Dagens Ord (0188)

DADDY-Break (2002-11-27, CET 00:46):

- "Den skal med (OUTPUT andagtsteksten for 2002-11-æ26 to
dk.livssyn.kristendom)."

- Yes, my Lord:

Bibelnøglen 2002-11-26 Tirsdag:

Text: John 8,30-47

Skal den citeres, Far?

00:51

- "Ja!"

Jesus siger:

"Hvis I tror på Mine Ord og handler efter dem, er I Mine disciple;
I skal komme til at forstå Sandheden, og Sandheden skal gøre jer fri."
"Enhver, som begår synd, er slave af synd. Slaver har INGEN rettigheder,
det har derimod sønnen (own: eller datteren) i huset.
Hvis derfor Sønnen (own: Jesus) gør jer fri, skal I blive VITRKELIG FRIE.
Jeg fortæller om det, som Jeg har set hos min Far, på samme måde
som I siger det videre, som I har hørt af jeres far."

00:56

- "Sådan skal den være (citatet)

Må jeg ikke citere mere, Far?

00:56

- "Jo, jo - Jeg ville bare gerne have, at det kom med!"

- Tak, Himmelske Fader:

Jesus siger:

"Den, som har Gud til Far, vil med glæde lytte til Guds Ord; ..."

Keyword: Sandheden skal gøre jer fri (v 32).

00:59

- "Sådan skal den være (dette indlæg)."

- Tak, Himmelske Fader

OUTPUT OK?

01:00

- "Det må du gerne."

- Thank You, DAD - E...

01:01

- "i lige måde ... Min søn."

... El-Shaddai - ELSKER Dig.

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

Deadline (News-input-from-dk.livssyn.kristendom):
2002-11-26, Tuesday, CET 23:07

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
Dagens Ord (0188)

This file has been send to