The word of God to Iran (0660)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 09:15:38):

- "Det kommer (bad om forandring/omvæltning til det bedre i Iran)."

(means: It will come (I was praying about change, innovation to something
better inside Iran)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 09:35:18):

- "Gør det sådan (e-mail Irans regering + copy dk.livssyn.kristendom,
dk.politik)

(means: The OUTPUT-address)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 09:36:15):

- "Det må du selv om (copy Haag ?)."

(means: Copy to Hague not necessary)

Thank You, Isa (Jesus Christ) - må Iran blive et retssamfund, hvor fred,
retfærdighed og glæde må råde.

(means: a prayer in regard to Iran)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 09:48:00):

- "Jeg vil udgyde af Min Nåde."

(means: I will pour out My Mercy)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 09:48:xx):

- "Blessed ... skriv det ned (Mogens) ... (be My People in Iran, [NB! Ordene
usikre pga. dårlig "kommunikationsforbindelse"])

(means: Blessed be My People in Iran)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 09:52:41):

- "Profetiens og bønnens Ånd ..."

(means, see under 09:55:00)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 09:55:00):

- "... vil Jeg udgyde."

(means: I will pour out the Spirit of Prophecy and the Spirit of Prayer)

Thank You, Isa! May Your Kingdom come. May Your will be done on earth, as it
is in Heaven.

Internal Keyword:
Gav en mand al sin jordiske ejendom for kærlighed, hvem ville agte ham
ringe ?
(Højsangen 8,7 gate 56,10-12 -> John 15,13)

(means: If a man gave ALL his property on earth for love, who will speak
contemtuously of him ?)
(The Song of Songs, Solomon's song 8,7 gate 56,10-12 -> John 15,13)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 10:24:54):

- "... (classifÿed) ..."

Profetien kom, medens jeg var undervejs i tog, da jeg læste i bogen "fra
bønnens verden" af O. Hallesby side 38-44 vedrørende Jesu moder, Marias bøn
i beretningen om Brylluppet i Kana John 2,1-11.

(means: I got the these words, then I was reading something about a wedding
in regard to John 2,1-11)

Keyword:
The Wedding.

DADDY-Break (2003-08-18, CET 10:31:17):

- "... (classîfÿed) ..."

DADDY-Break (2003-08-18, CET 10:52:01):

- "Det kan du rolig regne med (*1)."

(means: You can be sure about that)

*1:
En mand kommer med en smuk buket blomster ved 10:30-tiden hen til den
bus, jeg skal med. Han var sikkert på vej til en begravelse, idet han kørte
lige forbi kirkegården. Jeg tænkte dengang, om dette indgik i profetien.
Spurgte 10:52 DADDY om konsekvenserne, dersom dette profetiske indgreb ikke
vil ske, ville blive ...

Input memory from file 0314:
The fate of Mankind - ? (0314)
dk.politik
2003-02-19, Wednesday, CET 16:45

(means:
*1:
Unless DADDY create this "Escape-from-Hell", all Mankind will die)

DADDY-Break (2003-08-18, CET 19:01:48):

- "... (classifÿed) ..."

Clock-synchronizerüng:
My clock: 20:37:53
Computer clock: 20:37:36
Real clock: 20:36:00 (Danish TV through cable)

Jesus-Break (2003-06-30, CET 07:47):

- "Please - Follow Me."

Jesus-Break (2003-Hebr. 04,12, CET 09:43):
(The GarbageMan)

- "Min fred efterlader Jeg jer."

(means: Peace is what I leave with you; it is my own peace that I give you.)

Jesus-Break (2003-08-16, CET 18:54:10):

- "Det vil Jeg (bad: Herre Jesus - Isa - Bed for os, Rom. 8,26.34)."

(means: I will pray for you all, Rom. 8,26.34)

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Husk også (hvis interesse haves)...

Helbredelsesmøde i Parken 23. august 2003, kl. 15-21

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

File-name:
The word of God to Iran (0660)

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik
The government of Iran

Time for OUTPUT:
2003-08-18, Monday, CET 20:45

E B Madsen

Kall, Mogens skrev i meddelelsen ...

>DADDY-Break (2003-08-18, CET 09:15:38):

alm. kuriųsitet: hvad betyder alt det du skriver? hvad er "DADDY-Break"?

-snip-

>Internal:
>
>File-name:
>The word of God to Iran (0660)
>
>This file has been sent to
>dk.livssyn.kristendom
>dk.politik
>The government of Iran
>
>Time for OUTPUT:
>2003-08-18, Monday, CET 20:45

for ikke at tale om dette. hvad er alt det non sense? :o=

--
venlig hilsen

Erik madsen

Will You please stop Your madness now!

You have blocking up the line for more than 3 hours
(I have business to do).

I don't keep such kind of informations on my computer,
why don't You use gate 56,10-12 ?

h.

Mogens Kall
The servant of Michael

Internal:

File-name:
Re: The word of God to Iran (0660)
0661

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-08-19, Tuesday, CET 00:15

HrSvendsen

Kall, Mogens wrote:

> DADDY-Break (2003-08-18, CET 10:24:54):
>
> - "... (classifÿed) ..."

Hvad?! Holder du noget hemmeligt for os andre? Og sidder der og fører
dig frem med det, så vi rigtig kan ægre os gule og grønne i ansigtet og
være ved at gå til af revnefærdig nysgerrighed. Du er dog et slet
menneske.

Bo Warming

"HrSvendsen" <HrSve...@msn.com> wrote in message

> [...]
> dig frem med det, så vi rigtig kan ægre os gule og grønne i ansigtet og
> være ved at gå til af revnefærdig nysgerrighed. Du er dog et slet

Svendsen og jeg kan lide åbenhed, nøgenhed. Vis alt frem - privatiser ikke
det kollektivt ubevidste.
Men hvis folk helst vil onanere i det skjulte kun, så dem om det.
Infamt er når folk gør sig til dommere over hvad de forstår -
- al god religion er om at fremme tolerance.
Det kan være uforståeligt hvad eneboeren nørkler med og foretrækker frem for
det kommunale fællesskabs værestue
Er man professionel godgører, korsfæster man dem der ikke er misundelige på
fælleslykken, vitser Nietzsche, og en af hans danske disciple går også ind
for lev-og-lad-leve

" Den selvoptagne skal ingenlunde dømmes, før man ved, hvad han
er optaget af. " Frithiof Brandt

Provokatører der stikker næsten frem, inviterer til at angribere knækker
halsen på at dømme på ufuldstændigt grundlag. En berigende sport for alle.