Q og Polykarps martyrium rettelser (0363)

Følgende 4 filer er blevet slettet fra dk.livssyn.kristendom
(2003-03-14, CET ca. 13:30), idet jeg har overtrådt forfatter Søren
Giversens samt Poul Kristensens forlags ophavsret.

(I følge min Internet-udbyder vil filerne blive slettet permanent i nat
under opdateringen)

1
File-name:
Q (0323)
dk.livssyn.kristendom
2003-03-05, Wednesday, CET 19:32

Resterende meddelse i file Q (0323):

(klip 2003-03-14)

Internal-Break (2003-03-05)
Internal-OUTPUT-code: He. 4,12
DADDY-Break (2003-03-05, CET 19:16):
- "Du har fået fået OUTPUT (Login prime object 35,40 N 51,26 Ø - open gates
for fire)!"
CET 19:18:54:
- "Gør det nu ("Fire")."
END of Internal-Break.

(klip 2003-03-14)

Internal-Break
Letter-OUTPUT DADDY (responce 19:18:54)?

CET 19:28
- "Gør det bare (Letter-OUTPUT)."

Thank You, DAD - El-Shaddai - ELSKER Dig.

(klip 2003-03-14)
--- END of file 0323 ------------------------------------

2.

File-name:
Re: Q (0323)
0324
dk.livssyn.kristendom
2003-03-05, Wednesday, CET 22:57

Resterende meddelse i file Re: Q (0323), 0324:

(klip 2003-03-14)

Guds ord

11.

27. Men da ha sagde det, skete det, at en kvinde i skaren råbte: "saligt er
det moderliv, der bar dig, og de bryster, du diede!"
28. Men han svarede: "Ja, salige er de, som hører Guds ord og bevarer det!"

DADDY-Break (2003-03-05, CET 20:35):
- "Det må du gerne (tænkte på at kommentere teksten)."
Thank You, DAD: Jesus siger her, at han er *Guds Ord* (se He 4,12)

(klip 2003-03-14)

Menneskesønnens komme

12.

39. Dette skal I vide; at vidste husets ejer, i hvilken time tyven kom,
havde han ikke ladet der ske indbrud i sit hus. 40. Vær også I rede, for
menneskesønnen kommer i den time, I ikke venter det ...

DADDY-Break 2003-03-05, CET 22:53):
- "Nej (spurge: ENDE?)!"

42. Herren sagde: "Hvem er da den tro og kloge forvalter, som herren vil
sætte over sine tjenestefolk til at give dem den bestemte kost i rette tid?
salig den tjener, hvis herre, når han kommer, finder ham i færd ...

22:55
- "Det må du gerne (ENDE)."
Love You, DAD!

(klip 2003-03-14)
--- END of file 0324 ------------------------------------

3.
File-name:
Polykarps martyrium (0340)
dk.livssyn.kristendom
2003-03-08, Saturday, CET 13:17

Resterende meddelse i file Polykarps martyrium (0340):

(klip 2003-03-14)

Ordre-OUTPUT:
DADDY-Break (2003-03-08, CET 10:59):
- "Det skal du (copy martyr-text to dk.l.k)."

(klip 2003-03-14)
--- END of file 0340 ------------------------------------

4.
File-name:
Re: Polykarps martyrium (0340)
0341
dk.livssyn.kristendom
2003-03-08, Saturday, CET 15:16

Resterende meddelse i file Re: Polykarps martyrium (0340), 0341:

(klip 2003-03-14)

Ordre-OUTPUT:
DADDY-Break (2003-03-08, CET 13:28):
- "Det skal du (copy Søren Giversen kommentar til 0340)."

(klip 2003-03-14)
--- END of file 0341 ------------------------------------

For overtrædelsen, krænkelsen af ophavsretten, er der bedt om tilgivelse.

Kommentar:
Nobody is perfect - når vi "anholdes" af Gud i overtrædelser, må vi rette
fejlen.

Interessant er det for mig, at jeg faktisk fik besked på at kopiere
Skrifterne af DADDY. Hertil kunne man sige, at DADDY i så fald blot er min
egen underbevidsthed, idet Gud jo IKKE frister nogen (Jak. 1,13).
Dog skal der tages det forbehold, at DADDY gennem dette vil understrege,
at Hans Copyright IKKE må overtrædes (Isaiah 42,8-9)

Enhver må, ligesom jeg, gå til bekendelse (inklusiv dét, at rette skaden,
hvis det er muligt) - salig det menneske, der ikke har drab på
samvittigheden! - Please "Follow Me (says Jesus)".

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

File-name:
Q og Polykarps martyrium rettelser (0363)

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-03-14, Friday, CET 14:28

INT (0363), 0364

Input: Syncronizerings-impulse.

Input memory from file 0064
Close GATES
dk.livssyn.kristendom\Ordet\TIME-Breaks\Syncronizerings-impulses
2002-10-10, CET 12:48
DADDY-Break (2002-10-10, CET 12:18:34):

- "Det giver Jeg dig ordre til."

Yes, my Lord:

Close GATES before position 2002-10-09, CET 14:14

ALL Interrupts will be cut off - In the name of the Father.
--- END of file 0064 -----------------------------------------------

-

CALL 2002-10-09, CET 14:14

-

Input memory from file 0048
Your WORD has spoken to me
dk.livssyn.kristendom\Ordet\WORD of Today - Dagens Ord\Rom 13,1-7
2002-10-09, CET 22:33
I går aftes - lidt over midnat - læste jeg denne andagt.

I andagtsteksten stod der bl.a. ...

Overvej, hvad dette betyder for dit forhold til
skattevæsenet, færdselsloven, computerprogrammer osv.

Det var her, at jeg indså noget:

Guds Ord rørte ved min samvittighed!

Jeg havde ikke helt (100%) rent mel i posen!

Jeg havde en hel del CD-ROM'mer,
som var hjemmebrændte kopier af de originale,
som jeg havde lånt af biblioteket.

Øjeblikkelig blev jeg klar over, at jeg havde 2 muligheder:

1.
Jeg kunne lade som ingenting med dertil hørende risiko (Jerichö Joshua
6,18 - Ai)

2.
Adlyde Guds Ord (Rom 13,1-7)

-

Jeg har valgt at adlyde Herren. CD-ROM'erne er blevet destrueret i dag
klokken CET 14:14.
--- END of file 0048 -----------------------------------------------

-

CALL program: Adlyde Guds Ord (Rom 13,1-7)

-

Input memory from file 0046
AIRPORT de la MaTT. 24,28
dk.livssyn.kristendom\Ordet
2002-10-09, CET 22:32
Jesus says (MaTT 24,28):

"Wherever there is a dead body, the vultures will gather."
--- END of file 0046 -----------------------------------------------

Block to export 10.000, 2003-03-14, CET 15:1x

GATE closed (before position 2002-10-09, CET 14:14)

NEXT DADDY!

-

External INT 16 received

NEXT DADDY!

-

INT (0363), 0364 over-and-out!

[...]

Re: Q og Polykarps martyrium rettelser (0363)
0364

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-03-14, Friday, CET 17:21

Jens Bruun

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message
news:Kknca.12668 $Hl6.11...@news010.worldonline.dk...

> Jeg havde ikke helt (100%) rent mel i posen!

Det tror jeg, du har.

> Jeg havde en hel del CD-ROM'mer,
> som var hjemmebrændte kopier af de originale,
> som jeg havde lånt af biblioteket.

DADDY og du tager fejl. Det er fuldt lovligt at tage kopi af CD'er, du har
lånt på biblioteket.

> Jeg har valgt at adlyde Herren. CD-ROM'erne er blevet destrueret i dag

Ja, det havde du så ikke behøvet at gøre. Måske du skulle henlede DADDYs
opmærksomhed på gældende, dansk lovgivning?

--
-Jens B.

Kevin Edelvang

Jens Bruun wrote:
> "Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote

> Ja, det havde du så ikke behøvet at gøre. Måske du skulle henlede
> DADDYs opmærksomhed på gældende, dansk lovgivning?

Så vidt jeg kan se, taler Kall (han er i filteret) om CD-ROM'er med
software. Disse skal man have licens til for at have lov til at bruge
dem.

Kevin Edelvang
"Haben Sie mehrere Päpste?"

Jens Bruun

In news:b4tn4n$kge$1...@sunsite.dk, Kevin Edelvang
<ba...@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> wrote:

> Så vidt jeg kan se, taler Kall (han er i filteret) om CD-ROM'er med
> software. Disse skal man have licens til for at have lov til at bruge
> dem.

Hvor har du fra, at det drejer sig om software og ikke musik?

Du kan frit og lovligt kopiere en musik-CD, du har lånt på biblioteket. Du
kan frit kopiere en original musik-CD, du har lånt, så længe den ikke er
særligt kopibeskyttet og så længe du ikke omgår en eventuel kopibeskyttelse.
Du må ikke kopiere fra en kopi. Jeg forstod på Kall, Mogens' indlæg (han er
nemlig ikke i _mit_ filter), at det drejede sig om musik-CD'er, lånt på
biblioteket. Hvor begrebet "licens" kommer fra i den forbindelse, er mig en
gåde.

Inden du blander dig i en tråd må man vel som det mindste kunne forlange, at
du er i stand til at læse de indlæg, der har betydning for dit svar. At
svare "ud i tågen" som du gør, virker en smule unødvendigt for ikke at sige
useriøst. Hvis Kall, Mogens er i dit filter, bør du imho afholde dig fra at
blande dig i en snak mellem ham og mig.

[FUT: dk.videnskab.jura, hvis du skulle finde på at stille dig tvivlende
vedr. min fortolkning af gældende regler og love]

--
-Jens B.

Kevin Edelvang

[FUT ændret]

Jens Bruun wrote:

> Hvor har du fra, at det drejer sig om software og ikke musik?

Jeg tager sikkert fejl, men troede ikke, man kunne benævne musik-cd'ere
som CD-ROM'er. Denne betegnelse ser jeg som dækkende over medier til
lagring af software. Men som sagt, jeg beklager, hvis jeg har taget
fejl.

> Du kan frit og lovligt kopiere en musik-CD, du har lånt på
> biblioteket.

Det er jeg klar over.

> [...]
> unødvendigt for ikke at sige useriøst. Hvis Kall, Mogens er i dit
> filter, bør du imho afholde dig fra at blande dig i en snak mellem

Det kan du muligvis have ret i.

> [FUT: dk.videnskab.jura, hvis du skulle finde på at stille dig
> tvivlende vedr. min fortolkning af gældende regler og love]

Det gør jeg ikke. Men du har da ret i, at vi er off-topic. Sagen om
CD-ROM'er passer måske bedre i en edb-gruppe eller evt. dk.kultur.sprog,
hvortil jeg vælger at FUT'e.

FUT: dk.kultur.sprog

INT (0363), 0389

[...]

Block to export 12.400, 2003-03-20, CET 10:10
(syntax: "anti"-binaer (10:10) >>> 2.2)

INT 2003-03-20, CET 10:10-10:26

Block to export (Oldkristne tekster I + II, af Søren Giversen): 10

CALL program: REV (Åb) 19,1-10

Block to export 220, 2003-03-20, CET 10:36

DADDY-Break (2003-03-20, CET 10:47:52 delta +1:30):

- "Do it now (opdagede at Gate 22 stod åben)!"

"Frie!"

NEXT DADDY!

INT (0363), 0389 over-and-out!

[...]

0389

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-03-20, Thursday, CET 11:26

INT (0363), 0488

CALL program: Adlyde Guds Ord (Rom 13,1-7)

Block to export from Banq-de-la-"DADDY" 60.000, 2003-03-28, CET 14:28

Counter: 85 * 10^3

Search-string "85"
Found:
the vally off Jehoshaphat, Josafats dal, 1985

Watch-string:
"Banq-de-la-Iblîs"

2003-03-28, CET 15:45 - saw a Sciurus vulgaris (squirrel)

DADDY-Break (2003-03-28, CET 16:11):

- "Det må du gerne (anse egern-syntax som en hilsen fra Gud).

16:12

- "Det går den rigtige vej (fremad)."

Squirrel
DATA-input from position "before 1996":

Egernet samler nødder ("nuts") om efteråret and putting them into the FUTURE
Input memory from file 0294:
The Year 2304 (0294)
dk.politik
2003-02-15, Saturday, CET 04:15
... Biologisk decentralisering ...
--- END of memory from 0294 -------------

DADDY-Break (2003-03-28, CET 17:29):

- "Passér (35,40 N 51,26 Ø) - du har fået Min tilladelse."

NEXT DADDY!

INT (0363), 0488 over-and-out!

[...]

0488

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-03-29, Saturday, CET 02:11

"Banq-de-la-Iblîs"

"Hacker"-impart:

Search-string "85.000"
Found: 86400 (Tape "Slow"-hand, and file 0xxx,
"Tror udenjordiske væsener på Gud" dk.l.k)

86400 (24*60*60= 1 day (24hour)
85000
_____
01400 (23 1/3 minutes)

Search-string "23" and "1/3"
Found: Luke 23,31 (Copyright no 7, Jesus Lives,2001-12-02)

DADDY-Break (2003-03-31, CET 10:56):

- "Det skal du (copy to dk.l.k) -du har fået ordre på det."

11:02

- "Login (Copyright no 7,Opstandelseskraften, 1.Cor 4,20)."

12:23

- "Count down to zero (1.Cor 4,20 -1400 = 20 (T))."

12:27

-"Sådan skal den være (denne meddelse)."

Okay DAD!- Time to OUTPUT ?

12:28

-"Ja!"

Love You, DAD.

12:29

-"I lige måde."

[...]

0497

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-03-31, Monday, CET 12:29

"Banq-de-la-Iblîs"

"Hacker"-impart:

> 01400 (23 1/3 minutes)
>
> Search-string "23" and "1/3"
> Found: Luke 23,31 (Copyright no 7, Jesus Lives,2001-12-02)

2331
2320 (23m20s)
----
0011

2320 (23m20s)
231/3
----
0009

11 + 9 = 119 * 3

Found 119 - Responce from 911
Found 119 - Responce from 9.sep.
Found 119 - Responce from 9.sep.2001

DADDY-Break(2003-03-31, CET 12:53:10):

- "Put ALARM ON."

13:22

- "Det må du gerne (OUTPUT to dk.l.k)."

[...]

0498

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-03-31, Monday, CET 13:46

Nogle menneskers målestok er penge (Check-MaTT 19,16-26),
men - kender jeg Gud rét - er Hans målestok (Åb 11,1-2)
Sandhed (John 84,21-24),
ærlighed (Jos. 6,18 ApG (Act) 5,1-11).

Dén, der ikke er tro i det små, vil heller ej være tro i det store (MaTT
25,14-30).

Memory-input from John 15,5:

Jesus says:

Jeg er vintræet, I er grenene.
Den, som bliver i Mig, og Jeg i ham,
han bærer megen frugt;
thi skilt fra Mig kan I slet intet gøre.

DADDY-Break (2003-04-04, CET 12:36):

- "Den skal oversættes!"

Yes, my Lord:

Jesus says:

"I-AM the vine, and you are the branches.
Whoever remains in Me, and I in him,
will bear much fruit;
for you can do nothing without Me."

12:39

- "Sådan skal den være (denne meddelse)."

Thank You, DAD - El-Shaddai - ELSKER Dig.

12:40

[...]

0503

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom