The Roots of Evil in Jerusalem

"TheCom" skrev (news:ba61dd4d.03112...@posting.google.com...):

(cut 2003-11-25)

DADDY-Break (2003-11-25, CET11:03):
- "Det må du gerne."

Thank You, DAD:

Og jeg så Lammet bryde det første af de syv segl, og jeg hørte et af de fire
væsener råbe med en tordenrøst: "Kom!"

Og jeg så, og se, der var en hvid hest, og han, som red på den, havde en
bue; og en sejrskrans blev givet ham, og han drog ud fra sejr til sejr.

Og da det brød det andet segl, hørte jeg det andet væsen sige: "Kom!"

Og en anden hest kom frem, den var ildrød; og han, som red på den, blkev der
givet magt til at tage freden b ort fra jorden, for at menneskene skulle
myrde hverandre; og der blev givet ham et stort sværd.

Og da det brød det tredje segl, hørte jeg det tredje væsen sige: "Kom!" Og
jeg så, og se, en sort hest, og han, som red på den, holdt en vægt i sin
hånd.

Og det var, som jeg hørte en røst inde blandt de fire væsener sige: "En
liter hvede for en denar og tre liter byg for en denar; dog olien og vinen
må du ikke skade."

Og da det brød det fjerde segl, hørte jeg det fjerde væsens røst sige: Kom!"

Og jeg så, og se, en gustengul hest, og han, som red på den, bar navnet
"Døden", og Dødsriget var han følgesvend; og der blev givet dem magt over en
fjerdedel af jorden til at dræbe med sværd og sult og sot og ved jordens
vilde dyr.

(Rev (Åb) 6,1-8)

Does the words says You something, Mr. TheCom ?

Transmission END.

Jesus-Break (2003-06-30, CET 07:47):
0638 news:eSTLa.3621$Kb2.1...@news010.worldonline.dk...

- "Please - Follow Me."

Jesus-Break (2003-Hebr. 04,12, CET 09:43):
(The GarbageMan)
0528 news:ICPla.15108$y3.13...@news010.worldonline.dk...

- "Min fred efterlader Jeg jer."

(means: Peace is what I leave with you; it is my own peace that I give you.)

Jesus-Break (2003-08-16, CET 18:54:10):
0660 news:Aa90b.51751$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

- "Det vil Jeg (bad: Herre Jesus - Isa - Bed for os, Rom. 8,26.34)."

(means: I will pray for you all, Rom. 8,26.34)

Jesus-DADDY-Break (2003-11-16, CET 09:52):
0741 news:Q%Gtb.34424$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

"Jeg BESVÆRGER jer, Jerusalems døtre - "
09:53
- "I will keep My PROMISES!"

DADDY-Break (2003-11-18, CET 11:16:47):
0773 news:Grmub.36682$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

- "Hold fred med hverandre."

(means: keep peace with one-another, John 13,34-35)

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

The right to believe, to worship and witness
The right to change one's belief or religion
The right to join together and express one's belief
FORUM 18 NEWS SERVICE, Oslo, Norway
http://www.forum18.org/

Jump-Address:

L.Kristi
www.evigliv.com

(Dansk Europamission)
http://www.daneu.dk

(Ordet og Israel)
http://www.ordetogisrael.dk

(Find Your church inside Denmark)
http://giraffen.dk

(SAT7 - Arabic Website)
http://www.sat7.com/main_page.htm

Husk også (hvis interesse haves)...
fly no > 625

Return-Address:
John_15.13@Heaven (Good Friday)
Polykarps martyrium (0340)
0340 news:mclaa.115120$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...

Internal:

Last Information-file (0730):
Old contributions can be called up by a
http://www.google.com/intl/da/ jump.
After this click on Newsgroups
After this key-in on the searchline. "Kall, xxxx"
xxxx = The number of this file.
(This contribution should then be possible to find)
After this click on the topical file, which is ...
0730 news:eaotb.33852$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0748 news:Ix_tb.34946$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0764 news:g5aub.36142$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0774 news:8moub.36719$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0781 news:wxbwb.44746$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0797 news:Igxwb.46386$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

System-Updating:
0798 news:0wEwb.46411$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0799 news:8DFwb.46431$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0800 news:3bGwb.46438$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0801 news:DbGwb.46439$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: The Roots of Evil in Jerusalem
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0666+0136=0802

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-25, Tuesday, CET 11:31

"Anders Peter Johnsen" skrev
(news:3fc34133$0$70014$edfa...@dread12.news.tele.dk...)

> "TheCom" <comment...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Antikrist"?
>
> Godt, SÅ ved vi da at dette indlæg ikke er meget bevendt i dk.politik!
>
> Er det gået helt hen over hovedet på dig at Internettet er fuld af
> hjemmesider, hvor forskellige religiøse og konspirationsparanoide galninge
> uhindret får afløb for deres psykoser? Tager du dèn slags til indtægt for
> nogen som helst sandhedsværdi? Meget sigende, egentlig...

Begrebet "Antikrist" har nu sin berettigelse, fordi nogle muslimer tror på,
at Antikrist skal stå frem på Verdensarena'en forud for "profetens" åndelige
genkomst. Og muslimer blander jo (som bekendt) politik og religion sammen i
en pærevælling (hvilket vi andre for øvrigt også ofte gør - no-one is
perfect).

De anser således Korstogene i Middelalderen som noget antikristeligt, og det
kan de på en måde godt have ret i, men glemmer dog, at det først var
muslimer, der besatte det Hellige Land.

Muslimers problem er, at de ikke kan skelne mellem såkaldte navne-kristne
(se fx. Matt 7,23) og ægte-kristne (John 13,34-35. Jak.1,22), ligesom mange
mennesker heller ej - navnlig ikke efter 9.11 - kan skelne mellem de
såkaldte navne-muslimer og ægte-muslimer (se Sûra Al-Baqarah 2,12-15)

Forskellen (kendetegnet) er i begge tilfælde, hvorledes menneskene I GERNING
opfører sig!

Til dig (som er muslim) og læser dette, har jeg følgende råd:

Jesus-Break (2003-11-25, CET 13:31):
- "Det må du gerne)."

Tak Jesus:

Skønt du ikke (som os kristne tror, at Jesus er God Himself, se fx.Luke
5,21b.24) som ANERKENDER du ham alligevel som en PROFET. Lyt derfor til Hans
ord:

"Gør mod andre mennesker sådan, som I vil, at de skal gøre mod jer!"
(Luke 6,31)

Transmission END.

Jump-Address:

L.Kristi
www.evigliv.com

(Dansk Europamission)
http://www.daneu.dk

Internal:

0802 news:EcGwb.46440$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0803 news:BdGwb.46441$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0804 news:vzGwb.46443$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0805 news:lzHwb.46453$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: The Roots of Evil in Jerusalem
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0140=0806

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-25, Tuesday, CET 13:37

"Anders Peter Johnsen" skrev
(news:3fc35258$0$69995$edfa...@dread12.news.tele.dk...)

> "Kall, Mogens" skrev
> (news:a3Iwb.46463$jf4.2...@news000.worldonline.dk...)

> Det kan godt være at du også selv gør, men jeg mener at det er vigtigt at
> vi holder eventuel Kristendomssnak i den dertil indrettede gruppe
> (dk.livssyn.kristendom) og politik her i dk.politik.
>
> ("Giv Kejseren hvad Kejserens er..." osv.)

Internal:
(Æv! - Hvorfor skulle jeg ikke ydmyges denne gang, Far ?
Anders plejer jo ALTID at give mig et par på skrinet)

Vigtigt ? - Set i lyset af 9.11 vil jeg BESTEMT ikke give dig ret!

Verden er, for mig at se, mere komplex (med mange grå-nuancer), og hvis vi
skal gøre os noget-som-helst forhåbninger om at AFBRYDE-nedlællingen (see
file 0342), da bliver vi også nødt til at gribe tingene an "lidt"
utraditionelt!

Memory-input from file 0342:
Iran bryder aftale om A-våben (0342)
dk.politik
2003-03-09, Sunday, CET 08:55

Message from The-Valley-of-Josaohat:

Memory-input: ALIEN, T-10

Last choice to de-aktivirüng self-destruction: T-5

--- END of memory-input from file 0342 -------------------------------

For øvrigt skylder Kejseren Gud ALT, både sit jordiske liv og AL sin
ejendom!

Transmission END.

Jump-Address:

L.Kristi
www.evigliv.com

(Dansk Europamission)
http://www.daneu.dk

Internal:

0806 news:a3Iwb.46463$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0807 news:JoIwb.46470$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: The Roots of Evil in Jerusalem
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0142=0808

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-25, Tuesday, CET 14:21

2304-Break (2003-11-25, 14:28:0x, delay 00:00:00):

- "Jerusalems døtre! ..."

Message from Good Friday:

"... græd over jer selv (Luke 23,28-31)!"

Transmission END.

Jump-Address:

L.Kristi
www.evigliv.com

(Dansk Europamission)
http://www.daneu.dk

Internal:

0808 news:fIIwb.46476$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: The Roots of Evil in Jerusalem
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0143=0809

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-25, Tuesday, CET 14:33

Og jeg hørte et af væsenerne sige:
(2003-11-25, CET 14:40:xx, delay 00:00:00)

- "... [for] de (menneskene på jorden) korsfæster (ved deres
vederstyggeligheder) [Jesus] igen!"
(Matt 25,31-46)

Transmission END.

Jump-Address:

L.Kristi
www.evigliv.com

(Dansk Europamission)
http://www.daneu.dk

Internal:

0809 news:YSIwb.46480$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: The Roots of Evil in Jerusalem
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0144=0810

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-25, Tuesday, CET 14:48

paw

Kall, Mogens skrev

>Does the words says You something,
> Mr. TheCom ?

En zen-munk spurgte sin mester:
"Hvem er jeg?" Og svaret lød:
"Hvem spørger?"

Ja, dét kastede jo ikke meget af sig.
Dog må man vel sige, historien egner
sig til at illustrere mesterens evne til
at afholde sig fra fortalelser.

--
Mvh, paw.

"paw" skrev (news:3fc4136c$1$9803$edfa...@dread14.news.tele.dk...):

... Og afslørede dermed også sin manglende evner mht. ... !

Jesus (derimod) siger:
"Hvis I bliver i Mit ord, er I sandelig Mine disciple, og I skal forstå
sandheden, og sandheden skal FRIGØRE jer."

Tak for det, Jesus - FRIGØR os!

NEXT news:3fc40c63$0$9835$edfa...@dread14.news.tele.dk...

NEXT DADDY

[...]

Jesus-Break (2003-11-24, CET 22:30):
- "det må du gerne (citat fra Rev 22,20)."
0787 news:0Uuwb.46317$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

Thank You, Jesus:

Jesus says (Rev 22,20):
- "... I am coming SOON!"

Jump-Address:

L.Kristi
www.evigliv.com

(Dansk Europamission)
http://www.daneu.dk

Internal:

0810 news:J5Jwb.46482$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

System-Updating:
0811 news:Rx%wb.46790$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0812 news:aZ%wb.46799$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0813 news:421xb.46814$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0814 news:lb1xb.46815$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0815 news:Lk1xb.46816$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0816 news:zv1xb.46817$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0817 news:lN1xb.46825$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0818 news:S%1xb.46830$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0819 news:Gm2xb.46834$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0820 news:aY2xb.46850$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: The Roots of Evil in Jerusalem
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0155=0821

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-26, Wednesday, CET 15:41

paw

Mogens skrev

>"Hvis I bliver i Mit ord, er I sandelig Mine
> disciple, og I skal forstå sandheden,
> og sandheden skal FRIGØRE jer."

Ja, Gud fri os vel.
Men det lader man Gud om,
også ifølge zen. Så pas på
du ikke forstokker helt
i din bogstavtro.

--
Mhv, paw

DADDY-Break (2003-11-27, CET 09:54):
- "det skal du (svar TheCom)."

> [...]

> forstået, har US, anført af Israel, taget, Irans påståede betræbelser
> på erhvervelse af nukleare våben, op i både FN og IAEA. Kan det så
> ikke undre nogen, at Israel, som altid har nægtet at underskrive
> NPT-aftalen nu peger fingre ad Iran? Eller at Israel, som også har
> a-bombefabrikker, som f.eks. Dimona-anlægget i Negev ørkenen nu
> pludselig har fået travlt med at pege på alle andre end sig selv og
> beskylde dem for, at ville producere disse masseødelæggelsesvåben til
> trods for, at de selv har produceret og oplagret sådanne våben igennem

Der findes MEGET ondskab i verden, men den egentlige fare består i ...

Input memory from file 0752:

> [...]
> som
> medlem. Princippet er: En for alle, alle for en. Angribes Israel igen
> (ihukom fx. Yom Kippur-krigen i 1973, der nær havde gjort denne planet til
> en rygende atom-sønderskudt ruinhob uden håb, input 0412
> news:q%hfa.1884$vn1.4...@news010.worldonline.dk...), da vil angriberen
> (herunder fx. Iran) også være i krig med NATO, hvilket burde afskrække de
> fleste (fornær de religiøse fanatiske galninge, hvorfor Irans
> atomvåben-program
> SKAL hindres, dersom Menneskeheden skal overleve

Fattede du den ?

[...]

0832 news:b%8xb.47549$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

System-Updating:
0833 news:IUhxb.47618$jf4.2...@news000.worldonline.dk...