Earthquake-alarm

News from Danish Text-TV:

DR1 s144 Søn 04 jan (2003, CET) 13:03:55

80 større rystelser i området ved Bam.

Siden det voldsomme jordskælv i Iran 2.
Juledag har der været 80 større
rystelser i området.

Det oplyser det seismologiske Center på
Teheran Universitet.

Alene det seneste døgn har der været 50
mindre rystelser.

Teheran og omegn frygter også et jord-
skælv. Området ligger i en jordskælvs-
bane, og 40 pct. af husene er så
dårlige, at de vil styrte sammen ved et
kraftigt jordskælv.

Eksperter mener, at et skælv på 6
Richter vil koste én million livet

--- END of News -------------------------------

Input memory from letter (14. Sep.2001,
(To the government of Iran and the Muslim World) ...
code: 12:08 (8->1113)

... Den onde tager liv; vi forsøger - om muligt - at redde liv, fordi
...[Gud er kærlighed].

Dersom jeg havde familie i Teheran, ville jeg råde dem til at opholde sig
udendørs i de kommende uger. Speciel datoen 2004-02-09, Monday (+/- en dag,
8-10 feb.) kan være risiko-fyldt under henvisning til ...
1113 news:69dJb.65933$jf4.4...@news000.worldonline.dk...
1117 news:dOeJb.65955$jf4.4...@news000.worldonline.dk...
1118 news:E%nJb.66254$jf4.4...@news000.worldonline.dk...

With love (1.John.4,8) from
Mogens Kall
The servant of Michael

File-number:
0666+0468=1134

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Andreas Falck

I news:DOTJb.66590$jf4.4...@news000.worldonline.dk skrev
Kall, Mogens følgende:

[ ... ]

> 80 større rystelser i området ved Bam.

[ ... ]

Og relationen til denne gruppes emneområde er ....?

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Plet

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

Jeg tror du er i det forkerte forum. Dette hedder dk.politiv.

Du skal nok over i kristendom eller overtro!
Lad det ikke gentage sig.......

"Andreas Falck" skrev (news:xSTJb.736$wJ2...@news.get2net.dk...):

> Og relationen til denne gruppes emneområde er ....?

Ga-a-ab,

(They are reading from dk.livssyn.kristendom, therefore)

Den, der ikke elsker, kender ikke Gud, thi Gud er kærlighed.
(1.John.4,8).

Jesus says:
Gør mod andre, som ...

The servant of Michael

File-number:
0666+0469=1135

"Plet" skrev (news:3ff80d35$0$129$edfa...@dread11.news.tele.dk...):

> Jeg tror du er i det forkerte forum. Dette hedder dk.politiv.

Min henvendelse (file 1134) er OGSÅ rettet til muslimer (hvoraf nogle IKKE
læser dk.livssyn.kristendom) her i Danmark, som har slægtninge i bl.a. Iran.
Burde man ikke give dem besked, selvom det skulle være tilfældet, at man
ikke deler politisk opfattelse. Eller er vi danskere blevet så hjertekolde ?

The servant of Michael

File-number:
0666+0469=1135

Plet

> [...]
man
> ikke deler politisk opfattelse. Eller er vi danskere blevet så hjertekolde
?

Det har stadig ikke en pind med dk.politik at gøre. Hvis du vil i kontakt
med muslimere, kan du vel finde andre veje, dette er ihvertfald ikke den
rette vej.

Plet

Rasmus Jarlov

> The servant of Michael

Hvem er Michael?

Andreas Falck

I news:kbUJb.66598$jf4.4...@news000.worldonline.dk skrev
Kall, Mogens følgende:

> Ga-a-ab,

ja, gaaabbbb, - for hvad har dine jordkælvscitering med gruppens emne
at gøre?

"Kall, Mogens" skrev
(news:DOTJb.66590$jf4.4...@news000.worldonline.dk...)

Found internal indicium:
Link between al-Qaeda and the-government-of-Iran

[ ... ]

> Input memory from letter (14. Sep.2001,
> (To the government of Iran and the Muslim World) ...
> code: 12:08 (8->1113)

Dette brev er skrevet i relation til WTC 9.11

Days between 2001-09-11 and 2003-12-26:

-----
836

Searchstring "836"

Found ...
0836 news:9Xjxb.47653$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

> Time for OUTPUT:
> 2003-11-27, Thursday, CET 11:00

Which is the same as ...
2003-11-27, Thursday, Jerusalem-Time 12:00

> Input memory from letter (14. Sep.2001,
> (To the government of Iran and the Muslim World) ...
> code: 12:08 (8->1113)

12-tallet synkroniserer altså til Jerusalem-Time 12:00

8-tallet relaterer til det 8'ende tegn, 2003-12-26, som bliver "åbenbaret"
SELVSAMME dag, altså 2003-11-27:

0847 news:10vxb.48125$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

> DADDY-Break (2003-11-27, CET 23:29:52, delay 00:00:00):
> - "Jeg ransager jorden ... Jeg ryster den i sin grundvold ... menneskene
> [skal bo hos Mig]. Jeg HERREN er din Gud, og Jeg ELSKER dig!
> Kom hjem til Mig. Gør det nu, Mit barn!"
[ ... ]
> Time for OUTPUT:
> 2003-11-27, Thursday, CET 23:36

De 836 dage mellem begivenhederne indeholder som tal-objekt endvidere
36-tallet (23:36)

Fil-nummeret er endvidere ...
> 0666+0181=0847

0847
-836
-----
11

"Leges" der nu med 11-tallet i relation til 181-tallet, fremkommer 8-tallet.

Tallet 836 står altså i krypteret form i "åbenbaringsfilen (0847)"

Endvidere bliver det produkseret i alt 16 filen den dag (0833-0848).
Dette 16-tal kan knyttes til 9.11-letter ...

> [...]
code: 12:08 (8->1113)

[ ... ]
> Internal program start-up date: 16.05.2001, day no 136, T-112 -> Gate 16
open

..., hvilket bestyrker mistanken !!!

Internal search-program starts up (code: 836)

Found ...
0236 news:hAfK9.65290$HU.49...@news010.worldonline.dk...
[ ... ]
> rest * 1260*2 (1 åruge) = 2300,178365
[ ... ]
> Time for OUTPUT:
> 2002-12-13, Friday, CET 08:00

Dersom fil-tallet 0236 (x2xx, 2=input new number) mixes med CET 08:00 fås
IGEN 0836.

..., hvilket yderligere bestyrker mistanken !!!

Earthquake-alarmen (2004-02-09, Monday) bør derfor IKKE siddes overhørig.

With kind regards

Mogens Kall
The servant of Michael

Last Information-file:
1103 news:h9DFb.63540$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Earthquake-alarm
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
DADDY-responce, Luke 19,40 (2003-11-27, CET 23:29:52, Thursday)
0858 news:cPZxb.48762$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0953 news:kmiAb.53606$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
1113 news:69dJb.65933$jf4.4...@news000.worldonline.dk...
0666+0471=1137

This file has been sent to the President of United States of America (W).

"Rasmus Jarlov" skrev
(news:jDUJb.66609$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

> Hvem er Michael?

1070 news:CEBEb.62597$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

Bedre svar kan jeg nok ikke give.

Hav' en god dag, Rasmus.

The servant of Michael

File-number:
0666+0472=1138

arc@na

"Plet" <nos...@adr.dk> wrote in

> Det har stadig ikke en pind med dk.politik at gøre. Hvis du vil i
> kontakt med muslimere, kan du vel finde andre veje, dette er
> ihvertfald ikke den rette vej.

Mon ikke vi hjertekolde danskere kan regne med, at muhamedanerne er blevet
orienteret ad andre kanaler - de har trods alt allesammen en parabol rettet
mod Langtbortistan.

arc@na

"Plet" skrev (news:3ff8159e$0$183$edfa...@dread11.news.tele.dk...):

DADDY-Break (2004-01-04, CET 16:32):
- "Det skal du (svar Plet i form af Letter-Output)."

Yes, my Lord:

> Det har stadig ikke en pind med dk.politik at gøre. Hvis du vil i kontakt
> med muslimere, kan du vel finde andre veje, dette er ihvertfald ikke den
> rette vej.

Det glæder mig at høre, at du ikke - på forhånd - afviser medmenneskelighed
(include the people of Iran).

Men - apropos din indlæg - der hører MERE med til historien, Hr. Plet.

Brevet, som der oprindelig blev refereret til ...

Memory ON:
1134 news:DOTJb.66590$jf4.4...@news000.worldonline.dk...

> Input memory from letter (14. Sep.2001,
> (To the government of Iran and the Muslim World) ...
> code: 12:08 (8->1113)

... ér (foruden et kristent budskab) også politisk (så det basker).

Det blev offentliggjort på dk.binaer (2002-11-29, Friday, CET 12:40), men er
desværre nu slettet, hvorfor det citeres her (med de fejl txt-format nu
indebærer):
(side 1/9)

From Mogens Kall Friday, 14. September 2001
UDN, Denmark CET 12:08
********@********

Daycode:

International
Counter Date colour code
DADDY LIVES (1) T+1683, 4. Feb. 1997, Iran
(2) 1659, 28. Feb. 1997, Iran, Jerusalem
(3) 1588, 10. May. 1997, Iran
(4) 1280, 14. Mar. 1998, Iran
(5) 1253, 10. Apr. 1998, Iran, GOOD FRIDAY ©
(6) 868, 30. Apr. 1999, Serbia

For Muslims green (5) is the colour-symbol of HOPE.

To the government of Iran and the Muslim World,
c/o The iranian and Saudi-Arabian ambassador's to DK.

Copy: The International Court of Justice, The Hague.

Dear Mr. President Khatami and members of the human being family,

ALARM 112

(Earthquakes)

Internal program start-up date: 16.05.2001, day no 136,T-112 -> Gate 16 open

Interrupt Matthew 24,28 ON: 05.09.2001, 248,T-000

Search-string Matt 24,28:

Found TAPE "AIRPORT de la Matt. 24,28"

(97-03-29.TAP), T+1621, 1600/16=100, rest 21,

21 mirror 12

112

Code identifed!......................................... -> PUT ALARM 112 ON

OUTPUT-Program:

Gate 16 program (Earthquakes): 05.09.2001, 248,T-040

Day of the Evil (WTC-terror): 11.09.2001 254,T-034

Search-string 666 (Anti-Christ, Rev. 13,18):

Found ....... filename New.6 (99-03-02, 22:45)

filename New.66 (99-07-23, 14:48)

Expected Next filename New.666

Delta 66 - 666 = 6 ...................................... -> no. 6 found

Expected impact (Mideast): 15.10.2001 288,T-000

Monday 15.October 2001

(side 2/9)
Interrupt Matthew 24,28:

Input Kristeligt Dagblad (K.D. Wednesday, 5. Sep. 2001 -
www.kristeligt-dagblad.dk):

(2004-01-04 billed ej mulig at gendanne. Teksten imbefattede et citat fra
Matt 24,28)

The OUTPUT-area:

Idet TAPE "AIRPORT de la Matt. 24,28" samt diverse breve desangående er
udsendt til hele den Muslimske Verden, må hele dette områder være at
betragte som "Virus-infeceret".

Særlig udsatte områder er - under henvisning til "last FOODSTEP" (Copyright
no. 6) og den dertil knyttede letter-syntax (To the International Court of
"Justice", date Thursday, 4. Sep. 1997, CET 18:18) - landene:

Libya,

Irak,

Syria,

Iran,

Den 26. Januar 2001 indtraf der et kraftigt jordskælv i Indien
(Internal-code 4. Jan. 2001, 22 days), hvilket på daværende tidspunkt fik os
til at ihukomme de mange forfølgelser og mord på úskyldige kristne i Indien.
Vi kunne ikke på daværende tidspunkt - og kan heller ej nu - udelukke, at
hændelsen var et "Rom. 12,19-syntax".

Vi kan derfor heller ej udelukke, at diverse lande i Mellemøsten, som
ligeledes har forfulgt kristne, er i høj-risiko-zone.

The OUTPUT-date:

Not "just" earthquakes:

Input letter Tuesday 21. Feb. 1995, To the government of Iran (Copies to the
governments of Egypt, Morocco, Pakistan, Saudi Arabia and Turkey).
Overskriften lyder: Perhaps interrupt EB2001 ON - (ir.t AND-simulation). I
brevet er der på side 1 yderst til venstre en markør (Jump 2001
"Worst-case-AND-simulation"). Brevet beretter om en tilsyneladende tilfældig
tragisk hændelse (seks skoleelever dræbt under brand), men ved nærmere
eftersyn ER DET

(side 3/9)

SOM OM hændelsen understreger alvoren i letter saturday 18. Feb. 1995, To
the governments of Morocco, Pakistan, Saudi Arabia, Turkey and Iran. På side
3 i dette brev står der følgende (frit oversat til dansk):

Laboratorie-øvelse (AND-simulering):

Formål: At lære eleven om sammenhæng mellem årsag og virkning/konsekvenser.

Fyld 100 % en metal-tallerken med kogende suppe.

Afvent tiden T

Tag tallerkenen i hænderne og bær denne - uden at spilde - 10 meter. Stil
den på et vaklende bord - stadig uden at

spilde.

Gentag proceduren A-C hvor T forkortes mest mulig

Gentag proceduren D under ekstreme forhold

Advarsel:

Den varme suppe må ikke erstattes med nitroglycerin eller andre eksplosive
stoffer herunder "solen" af hensyn til elevens vitale sikkerhed! Af
praktiske grunde

Det, som derefter skete, var følgende (JyllandsPosten Tuesday 21.02.95,
AFP):

Seks skoleelever dræbt under brand

TEHERAN - Seks børn blev dræbt, da en brand brød ud i en grundskole i det
nordlige Iran, meddelte det officielle iranske nyhedsbureau IRNA. Skolen med
135 elever, der lå i byen Racht, brændte ned til grunden, da en
petroleumsovn væltede og den brandbare væske flød ud over hele gulvet og
dræbte seks elever mellem 11 og 13 år.

Hentydningen var ikke til at tage fejl af!

EB 2001 kunne være et internt opkald til Copyright no 5 (E) STEP 2 (B) = 7.
Tallet 6 forekommer yderst MISTÆNKELIGT i relation til WTC (day no 6).

Med hensyn til the OUTPUT-date kan vi derfor ikke udelukke, at noget
lignende vil indtræffe. Derfor anbefales det, at man ikke opholder sig i
nærheden af brandbare væsker, såsom benzin-stationer, ammunition,
Atom-kraftanlæg osv.

(2004-01-04 Billed ej mulig at gendanne. Dokumentet var et fotokopi af brev
til Iran. date tuesday 21. feb. 1995)

(side 4/9)

OUTPUT-date "hack'ing program":

All we know yet, is perhaps a note from ... (DADDY?). Input Bibelnøglen
(www.blr.dk), 2001 Oktober kvartal:

(2004-01-04 Billed ej mulig at gendanne. Teksten var andagt fra mandag
15.okt 2001 til søndag 21.okt, Gennemgang af Højsangen)

(side 5/9)
(side 6/9)
(side 7/9)
(side 8/9)
(side 9/9)

The SONG of Songs handler om en brud og brudgom. "Hvor ådselet er, dér vil
gribbene flokkes (Matt. 24,28)" er Jesu egne ord vedrørende Hans Genkomst
(Brudgommen, der møder sin brud, Kirken-på-jorden, Matt 25 m.fl.). Der er
nøje overensstemmelse Bibelversene imellem, hvilket bestyrker hypotesen.

Kristi Genkomst vil - med al sandsynlighed - ikke indtræffe 15. okt. 2001.
Dertil mangler vi fortsat mange profeti-opfyldelser fra GT vedrørende
Ismaels afkom m.m.

Endvidere bør det nævnes, at førhen har der forekommet falske alarmer,
hvorfor denne alarm er behæftet med nogen usikkerhed. Dog bør alarmen lyde
under henvisning til Copyright no 3, hvor mange mennesker omkom. Den onde

tager liv; vi forsøger - om muligt - at redde liv, fordi ...

(2004-01-04. Billed ej mulig at gendanne. Teksten var fra en arabisk Bibel
med citat fra 1.John.4,8, som lyder således: "Den, der ikke elsker, kender
ikke Gud, thi Gud er kærlighed." - 8-tallet er understreget med rødt
ligeledes teksten "...Gud er kærlighed...")

With love from a member of the family, the servant of Michael.

(2004-01-04 dernæst min underskrift)

Internal letter-OUTPUT certification:

Input syntax:

date: April 22. 2001, day no 112 - prayer in regart to the offspring of
Ismael layed down at the Cross of Jesus Christ.

Responce:

Received message thursday, 13. Sep. 2001, 11:46 CET: Fil 2,1-18 + John
13,1-17

Found "lad det samme sindelag være i jer, som var i Kristus Jesus (JUMP John
15,12-13)" at position 2,5 - EB2001 ?

Found "Kristi dag°" at position 16.

Letter-OUTPUT-ordre approved.

--- END of letter to Iran, 14. sep. 2001 ------------------------------

... hope you got the point, Mr. Plet.

Have a nice day.

The servant of Michael

File-number:
0666+0473=1139

Plet

> [...]
>
> Yes, my Lord:

> Det glæder mig at høre, at du ikke - på forhånd - afviser

Jeg har intet imod folk fra Iran, tværtigmod.

> Men - apropos din indlæg - der hører MERE med til historien, Hr. Plet.

Kan du ikke forstå det? Vi er ikke interesseret i det. I dette forum
diskuterer vi politik.
Fis af.
Ellers kommer du i mit kill filter sammen med Bo Warming, og der skal ellers
meget til........

Plet

Andreas Falck

I news:3ff840ba$0$136$edfa...@dread11.news.tele.dk skrev
Plet følgende:

[ ... ]

> Kan du ikke forstå det? Vi er ikke interesseret i det. I dette forum
> diskuterer vi politik.
> Fis af.

Hov hov, dette er altså postet i dk.livssyn.kristendom, så vi fiser
ingen steder

men da det ikke har noget med kristendom at gøre i det hele taget, så
en fut til dk.politik - så kan I skændes videre der

"Kall, Mogens" skrev
(news:Y_VJb.66627$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

> Found internal indicium:
> Link between al-Qaeda and the-government-of-Iran

News:
(TV2 TTV, 4. jan 2004, CET 21:47)
DR1 s153 man 05 jan (2004, CET) 08:48:17

Nyt lydbånd fra Osama Bin Laden

Den arabiske tv-station al-Jazeera har
offentliggjort et nyt lydbånd, der hæv-
des at være indtalt af Osama bin Laden.

På båndet opfordrer bin Laden igen alle
muslimer til at føre hellig krig mod
amerikanerne og deres allierede.

Han fordømmer den internationale Køre-
plan for fred i Mellemøsten ...

Own-Break (2004-01-05):
Og som sædvanlig skal Palæstinenserne betale regningen, feje skid!

..., som USA står bag. Og han advarer andre arabiske
ledere om, at de kan ende som Iraks
tidligere leder Saddam Hussein ...

Own-Break (2004-01-05):
Ja! - Det kan I rolig regne med ( http://www.icj-cij.org/ ) - og det
gælder også dig, Castro!
.
Input memory:
1056 news:RX3Eb.61658$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

> [...]
> war against the world, and not only the war, but
> who - prior to the commencement of the war and du-
> ring it - had, of course, committed the most terrib-
> le crimes against humanity as, for instance, by er-
> terminating, and certainly 7 million jews.
> The second purpose of the trial was that we hoped
> to lay down the rules of international law of the
> future. Not only making the waging of aggressive war
> unlawful, but, for the first time, making the states-
> men, who led their countries into an aggressive war,
> personally responsible for what they had done."

Ifølge al-Jazeera henviser båndet også
til selvmordssprængninger i Saudi-
Arabiens hovedstad Riyadh i maj og
november sidste år.

--- END of News ------------------------------

Og hvorfor må der ikke skabes fred i Mellemøsten, Iran ?

Kan det tænkes, at du UDNYTTER situationen (under henvisning til de såkaldte
ydre fjender) til at konsolidere din magt (MaTT.4,9 - SHIRK) ?

You are a loser!

Let freedom ring inside Iran, in the name of the Father.

DADDY-Break (2004-01-05, CET 09.29):
- "I will."

Thank You, DAD - LOVE You, very much!

To the mankind:
Have a nice day and may God bless you.

Mogens Kall
The servant of Michael

File-number:
0666+0474=1140

"Kall, Mogens" skrev
(news:vl9Kb.66881$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

> [...]

såkaldte
> ydre fjender) til at konsolidere din magt (MaTT.4,9 - SHIRK) ?

DADDY-Break (2004-01-06, CET 11:58):
- "Det skal du (citér MetroXpress)."

Yes, my Lord:

MetroXpress, trisdag 6. januar 2004 skriver:

Sharon gentager støtte til stat

Israel: Premierministeren i
Israel, Ariel Sharon, gik i går
i clinch med kritikere i sit
eget parti, Likud, ved at gen-
tage sin støtte til en palæsti-
nensisk stat og ved at advare
om, at en sådan vil betyde
fjernelsen af jødiske bosæt-
telser i de besatte områder.
"Hvis de palæstinensiske
selvstyremyndigheder gen-
nemfører demokratiske
reformer og gør en ende på
terrorisme og voldshandlin-
ger, vil staten Israel leve op
til sine forpligtelser og tilla-
de dannelsen af en palæsti-
nensisk stat," sagde Sharon
på Likuds årskongres.
(Ritzau)
--- END of News ---------------------

Listen to my voice, Mideast:

Den, som IKKE er tro i det små, vil heller ej kunne være tro i det store.
Men den, som er tro i det små, vil muligvis OGSÅ kunne være tro i det store!

Please stop Your madness, fanatic muslims, and understand the will-of-God.
Even the Koran speaks about, that jews may live in the Hole Land.

Sûra Banî Isrâ'îl 17,105
"Og Vi (own: Allah) sagde efter ham til Isreals børn:
Bo i det (hellige) land, og når de sidste dages forjættelse kommer,
så vil Vi (own: Allah) bringe jer [Israels børn] sammen (fra forskellige
lande)".*30

*30 (A.S.Madsens kommentar)
Denne forjættelse gik i opfyldelse, da jøderne vendte tilbage til
Palæstina og oprettede staten Israel. At der tales om 'sidste tider' betyder
her kun, at en tidsalder går til ende, nemlig ved den Forjættede Messias'
komme. (Own: Sûra) 21:106 gør det klart, at der kun er tale om en
midlertidig besiddelse.

Sûra Al-Ambijâ 21,106
"Og Vi (Own: Allah) har allerede skrevet [d.v.s. åbenbaret] i Davids bog
[al-Zabûr] (Own: Psalms, Salmernes Bog) efter formaningen, at Mine
retfærdige tjenere vil arve landet".*33

*33 (A.S.Madsens kommentar)
Se Salme 37:29, hvor ordene: 'de retfærdige skal arve landet' følger
efter en formaning. Jøderne besiddelse af visse dele af Palæstina er kun
midlertidig.

... kom til fornuft (members of the human being family)!

We can live together in peace, side by side on this planet. Glorify Your
Creator by this (Sûra al-Baqarah 2,12).

Jesus says:
"Happy are those who work for peace;
God will can them His children."
(MaTT. 5,9)

It's time to do good, instead of evil.

[...]

0666+0476=1142

"Kall, Mogens" skrev
(news:DOTJb.66590$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

DADDY-Break (2004-01-05, CET 19:31:09):
- "Det skal du (udregn sandsynlighederne and Output)."

Yes, my Lord:

> [...]
dag,
> 8-10 feb.) kan være risiko-fyldt under henvisning til ...

Ved nærmere eftersyn af fil ...

> [...]
> [skal bo hos Mig]. Jeg HERREN er din Gud, og Jeg ELSKER dig!
> Kom hjem til Mig. Gør det nu, Mit barn!"

... konstateres det, at - dersom tiden læses fra højre til venstre
(Copyright 7 syntax) - bliver tallet 52 til 25.

Vi ved nu, at 25 dage efter indtraf der et jordskælv i Califonien ...
1112 - news:4hIFb.63611$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

> News:
> Earthquake hits central California 11:15 a.m. (2:15 p.m., ET)
> (Danish time: 22.dec 2003, CET 20:15)

2003-11-27
+25
2003-12-22

(I min kalender står der ud for datoen endvidere uge nr. 52)

Vi ved også, at 29 dage efter indtraf det tragiske jordskælv i Iran ...
1113 news:69dJb.65933$jf4.4...@news000.worldonline.dk...
2003-11-27
+29
2003-12-26

Spørgsmålet er nu, om der FORUDEN step 25 og step 29 endvidere også findes
en hypotetisk step 52. I så fald bliver datoen:

2003-11-27
+52
2004-01-18 (Sunday)

EARTHQUAKE-WARNING:

Please - STAY OUT OFF YOUR HOUSES THIS DAY.

Endvidere er der begrundet mistanke om, at Letter WTC (9.11) ...
1139 news:36XJb.66659$jf4.4...@news000.worldonline.dk...

... på en-eller-anden måde er blevet aktiveret d. 2003-12-26, under
henvisning til koden 12:08

Tallet 34 peger i denne sammenhæng på 2003-12-31 hvilket virker som mere end
blot en tilfældighed.

Fra 2003-12-31 to 2004-01-18 er der 18 dage (6+6+6), hvilket OGSÅ er
mistænkeligt.

Men mere vides ikke på nuværende tidspunkt, bortset fra at de i alt 9 sider
kunne hentyde til en skjult counter i
relation til 8 (2003-12-26).

-

Dato'en 2004-02-09, Monday, er udregnet på baggrund af fil:
1118 news:E%nJb.66254$jf4.4...@news000.worldonline.dk...

> 2003-10-28
> + 12
> + 43
> + 5
> ----------------
> 2003-12-26 (NB! Dag no 1 tæller åbenbart med i regnestykket)

På grund af usikkerheden vedrørende 5x-tallet bør varslet gælde endvidere 9
dage frem. Regnestykket bliver således:

2003-10-28 (NB! Dag no 1 tæller åbenbart med i regnestykket)
+12
+43

Own-Break:
Found 43 mirror (34)
.
Un-identifyed voice came:
(2004-01-06, CET 16:28)
- "Login."

2003-10-28 (NB! Dag no 1 tæller åbenbart med i regnestykket)
+12
+43
+50-9
----------------
2004-02-09 - 2004-02-18

EARTHQUAKE-WARNING:

Please - STAY OUT OFF YOUR HOUSES THESE DAY.
(2004-02-09, Monday untill 2004-02-19, Thursday)

[...]

0666+0477=1143

This file has been sent to Mr. Khatami, Embassy-of-Iran-to-Denmark,
CNN, al-Jazeera and IRNA.

We are really trying to serve (and help) Your country.

This file will soon-as-possible be updatet. Please hang on!
(Newsgroups: dk.politik or/and dk.livssyn.kristendom)

"Kall, Mogens" skrev
(news:lDAKb.67894$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

DADDY-Break (2004-01-06, CET 17:12:36, delay -00:00:03):
- "Jeg vil vise nåde - Jeg vil forbarme Mig."

means:
I will show mercy - I will take compassion [on you]

17:16
- "That's My name (The Merciful God)."

With kind regards,
Mogens Kall
The servant of Michael

File-number:
0666+0477=1143

"Kall, Mogens" skrev
(news:kDAKb.67893$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

> Den, som IKKE er tro i det små, vil heller ej kunne være tro i det store.
> Men den, som er tro i det små, vil muligvis OGSÅ kunne være tro i det
store!

DADDY-Break (2004-01-09, CET 01:59):
- "Det skal du (Cairo ...)."

Yes, My Lord:

Memory ON:

0723 news:rL7tb.32556$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

> Et af punkterne i Køreplanen-for-Fred var/er jo også, at terrorbagmændene
> skal anholdes og retsforfølges.

Jesus says:
"Whoever is faithful in small matters will be faithful in large ones;
whoever is dishonest in small matters will be dishonest in large ones."
(Luke 16,10)

Okay, DAD ?

02:10
- "Ja."

Thank You, Lord.

[...]

0666+0494=1160

"Kall, Mogens" skrev
(news:0enLb.69444$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

> Jesus says:
> "Whoever is faithful in small matters will be faithful in large ones;
> whoever is dishonest in small matters will be dishonest in large ones."
> (Luke 16,10)

Hold op med at være barnagtig. Det er et grundlæggende tillidsbrud, som er
indtrådt (30.sep.2000). En mur kan altid rives ned og/eller flyttes. Liv
derimod kan IKKE genskabes.

The servant of Michael

Last Information-file:
1103 news:h9DFb.63540$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

File-number:
0666+0495=1161

"Kall, Mogens" skrev
(news:NvvLb.69520$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

> Hold op med at være barnagtig. Det er et grundlæggende tillidsbrud, som er
> indtrådt (30.sep.2000). En mur kan altid rives ned og/eller flyttes. Liv
> derimod kan IKKE genskabes.

Beklager, Mr. Qurie. "Ægteskab" kan IKKE indgås. Bruden (Ez.16,8. Hos.2,19)
ér ALLEREDE reserveret brudgommen (Matt.9,15 m.fl.) !!!

[...]

0666+0497=1163

"Kall, Mogens" skrev
(news:%kyLb.69577$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

> Beklager, Mr. Qurie. "Ægteskab" kan IKKE indgås. Bruden (Ez.16,8.
Hos.2,19)
> ér ALLEREDE reserveret brudgommen (Matt.9,15 m.fl.) !!!

DADDY-Break (2004-01-09, CET 15:04):
- "Jeg vil ha' hende for Mig Selv!"

Means:
Mine alone!

15:05
- "det må du gerne (memory ON)."

Thank You, DAD:

1120 news:7NrJb.66274$jf4.4...@news000.worldonline.dk...

> Destination: Mayflower no 2
> 0866 news:KDkyb.49400$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
> Keyword: The Song of the Bride (5104 bits)
> 0412 news:q%hfa.1884$vn1.4...@news010.worldonline.dk...
> Internal Interrupt-program ON.

With kind regards,
Mogens Kall
The servant of Michael

Last Information-file:
1103 news:h9DFb.63540$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

File-number:
0666+0498=1164

> [...]

> indtrådt (30.sep.2000). En mur kan altid rives ned og/eller flyttes. Liv

DADDY-Break (2004-01-10, CET 10:33):
- "Den skal med (læste artikel i Ordet & Israel)."

Yes, my Lord:

Ordet & Israel skriver (nr.1, januar 2004):

Messiansk missionær:

Kun Jesus kan skabe fred!

Af Heidi W. Lomborg

Jesus er den eneste, som kan skabe varig fred. Både i Mellemøsten og i
menneskers hjerter!
Ordene kommer fra Martin Goldsmith. Og han fortsætter:
- Uden Jesus er det højst utænkeligt, at der bliver fred i Mellemøsten. På
begge sider i konflikten er der stærke følelser og historiske bånd. De
ortodokse jøders tro på landløfterne står meget skarpt over for Islams ønske
om ikke at anerkende Israels eksistens. Vores semitiske kultur spiller også
ind. Vi er vist temmelig ens: lige stædige og voldsomme i vores udtryk ...

(citat end)

Does this says You something ?

[...]

0666+0500=1166

> [...]

> indtrådt (30.sep.2000). En mur kan altid rives ned og/eller flyttes. Liv

Lev op til dine forpligtelser (i henhold til Køreplanen-for-fred), Mr.
Qurie.

The servant of Michael

Last Information-file:
1103 news:h9DFb.63540$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

File-name:
0666+0536=1202

> [...]

> 2004-01-18 (Sunday)
>
> EARTHQUAKE-WARNING:
>
> Please - STAY OUT OFF YOUR HOUSES THIS DAY.

Vi kan nu konstatere, at der ikke indtraf et jordskælv i Iran den dag (i
hvert fald ikke et af betydning), hvorfor frygten må anses som værende
ubegrundet (falsk alarm).

Derimod ...

> [...]
>
> EARTHQUAKE-WARNING:
>
> Please - STAY OUT OFF YOUR HOUSES THESE DAY.
> (2004-02-09, Monday untill 2004-02-19, Thursday)

... gælder disse dage fortsat.

De fleste af dagene ligger i uge 7
( 7 - ???)

Specielt dato'en (+52, EB=7) kan være risikabel.

2004-02-11, Tuesday.

Der er endvidere blevet modtaget et "vuggedød"-interrupt ...

1295 news:2HzPb.76887$jf4.4...@news000.worldonline.dk

> Internal "svane"-Interrupt from memory:
> 99-06-28.HIZ (letter to Iran and Hizbollah)
> and ...
> 0229 news:gHOJ9.64206$HU.48...@news010.worldonline.dk
> 0294 news:Zli3a.86974$Hl6.8...@news010.worldonline.dk
> 0300 news:jhL3a.89013$Hl6.8...@news010.worldonline.dk
> 0328 news:7QD9a.112479$Hl6.10...@news010.worldonline.dk
> 0725 news:V5jtb.32962$jf4.1...@news000.worldonline.dk
> 0736 news:JFAtb.34405$jf4.1...@news000.worldonline.dk

Counter = 7
(20:15:30)

DADDY-Break (2004-01-21, CET 19:46):
- "Det skal du (copy Hizbollah-letter)."

19:59:5x
20:15:30
20:16:41
20:18:43

Input 1999-06-28.Hiz letter

From Mogens Kall Monday, 28. June 1999
UDN, Denmark CET 11:28
OUTPUT-order time: CET 10:13

Daycode: DADDY LIVES T+874, 4. Feb. 1997, Iran
850, 28. Feb. 1997, Iran
779, 10. May 1997, Iran
469, 14. Mar. 1998, Iran
444, 10. Apr. 1998, Iran, GOOD FRIDAY
59, 30. Apr. 1999, Serbia

To Hizbollah in Lebanon,
c/o The iranian ambassador to DK.

Copies: The Muslim World, through the Saudi-Arabian ambassador to DK.
The new coming government of Israel, c/o Amb. to DK.

The International Court of Justice, The Hague.

Dear spiteful muslims, include sheik Hassan Nasrallah.

Received commandment from DADDY today at ...
-------------------------------------

CET 10:13 - "Det skal du (fortsætte med nyt Hizbollah-brev)."

CET 11:39 - "Sådan skal det være (havde medskrevet nogle
huskepunkter og åbenbart skal disse medtages)."

1. Vi har ret til at blande os, fordi I er ved at sætte OGSÅ vores
børns og kommende generationers fremtid på spil.

2. Enhver realist h r indset, at vi er havnet i en blindgyde.

3. Hvis en religion ikke kan tåle at blive modsagt, er den dømt til
undergang.

4. Jeres angreb ind over grænsen til Israel sidste torsdag understreg-
er, at der ikke bliver fred i området, dersom den israelske hær u-
den aftale trækker sig tilbage.

5. "Vulkan"-syndromet (input tape: The Escape from Hell, Part 1)."

Mr. sheik Hassan Nasrallah. Intelligent kan man just ikke påstå, at De
er: Enhver så jo, hvordan psykopaten i Damaskus klyngede sig til Barak
i forrige uge. Input 99-06-16 Israel-letter (copy: M.W.). Manden er
ved at skide i bukserne af skræk. Hvorfor? Fordi brevet er et opgør
med hans terrorregime (copy: Haag). Brevet i sig selv er ikke umiddel-
bar farlig for ham, men i kombination med 99-06-14 SLA-and-Hizbollah-
letter bliver truslen reel: Hvis det lykkes os at skabe fred med Jer
udenom Damaskus, ja så ved han, at hans tid er omme! Derfor sliskede
han for Barak. Dette burde De, Hr. Nasrallah, havde indset.
Skulle disse breve have så stor betydning (apropos mig-meget-betyd-
ningsfuld)? - Nej. I sig selv er brevene uden betydning. Dét, vi skal
huske på, er, at en psykopat lider af et FALSKT 'Jeg' (grandiositet
med omnipotente behov). Når det falske Jeg tvinges i defensiven (input
The Copyrights) kommer det ægte 'Jeg' op til overfladen. Det ægte
'Jeg' er DYBT neurotisk, præget af skyld- og skamfølelser. Psykopaten
vil frygte straf (vedkommende véd, at man har gjort noget forkert).
Frygten har allerede taget overhånd i personligheden (tidligere i den-
nes liv) og udviklet paranoia. Da han ikke kan kontrollere og konsume-
re Jer (I foragter ham jo ligeså meget som os pga. forbrydelsernes om-
fang), kører paranoia'en NON-STOP (også i dag)! - Hvorfor? Fordi han
ved, at der er noget om snakken med hensyn til The TIME-breaks (Psyko-
pater er jo ikke uden intelligens). Før eller sidenhen vil folket mu-
ligvis omvende sig til den LEVENDE Gud - sådan tænker underbevidsthed-
en i ham - hvis de ikke allerede har gjort det (paranoia'en), og dette
betyder undergangen for ham. Derfor slisker han for Barak, for han
véd, at det er hans eneste chance for at bevare status quo.
Dét, vi andre kan beklage, er, at manden ikke vender om fra sin ond-
skab og oprigtigt angrer sin synd (det er som om, at denne form for
psykopati åbner en dør til helvede. En art dæmonbesættelse. 1.Pet. 5,8
+ John 8,44).

DADDY-break (28/6-1999):

CET 12:31 - "Det skal du (copy Haag)."

Medens vi er ved emnet (Gadaffi): De patienter, som har en nogen-
lunde evne til at oplve skyld- og depressionsfølelser, når den psykia-
triske behandling starter, vil ofte kunne gennemføre den med større
held end andre. De har en stærkere motivation for at se lidt kritisk
på deres narcissistiske træk. Men vi kommer ikke udenom et retsoprør,
Gadaffi. Vi kan ikke se igennem fingre med så grove forbrydelser. Vi
skylder ofrene det. Og vi skylder også vores børn det og kommende ge-
nerationer. Vort råd er fortsat: VEND OM (You are not happy)! Du er
ulykkelig i dit hjerte. Få FRED-MED-GUD - du trænger til det efter al-
le disse år: VEND-OM-TIL-GUD-og-få-fred-i-dit-hjerte...

DADDY-break (28/6-1999):

CET 13:02 - "Vend om, Mit barn!"

CET 13:04 - "Få fred med Mig!"

CET 13:06 - "Det skal du (input markør)."

Yes, my Lord:

Internal-live-musik-code:

WOW-Worship, Today's 30 most powerful Worship
Songs, nr. 6, The Heart of Worship:

"I'm sorry Lord for the things, I have maded..."
"I'm coming back...(to You, DADDY)."

(Own: Psalm 126,5a).

CET 13:xx - "Det skal du (fremhæv Paulus eksempel, 1.Tim)."

Yes, my Lord:

1. Tim. 1,12-16

(Jeg, som før var en voldsmand og forfølger, viste Gud nåde og
barmhjertighed, fordi jeg - i mit vanvid -ikke vidste, hvad
jeg gjorde. Når barmhjertighed blev mig til del, var det, for
at Jesus Kristus på mig som den største [synder] kunne vise
hele sin langmodighed, således at jeg er blevet et eksempel
for andre [om Herrens godhed])."

CET 13:17 - And You know, this is the truth. Please - don't
forget the the time (28/6-99, CET 13:02-). It was God, Him-
self, Who touched Your heart, Gadaffi!

Lad os nu vende tilbage til hovedemnet:
Spørgsmålet er nu: Hvem gav ordren til angrebet på Israel? - Teheran
eller Damaskus? - For du, Hr. sheik Hassan Nasrallah, du vil vel ikke
bilde os ind, at du ligefrem BEVIDST ønsker at komme psykopaten i Da-
maskus til undsætning, vel? -
Såfremt dette er tilfældet, da er du mere uforstandig, end jeg troe-
de: Legitimering af terrorregimet i Syrien bliver din undergang! Hvor-
for? - Fordi alle mennesker har en samvittighed. Forbrydelse imod Men-
neskeheden kan ALDRIG retfærdiggøres, uanset hvad. Jo! Det er rigtigt:
For en tid kan mennesker på grund af had stirre sig blinde på de så-
kaldte ydre fjender, men før eller sidenhen vil opgøret komme (Pro-
verbs 20,27), og så ryger du med i faldet!
Noget kunne godt tyde på, at det var psykopaten i Damaskus, der be-
stilte arbejdet for at demonstrere sin magt: 'I kommer ikke uden om
mig. Jeg kan starte og stoppe krigen, når det passer mig'. Ved at op-
muntre Jer til et angreb ind over grænsen, kunne han jo bibeholde kil-
en mellem Jer og de andre i Israel. Herigennem kunne truslen om rets-
forfølgelse i Haag - om ikke bort-elimineres - så da i hvert fald
bringes på afstand.
Det er denne psykopat-indstilling vi ikke længere gider at stå model
til. Den medfører úundgåelig Afgrunden! Nu vil vi have orden i regn-
skabet. Vores opgave består primært i - om muligt - at VENDE "vognen"
og køre tilbage til Hovedvejen (ud af blindgyden).

Teheran har også interesse i at holde komflikten gående: Sålænge der
er en ydre fjende (Israel), rettes folkets vrede ikke direkte mod dem.
Du bliver her brugt som en skakbrik!
Så vidt jeg er orienteret, har I (i Libanon) IKKE begået rigtig gro-
ve forbrydelser (og her tænker jeg på forbrydelse imod Menneskeheden).
Men det har de i Teheran! Derfor kommer vi ikke udenom et retsopgør!
Menneskeheden har ikke en jordisk chance for at overleve, dersom der
ses igennem fingre med sådanne forbrydelser. Nej! Nu vil vi have orden
i regnskabet: NOBODY is ABOVE the Law! Det er den ENESTE chance vi som
civilisation har, hvis vi skal overleve "vuggedøden". Når (dersom) det
biologiske liv er blevet spredt ud i verdensrummet, og mennesker har
bosat sig på kloder i andre solsystemer - om Gud vil - da kan vi til
nød undvære Moderplaneten. Men indtil da er vi TVUNGET til at forsvare
det biologiske liv.
Jeg er overbevist om, at I - dybest set - er enige! I har - ligesom
os - et ærligt ønske om at leve normalt. Men i modsætning til os, her
i Danmark, lider I af krigstraumet. Alt for mange gange er I blevet
bekræftet i Jeres overbevisning om, at fjenden er årsag til alt ondt i
denne verden. Der er her tale om en normal forsvarsmekanisme i vort
sind. Men vi kan IKKE bruge denne forsvarsmekanisme til noget som
helst, hvis vi skal ud af blindgyden.

Lad os se på det konkret: Nej! Vi vil ikke bøje knæ for Allah. Vi me-
ner ikke, at han er God Himself. Jeres profet Muhammed var/er - i vore
øjne - en falsk profet. Mindst to bud har han overtrådt: 1) Du må ikke
slå ihjel (apropos Jihad), 2) Du må ikke bedrive hor (apropos bigami).
Dernæst ér han ANTIKRISTELIG i sin bog Koranen. Faktisk bliver vi mere
og mere betænkelige. Alarmklokkerne KIMER løs! Mandag den 14. juni
1999 fik vi følgende ORDRE:

CET 15:16 - "Sådan skal det være (all arabish words of God,
kún JHVH) - det har du fået besked på lige nu!"

Når Gud begynder at tale til os på denne måde; SÅ ER DET ALVOR! -
Ja, måske er situationen så alvorlig at følgende ord skal understreg-
es: "Hvis nogen TILBEDER dyret og dets billede og tager dets mærke på
sin pande eller på sin hånd, så skal han drikke af Guds harmes ... Her
gælder det om udholdenhed for de hellige, der holder fast ved Guds ...

CET 14:19 - "Login!"

... BUD og troen på Jesus (rev 14,9-11)."

Login, DADDY?

CET 14:21 - "Ja, fatter du det ikke. Det er alvor!"

Herre! Vi kristne bliver anklaget i koranen som
om vi var gemene forbrydere, ...

CET 14:22 - "Ja (tænkte på om Koranen vitterlig var/er anti-
kristelig)!"

..., blot fordi vi tror
på Jesus. Vi bliver beskyldt for flerguderi, men
det er jo ikke sandt. Der står jo skrevet i Fi-
lipperbrevet 2,6-7, at Jesus ej holdt det som "et
røvet bytte at være Gud lig, men han gav afkald
(ordet: tømte sig selv) og tog tjenerskikkelse på
og blev mennesker lig." Hvis man har givet AFKALD
så er man ikke længere dét, man har givet afkald
på!

Nej Mr. sheik Hassan Nasrallah. Vi bliver nød til at melde pas! Vi
hverken kan eller vil bøje knæ for Jeres gud Allah. Vores gud har BE-
FALET os at forblive Ham tro! Hvad nytter det at vinde den hele vide
verden, hvis man skal bøde med sin sjæl på Dommedag? - Hvad vil du ha-
ve, jeg skal svare min Skaber (Jahve) på Dommedag, når Han spørger
mig: "Mogens! Hvorfor fortalte du dem ikke sandheden om Mig, at Mit
navn IKKE er Allah? Jeg har jo INTET tilfælles med ham! Har Jeg måske
givet dig og andre ordre til at begå drab (Jihad)? Har Jeg måske nog-
ensinde tilladt hor (bigami)? - Mogens! Du BURDE vide bedre besked,
men du sliskede for dem i dine egne menneskelige bestræbelser på at
skabe jordisk fred mellem mennesker. Du skulle hellere havde fortalt
dem, at Jeg er den ÉNESTE Gud, og Mit navn er Jahve (I-AM), og Jeg ser
med MISHAG, ja VÆMMELSE på disse krænkelser af Min Lov. Men du var så
fej, at du ledte dem vidt, bort fra Mig, den ÉNESTE Frelser! Du vidste
jo udemærket godt, at ham dersens Allah ikke kunne frelse dem fra synd
og død. Hvorfor modsagde du dem ikke, så de i det mindste havde fået
en ærlig chance for at træffe et valg? Du skulle have lært dem at
skelne mellem godt og ondt! Se, nu går de (måske -?) til grunde i for-
tabelsen UDEN AT DET VAR MIN VIJLE, blot fordi du var en UTRO tjener."
Og hvad skal jeg så svare Ham, Mr. sheik Hassan Nasrallah? - Uanset
hvad jeg svarer Ham (derson Han stiller disse spørgsmål), vil jeg med
næsten 100 % sikkerhed kende næste sætning fra Hans mund: "Gå bort til
evig skam, du, som øver uret (ser igennem fingre med mordene i den
hellige jihads navn, Matt 7,13-23 + 2. John. 9-11)."
Hvad nytter det, Nasrallah, at vinde den hele vide verden, hvis man
skal bøde med sin sjæl? - Nej! Vi hverken kan eller vil bøje knæ for
Jeres gud, af SAMVITTIGHEDSMÆSSIGE grunde! Og kender jeg de Ortodokse
jøder i Israel ret, så vil de heller IKKE bøje knæ for Jeres gud, af
SAMVITTIGHEDSMÆSSIGE grunde!

Kan du og I andre leve med det? - Det bliver I faktisk nød til, for vi
hverken kan eller vil legitimere disse rovmord. Gjorde vi det; da vil-
le vi begå Shirk!
I har så valget mellem at udrydde os eller lade os være i fred! Hid-
til har I valgt at bekrige os og vores venner NON-STOP. Vores forfædre
både jøder, kristne og muslimer bekæmpede hinanden til skam for vores
religioner. Ateister har gennemskuet os: "De taler om guld-og-grønne-
skove i deres religion, men dét, der hele drejer sig i praksis, er
magt ligesom i dyreriget." - Og de har på en måde ret: Vi er ALLE
blevet religiøse HYKLERE!

Lad os slutte "legen" medens den er god (Ragnarok-program ON).

Kender jeg Israelerne ret, opretholder de en sikkerhedszone i Sydliba-
non udelukkende med det formål, at - om muligt - forhindre angreb ind
over grænsen. Selvfølgelig ser det - i Jeres øjne - ud som om, der er
tale om en imperialistisk-militær-besættelse, men lad os lige sammen-
ligne denne såkaldte besættelse med en anden besættelse: Faktum er, at
det meste af Libanon er besat af syriske soldater. Hvis du betvivler
dette, så gå ud på gaden og se med dine egne øjne! Spørgsmålet er der-
for: Hvorfor har syrien besat det meste af Libanon? - Os bekendt er
der ingen legitim grund til dette. Syrien bliver jo ikke angrebet fra
Libanon ind over grænsen, vel? - Så der er jo ingen grund til at have
denne "sikkerhedszone"? -
Åbn dog øjnene op, mand! - Hele det Libanesiske Parlament er i lom-
men på psykopaten i Damaskus. Men det skal være slut nu:

Vi tror, at du og I andre i Hizbollah før-eller-sidenhen indser vores
fællesansvar her på planeten og derfor også er så realistiske at aner-
kende nødvendigheden af at indgå et kompromis.
Folk i Libanon har ønsket at rejse sagen ved den Internationale Dom-
stol i Haag. Og jeg synes, det er en god idé. Den dersens massakre i
80'erne begået i en palæstinensisk flygtningelejr - der var jo tale om
en forbrydelse imod Menneskeheden - og - apropos: NOBODY is ABOVE the
Law - skal de ansvarlige SELVFØLGELIG retsforfølges! VI ER DØDTRÆTTE
AF DISSE MASSEMORD!
Og medens vi nu er i gang; skulle vi så ikke politisere Domstolen og
lave et fedt propaganda-nummer? - Nej, Du! Den går ikke! Det er FRIST-
ENDE men der er tale om et misbrug af Domstolen! Domstolens opgave be-
står i at dømme på et RETSLIGT grundlag; det vil sige at samtlige fak-
torer, der spiller ind i konklikten, skal belyses.

Jo! Vi er så sandelig også kede af, at israelerne har følt sig tvunget
til at angribe civile mål i Libanon torsdag aften og nat, ligesom vi
var - og fortsat er - kede af, at NATO var tvunget til at bombe i Ser-
bien. Krig ér ækelt - war is a nasty thing! Normale mennesker er i
højrisiko for at blive forvandlet til de rene djævle. Men hvordan
skulle israelerne ellers kunne forsvare deres borgere?
Umiddelbart kommer jeg til at tænke på, hvordan vi danskere ville
reagere, dersom for eksempel nazister angreb os fra vores nabo-lande
Sverige og Tyskland. Ville vi forblive passive og affinde os med, at
regeringerne i Sverige og Tyskland blot svarede os: "Jamen! Vi kan ik-
ke forhindre Nazisterne i at angribe Jer (dumme svin)." - Personlig
tror jeg ikke, at danskerne ville finde sig i noget sådan i ret lang
tid. VI FIK I HVERT FALD NOK AF PSYKOPATEN I BEOGRAD!!! - Nej! Han an-
greb os ikke direkte, men han myrdede i flæng vores medmennesker.
Jo! Vi tillader os faktisk at hævde, at vi OGSÅ kan skelne mellem
godt og ondt!

Vi har bemærket en ting ved Jer: "Vulkan"-syndromet! - Ligesom i Af-
ghanistan er de fleste af Jer jo krigens-børn. De úbearbejdede krigs-
traumer fra barneårene ligger skjult og ulmer som en vulkan. Blot den
mindste association (selv de ubevidste) til traumerne, får vulkanen
til at gå i udbrud, eksplosivt! Det er IKKE normalt at have et så ind-
ædt had imod sine medmennesker (det er jo nærmest et tog UDEN nødbrem-
se). Så det bliver vi OGSÅ nød til at gøre noget ved. Ellers kommer vi
ALDRIG ud af blindgyden!

Israelerne vil gerne trække sig ud af Sydlibanon, og I ser dette som
en militær sejr. Men hvad du (I) overser er, at det kan de ikke! Ikke
uden din (Jeres) medvirken. En betingelsesløs tilbagetrækning vil -
set med israelske øjne - jo blot føre til flere drab på civilbefolk-
ningen (apropos torsdagens raketangreb). De kan simpel hen ikke trække
sig tilbage (af meget forståelige grunde). Du (I) bliver nød til at
medvirke på denne løsningsmodel. Det har ENHVER realist indset!
Det er muligt, at du (I) kan overbevise dig (Jer) selv om, at våben-
magten er et tegn fra Allah. Men jeg giver ikke fem-flade-øre for det!
Det har INTET med Skaberen at gøre (Apropos "rule of the game"). Det,
vi er interesseret i, er ikke at tilbede vores gud eller Jeres gud,
men et oprigtigt ønske om at finde ud af, om der vitterlig ér en Skab-
er af dette univert, og - i så fald - hvem denne Person er. Og jeg vil
på en måde foreslå dig (Jer) at gøre det samme: FIND-UD-AF-HVEM-HAN-ER
i stedet for alt det plader om, at vi andre skal makke kæft, trit og
retning. Hvis du (I) virkelige er så sikre i din (Jeres) tro - kom! Så
lad os indgå en ædel, "ridderlig" kamp:

DADDY-break (28/6-199):

CET 16:20 - "Det må du godt (anmodede DADDY om tilladelse til
at opstille kamp-reglen: Dødeopvækning)."

Thanks DADDY:

Du (I) kalder på din (Jeres) Allah. Jeg (vi) kalder på min
(vores) Jahve. Den Gud, der bønsvarer med dødeopvækning er
den LEVENDE Gud!

Tør du (I) indgå denne kampduel? - Eller er du (I) for svage
i din (Jeres) tro og bliver nød til at klamre dig (Jer) til
menneskeskabte våben?

Kan Skaberen opvække døde? - Begge religioner hævder jo, at
Skaberen vil oprejse os på Dommedag!

Er der tale om gudsbespottelse (dét, at friste Gud, Matt 4,7.
Deu 6,16)?

Jesus har sagt:
"På jeres vandring skal I prædike og sige: 'Himmeriget er kom-
met nær!' Helbred syge, OPVÆK DØDE, rens spedalske, uddriv on-
de ånder! I har fået det for intet, giv det for intet!"
Mattæus-evangeliet 10,7-8.

Nogle Bibelkendere vil måske hertil påpege, at dem Jesus talte
til i Matt. 10,7-8 kún var de 12 apostle (vers 5). Og det har
de sådan set ret i. Dog nævner Jesus til dem i vers 20 et fak-
tum, der først finder sted senere på Pinsedag. Og i vers 23
kan enhver læse, at befalingen OGSÅ gælder vor tid; ja, helt
frem til Kristi Genkomst!
Apostlene døde for henved 2000 år siden, men vi; ja, vi
lever her-og-nu! Befalingen må derfor også gælde for os!

Men betingelsen må være, at ligene er pilrådne. Ellers kunne
nogen jo lave en manipulation med en skindød. Dette gælder
begge lejre - NB! Den, der læser disse ord, han/hun give agt:
Dersom den LEVENDE Gud vitterlig findes, da er Han også gammel
nok til at forsvare Sin Egen sag. Han behøver ingen hjælp!

DADDY?

CET 16:51 - "I'm 'on-air'."

Okay?

CET 16:53 - "Det er i orden, Mit barn."

Thanks DADDY! El Shaddai - ELSKER Dig!

CET 16:53 - "Mit lille skøre barn."

In... Okay, DADDY?

CET 16:54 - "Det skal du få - (?) - responce!"

Responce, DADDY?

CET 16:55 - "I'm ON-AIR!"

CET 16:56 - "Den skal afsted (brevet) - "

CET 16:57 - "Nu!"

Yes, My Lord:

With love (1.Tim 1,13b) from

the servant of Michael.
--- END of letter to Hizbollah 1999-06-28 ---------------------------

Da jeg skulle Input'te Hizbollah-brevet (CET 23:50) kom jeg tilfældigvis til
at slå op i Bibelen (jeg ville se hvad der stod i 1.Tim.1,13b) på den side,
hvor stenene skal råbe (Luke 19,40), og jeg kom jo STRAKS til at tænke mit
... (hm).

Sjovt er det jo i grunden at læse dette gamle brev, specielt under
henvisning til Copyright no 7 (Dødeopvækkelsen d. 2. dec. 2001).

se ...
0095 news:gBEt9.170650$Qk5.5...@news010.worldonline.dk

Godt nok var han ikke pil-råden, men død var han nu alligevel i henved 3
døgn !!!

-

Okay, DAD ?

2004-01-22, CET 00:19
- "Ja."

Tak Herre!
(nu må "svanerne" have fået nok mad for i dag)

Med 1.Tim.1,13b hilsen

Mogens Kall
The servant of Michael

Earthquake-Alarm:
1143 news:lDAKb.67894$jf4.4...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1290 news:S1wPb.76779$jf4.4...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0630=1296

"Kall, Mogens" skrev
(news:AUDPb.76975$jf4.4...@news000.worldonline.dk):

> Der er endvidere blevet modtaget et "vuggedød"-interrupt ...
>
> 1295 news:2HzPb.76887$jf4.4...@news000.worldonline.dk

"vuggedød"-News :

BBC World p109 22 Jan (2004, CET) 09:39:59

Cot death expert breaks silence, speaks out
(vuggedød-ekspert bryder tavshed, taler ud)

-

The Fate of Mankind ?
(Menneskehedens skæbne ?)

0293 news:yc23a.85323$Hl6.7...@news010.worldonline.dk
0314 news:1HN4a.90760$Hl6.8...@news010.worldonline.dk

[...]

0666+0631=1297

"Kall, Mogens" skrev
(news:YdBKb.67928$jf4.4...@news000.worldonline.dk):

> [...]
> - "Jeg vil vise nåde - Jeg vil forbarme Mig."
>
> means:
> I will show mercy - I will take compassion [on you]

DADDY-Break (2004-01-24, CET 02:07):
- "Før dem hjem til Mig (tænkte på The Muslim World
og i særlig grad Iran)."

Ja Herre, hjælp mig dertil (John.15,5) !

02:08:
- "Det skal Jeg nok."

Tak Herre - Må Din gode vilje ske. Amen.

[...]

0666+0676=1342

"Kall, Mogens" skrev
(news:NHjQb.78589$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

DADDY-Break (2004-01-24, CET 02:55):
- "Ham skal du holde dig fra (4.Mos.11,20)."

02:55
- "Dette er en gylden regel (pga. vranglærens surdej smitter)!"

02:56
- "Forstået ?"

Ja Herre!

Og når I (inkl. al-Qaeda) en dag omvender jer, da ihukom disse ord.

[...]

0666+0677=1343

"Kall, Mogens" skrev
(news:KqkQb.78597$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

DADDY-Break (2004-01-24, CET 03:40):'
- "Jeg vil have en ren Kirke, som er Helliget Mig ... skriv det med
(brokkede mig over tidspunktet; lå og var ved at sove)."

03:41
- "Ingen vranglærere ... tåler Jeg. Jeg er en hellig Gud, og I skal være
hellige. Ifør jer Min Hellighed; thi Jeg ELSKER jer."

03:42
- "Færdig (spurgte om der kom flere ord)."

03:43
- "Nej, du må godt vente (spurgte om OUTPUT nu)."

Tak Herre (jeg er træt og må sove)

Og tak for Dit ord til os.

Okay America! Så lad gå (for denne gang).

A voice came:
03:50
- "Gud velsigne dig ... (03:51) ... min bror."

03:51
- "... Min ægtemand!"

Are you hack'ing ?

- "Nej ... men vi hører sammen."

[...]

0666+0678=1344

"Kall, Mogens" skrev (news:KqkQb.78597$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

> ... [ ... ] ... al-Qaeda ...

Import from ...
1354 news:2DFQb.78863$jf4.5...@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> Muligvis kæmper du med ambivalens.
>
> Hypotesen er, at ...
>
> Den eller de, som skulle havde været dit primære kærlighedsobjekt,
> anklagede og dømte dig.
>
> (sådan opblever du det emotionelt)

Med lugejern-hilsen
[...]

0666+0689=1355

"Kall, Mogens" skrev
(news:eTFQb.78864$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

[ ... ]

Din religion fremmer ikke just dynamiske kærlighedsobjekter, idet tvang
aldrig kan erstatte kærlighed. Bedøm her forskellen mellem
*pisk-gulerods-princippet* kontra *ubetinget accept*.

Bedømmer vi nu din psyke på baggrund af din adfærd, er der tale om en
primitiv forsvarsmekanisme, splitning (sort-hvid, god-ond), en skizoid
tankegang!

[...]

0666+0691=1357

"Kall, Mogens" skrev
(news:RelQb.78598$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

> "Kall, Mogens" skrev
> (news:KqkQb.78597$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

[ ... ]

> [...]

> - "Ingen vranglærere ... tåler Jeg. Jeg er en hellig Gud, og I skal være
> hellige. Ifør jer Min Hellighed; thi Jeg ELSKER jer."

The message was this:

(2.John.10-11)

Keep (stay) away from them (false teachers)
This is a golden rule (because of the infection from leaven de la false
doctrines)
Understood ?

I want a clean Church, which is hallowed Me ... [ ... ] ...
No false doctrines ... can I tolerate. I am a Holy God, and you must be (My)
holy (people). Put on yourselves My Holiness, because I LOVE you.

Peace from God our Father,

With love from your brother in Jesus Christ
Mogens Kall
The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1296 news:AUDPb.76975$jf4.4...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1290 news:S1wPb.76779$jf4.4...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0695=1361

> [...]

> De fleste af dagene ligger i uge 7
> ( 7 - ???)
>
> Specielt dato'en (+52, EB=7) kan være risikabel.

Rettelse:

2004-02-11, Wednesday (pos. 52)

DADDY-Break (2004-02-02, CET 12:04):
- "Det skal du (gør dem opmærksom på pos 54)."

I min kalender konstaterede jeg i dag, at dato'en ...

2004-02-13, Friday (pos. 54)

... er étårsdagen (1 year) for ...
293 news:yc23a.85323$Hl6.7...@news010.worldonline.dk
(symbolet på Menneskehedens skæbne - ? )

se også
0314 news:1HN4a.90760$Hl6.8...@news010.worldonline.dk

The counter (Internal program ON) ...
1120 news:7NrJb.66274$jf4.4...@news000.worldonline.dk
... is now 75 (77-2, 2004-02-02, CET 10:54).

[...]

0666+0730=1396

"Kall, Mogens" skrev
(news:Y%qTb.83160$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

> The counter (Internal program ON) ...
> 1120 news:7NrJb.66274$jf4.4...@news000.worldonline.dk
> ... is now 75 (77-2, 2004-02-02, CET 10:54).

Counter-gate (77-2, 2004-02-02, CET 16:17)

Counter-gate closed (78-2, 2004-02-02, CET 17:06)

With kind regards,

Mogens Kall
The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1396 news:Y%qTb.83160$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1400 news:TktTb.83213$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0738=1404

> [...]

> henvisning til koden 12:08
>
> Tallet 34 peger i denne sammenhæng på 2003-12-31 hvilket virker som mere

I didn't understood, why You were talk'ing about 40 (except Mozart 40, 1185
news:n9VLb.70008$jf4.4...@news000.worldonline.dk ), until now:

2003-12-31
+40
--------------
2004-02-09

[...]

0666+0795=1461

"Kall, Mogens" skrev
(news:Hd9Vb.86047$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

> I didn't understood, why You were talk'ing about 40 (except Mozart 40,
> [...]

Counter = 90 (92-2, 2004-02-09, CET 00:09)

[...]

0666+0807=1473

"Kall, Mogens" skrev
(news:2nzVb.86884$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

[ ... ]

> 1185

> Counter = 90 (92-2, 2004-02-09, CET 00:09)

90 ?

> [...]

> EARTHQUAKE-WARNING:
>
> Please - STAY OUT OFF YOUR HOUSES THESE DAY.
> (2004-02-09, Monday untill 2004-02-19, Thursday)

Day 50-59:
40 + 50 = 90

DADDY-Break (2004-02-09, CET 13:15):
- "Den skal med (opdagede TV3, 21:00 INT-syntax)."

I aften på TV3 klokken CET 21:00 vises filmen:

Jagten på den forsvundne skat

Udklip heraf (The Ark-of-Justice fire) benyttet utallige gange i VHS-tape
til Iran.

0761 news:697ub.35615$jf4.1...@news000.worldonline.dk

> [...]
> 1998-12-13.tap Slow-"hand" YES
> 1999-03-03.tap T-16, Part 1 YES
> 1999-03-06.tap T-16, Part 2 YES
> 1999-03-09.tap T-16, Part 3 YES
> 1999-04-06.tap SODOMA 2 YES (+ Hague)
> 1999-06-26.tap The Escape from Hell, Part 1 YES
> 1999-06-30.tap The Escape from Hell, Part 2 YES
> 1999-07-02.tap The Escape from Hell, Part 3 YES
> 1999-07-06.tap The Escape from Hell, Part 4 YES
> 1999-07-09.tap The Escape from Hell, Part 5 YES
> 1999-07-14.tap The Escape from Hell, Part 6 YES
> 1999-07-16.tap The Escape from Hell, Part 7 YES
> 1999-07-19.tap The Escape from Hell, Part 8 YES

Internal feedback-program ON, DADDY ?

DADDY:
(2004-02-09, CET 17:05)
- "Det får du at vide senere."

[...]

0666+0810=1476

"Kall, Mogens" skrev
(news:2jOVb.87056$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

> Udklip heraf (The Ark-of-Justice fire) benyttet utallige gange i VHS-tape
> til Iran.
>
> 0761 news:697ub.35615$jf4.1...@news000.worldonline.dk

Start 2004-02-09, CET 23:05:32

[...]

0666+0814=1480

"Kall, Mogens" skrev
(news:OvTVb.87226$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

> Start 2004-02-09, CET 23:05:32

Found Ark-of-Justice activerüng:

TV22 TTV s134 Ons 11. Feb (2004, CET) 10:16:44

Jordskælv ryster Israel

Et jordskælv rystede i dag bygningen i
Israel, på Vestbredden og i
Gaza-striben, oplyser vidner.

Ifølge vidnerne blev mange bygninger
evakueret i området.

Der var her til formiddag ingen
rapporter om tilskadekomne.
--- 11. feb. 09:37 ----------------------------------------

I TV2-nyheder kl. 10 meddeltes det, at skælvet var på 4,5 R.

The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1396 news:Y%qTb.83160$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1487 news:WR1Wb.87321$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0828=1494

"Kall, Mogens" skrev
(news:MymWb.88072$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

> [...]
> --- 11. feb. 09:37 ----------------------------------------
>

> I TV2-nyheder kl. 10 meddeltes det, at skælvet var på 4,5 R.

Counter = 93 (95-2, 2004-02-11, CET 10:25)

Counter = 97 (99-2, 2004-02-12, CET 10:37)

[...]

0666+0831=1497

> [...]

> EARTHQUAKE-WARNING:
>
> Please - STAY OUT OFF YOUR HOUSES THESE DAY.
> (2004-02-09, Monday untill 2004-02-19, Thursday)

Day number 55

NorgeTV2 Text P124 lør 14.feb (2004, CET) 16:55:25

Jordskelv rammet Pakistan

Et jordskelv målt til 5,7 på Richters
skala rammet lørdag formiddag nordlige
områder av Pakistan. Det er foreløpig