En nådig død, det beder vi om, Jesus - Was: ... (døden fra Kreml) ...

Monday 18. aug 2008
Day no 10 aften the Russian thief came with the death to Georgia
Day no 29 aften the Thief-alarm began ...
7692 news:g5urtt$k9e$1...@newsbin.cybercity.dk

> "Tyven" kom klokken ca. ...
> The "thief" came around ...
> (2008-07-20, Sunday, day no 202, CET 02:00, GMT 00:00)

-

"Jesus-loves-you" skrev

Subject: Global nuclear-war expected at T-(unknown factor) -
Was: ... (Psykopatus) ...
7822 news:g80cgi$19a8$1...@newsbin.cybercity.dk

+

Subject: Døden fra Balkan -
Was: ... (Jeg Putin-psykopatus)
7837 news:48a5a152$0$90262$1472...@news.sunsite.dk

and ...

Interrupt from the Church° ...
2008-08-17, Sunday, day 230, CET from 10:00 to 12:15
(En nådig død, det beder vi om, Jesus, Matt.5,23-26)

Det er ikke nødvendigvis lykken at overleve en atomkrig:

Barbarere på jagt efter mad, Human flesh, vil - ligesom i de af Rusland
besatte områder i Georgien - gå fra hus til hus ... (und so weiter) ...

Hvem vil kunne holde ud at se sin kone og sine døtre voldtaget ?
Hvem vil kunne holde ud at se sin mand og sine sønner myrdet ?

Hvorfor nødvendigvis leve nogle få uger ekstra med sådanne lidelser ?

Måske er Danmark i den henseende heldig (hvis man ellers kan kalde det det)
!

Vi bor i et geografisk område, som vil blive *centrum* i en krig, pga.
indsejlning til hele Østersøen.

Mange atombombeslag vil umuliggøre overlevelse.

Og jeg tror nu i grunden ikke, at denne form for død skulle være særlig mere
smertelig end andre former. Det skulle - vist nok - gå ret hurtigt.

Under alle forhold beder vi i hvert fald om en nådig død, Jesus. Hør vor
bøn!

Mother Russia (The Church of Russia): See You in Heaven (my brothers and
sisters) ... :-)

Last OUTPUT: 7839 news:48a73d82$0$90275$1472...@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7840

"Jesus-loves-you" skrev
7840 news:g8afa1$251a$1...@newsbin.cybercity.dk

> [...]
>
> Interrupt from the Church° ...
> 2008-08-17, Sunday, day 230, CET from 10:00 to 12:15
> (En nådig død, det beder vi om, Jesus, Matt.5,23-26)

The voice of Heaven:
( 2008-08-17, Sunday, day 230, CET from 10:00 to 12:15)

Ved dette våben skal du sejre:

Retfærdighed

Compare with Eph 6,14

Indicium (herpå) number 1 and 2:

7838 news:48a69c68$0$90273$1472...@news.sunsite.dk

> DR1 s136 lør 16 aug (2008, CET) 10:35:11
>
> 06:39 (CET, red.)
>
> Serbien klar til at opgive Kosovo
>
> Hvis FN's Internationale Straffesomstol
> erklærer Kosovos løsrivelse fra Serbien
> i orden, så er serberne klar til at
> acceptere afgørelsen.

and ...

7841 news:g8bekc$2g19$1...@newsbin.cybercity.dk

> DR1 s136 man 18 aug (2008, CET) 07:48:07

> [...]

Compare with ...

7793 news:g7rs91$2kt1$1...@newsbin.cybercity.dk

> Områderne Sydossetien og Abkasien tilhører Georgien. Spørg evt. den
> Internationale Domstol i Haag. Det er den *civiliserede* måde (modsat
> barbari) at løse den slags problemer på.

[ ... file 7840, fortsat ... ]

Last OUTPUT: 7842 news:g8c3e5$2nd2$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7843