Rasiserne, når de er bedst ... :-)

Jesus-loves-you

Forleden dag læste jeg i den kristne ugeavis www.Udfordringen.dk , der
bragte i torsdags den 28. august 2008, side 6 en tegneserie med Radiserne:

En pige læser op (mens hunden Nuser og en anden lytter):

"Men da han endnu var langt borte, så hans far ham og ynkedes
inderligt, og han løb til og faldt ham om halsen og kyssede ham."

samt ...

"Min søn var død og er blevet levende igen, han var fortabt og er
fundet. Hent fedekalven, slagt den og lad os spise og være lystige!"

Hvortil Nuser tænker:

"Hva' havde kalven da gjort ?"

Er den ikke sød ? ... :-)

Last OUTPUT: 7935 news:g9j4a2$22p0$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7936

Søren A Christensen

Jesus-loves-you wrote:
> [...]
>
> "Min søn var død og er blevet levende igen, han var fortabt og er
> fundet. Hent fedekalven, slagt den og lad os spise og være lystige!"

Du mener vel død ?

Uffe Ravn

Søren A Christensen wrote:

> Du mener vel død ?