af den kendsgerning, at bevismaterialet er fundet inside-the-Bible,
angår emnet også kristne, hvorfor mit nyhedsindlæg selvfølgelig også er
X-postet hertil ... :-)

Mht. den norske UFO-nyhedsgruppe ... tja, det siger jo vist nok sig
selv ...:-)

You see: This is GREAT news !!!

FUT sat til:

-

7055 news:eBMLi.29$3%3....@news.get2net.dk

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7056

"Harald Mossige" skrev

[ ... file 7053 ... ]

> Etter det jeg har forstått, bruker han news som gratis diskplass. Han
> har planer om en større offentlig utgivelse når (= viss) arbeidet blit
> ferdigt.
>
> HM

Viss ...

Harald, dit fjols ... læs *overskriften*: Bevis *FUNDET* ...

(et lille råd: Slå automat-piloten off: Use Your brain.)

-

7056 news:fUMLi.31$1h4...@news.get2net.dk

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7057

Til www.religion.dk

Jeg har et spørgsmål til Overrabbineren:

Shalom Bent Lexner,

(Vi er på nogle nyhedsgrupper i gang med en diskussion om Jubelåret; idet
der heri er fundet et indirekte bevis på en udenjordisk civilisations
eksistens.)

Ja! Det lyder jo godt-nok vanvittigt, men derfor kan det jo alligevel godt
være sandt. Ingen naturlov er således blevet brudt !

I kraft af din jødiske baggrund med stor indsigt i Jødedommen som
Overrabbiner har du kompetance til at afklare spørgsmålet, som lyder:

Hvor betydningsfuld er Jubelåret for en jøde (og Jødedommen) ?

See perhaps also ...
7053 news:EMLLi.24$Ih...@news.get2net.dk

-

7057 news:e%MLi.32$ki...@news.get2net.dk

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7058

"Andreas Falck" skrev

[ ... file 7056 ... ]

> Jesus-loves-you skrev i fUMLi.31$1h4...@news.get2net.dk:
>
> [ ... ]

> Hvorfor i al verdens riger og lande poster du så dit vås alle mulige andre
> steder?

Andreas - Brug *forstanden*!

Som jeg skrev ...
7056 news:fUMLi.31$1h4...@news.get2net.dk

> Og kraft af den kendsgerning, at bevismaterialet er fundet
> inside-the-Bible, angår emnet også kristne, hvorfor mit nyhedsindlæg
> selvfølgelig også er X-postet hertil ... :-)

At du måske IKKE anerkender det som værende Kristendom, er jeg bedøvende
ligeglad med, fór du er jo ikke vores smagsdommer, og har således IKKE
*patentret* på Guds Rige°

Og når nu Gud har fundet på noget så sjovt som at skabe flere levende
væsener i Universet (in the Garden of the Lord); ja så FRYDER jeg mig i mit
indre og tænker: Vor Gud er dog er dejlig ... :-)

samt ...

7056 news:fUMLi.31$1h4...@news.get2net.dk

> FUT sat til:
> News:dk.videnskab

(Og læse kan du heller ej, som *sædvanlig*.)

(Find nogle andre mennesker at "diskutere" med, eller hold dig til emnet.
Time out.)

EOD herfra ... :-(

-

7060 news:n1RLi.57$yB7...@news.get2net.dk

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7061

Andreas Falck

Jesus-loves-you skrev i xkRLi.60$Xm7...@news.get2net.dk:

[ ... ]
> Andreas - Brug *forstanden*! :-)

Hvis du gjorde det var vi jo fri for alt dit crap i alle mulige grupper

Hvorfor ikke blot poste det hele i i new:dk.dewnull ?

"Jesus-loves-you" skrev
7058 news:ZtNLi.34$yn...@news.get2net.dk

> Til www.religion.dk
>
> Jeg har et spørgsmål til Overrabbineren:
>
> Shalom Bent Lexner,
[ ... ]

> Hvor betydningsfuld er Jubelåret for en jøde (og Jødedommen) ?

Tælleren var 6 almindelige år + 1 sabbatsår = 7 år
7 * 7 = 49 år

Jubelåret blev altså fejret hver 50'ende år den 10'ende dag i 7'ende måned:

(3.Mos. 25,9)

Compare with ...
______Isotop__________Mass_____________½ life

192,625
193

I ventetiden kan følgende lige nævnes:

www.ordetogisrael.dk

(i deres månedsblad, nr. 9, oktober 2007, side 9)

=== citat start ===

Strid om sabbatår

Midt i september fejrede jøder rosh hashana, det jødiske nytår (den 13. og
14. september, 4.Mos. 29,1, red.). I år havde nytåret en ekstra betydning,
fordi det ifølge den jødiske kalender indledte et sabbatår. Og det er ingen
enkel sag i et moderne samfund.

Hvert syvende år må israelitterne ifølge 3 Mos 25 ikke dyrke landet, men
skal leve af det, jorden selv frembringer. Rabbinerne har fastslået, at det
bud gælder jøder i Israel i dag.

Men lige siden jøder i slutningen af 1800-tallet i større tal begyndte at
vende tilbage til Israels land og genopdyrke jorden, har sabbatåret været et
problem. For landmænd og kibbutzer i et moderne samfund er det så godt som
umuligt at overleve økonomisk, hvis man hvert syvende år ikke må dyrke
jorden.

I 1889 vedtog rabbinere i Israel derfor, at det var tilladt for jødiske
jordejere midlertidigt at sælge deres jord til ikke-jøde. Da sabbatsåret kun
gælder jødiskejet jord, kunne landmændene på den måde fortsætte dyrkningen
af deres jord. Denne måde at løse problemet på, blev kendt som heter
mechirah ('salgs-tilladelse').

Især national-religiøse jøder, der betragter staten Israel som et skridt
frem mod den endelige forløsning, er tilhængere af heter mechirah.
Antizionistiske ultraortodokse jøder har derimod altid betragtet ordningen
med skepsis.

I år er striden mellem de to grupper blevet særlig voldsom. Israels
overrabbinere har under pres fra de ultraortodokse besluttet at begrænse
brugen af heter mechirah mest muligt, mens det israelske landbrug støttet af
nationalreligiøse rabbinere kæmper for ordningen.

Striden er ikke afgjort, og for mange verdslige israelere er den
ligegyldig. Hvis det da ikke lige havde været for, at den sandsynligvis vil
betyde højere priser på frugt og grønt i det næste år.

=== citat slut ====

Så disse helligdage har altså stadigvæk betydning (i religionen).

Det vides endnu ikke, *hvornår* jøderne fejrer Jubelåret (i deres
moderne tidsregning), og om den i så fald er blevet bevaret intakt fra
Oldtiden af ... :-(

Forhåbentlig kommer Overrabbiner Bent Lexner også ind på dette ... :-)

-

7067 news:Ch5Mi.20$0x...@news.get2net.dk

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7068

"Jesus-loves-you" skrev
7068 news:9A5Mi.21$1U...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
>

> I ventetiden kan følgende lige nævnes:
>
> www.ordetogisrael.dk
>
> (i deres månedsblad, nr. 9, oktober 2007, side 9)

[ ... ]

> [...]
> Oldtiden af ... :-(
>
> Forhåbentlig kommer Overrabbiner Bent Lexner også ind på dette ... :-)

Jeg har i dag modtaget svar fra Lexner, og tak for det ... :-)

Svaret er følgende:

=== citat start ===

Kære Mogens Kall,

Jubelåret har i dag ingen konsekvens for det jødiske samfund. De fleste
rabbinere er af den opfattelse at jubelåret kun skal overholdes nå templet
står. Til gengæld har syvende året stadig praktisk betydning hvilket blandt
andet bevirker at der findes ortookse samfund i Israelder ikke dyrker jorden
i det syvende år.venlighilsen

Bent lexner

=== citat slut ====

Hmm ...

Æv! Det fik vi ikke meget ud af ... :-(

Og det undrer mig i grunden lidt, fordi ordren om Jubelåret jo blev givet
ude i ørkenen; altså mange århundreder *før* Templet i Jerusalem overhovedet
blev bygget !

Gad vide om han mon forstod pointen mht. ETs eksistens (skønt denne nok i
hans øjne muligvis overskrider grænsen mht. blasfemi. Sorry for that.) ? ...
:-)

-

Coming up news:
Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jeremiah 49,34-39 + Jos. 10,11).

Last file-OUTPUT:
7103 news:gEpMi.48$Qi5...@news.get2net.dk

With kind regards,

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7104