En liten sak...

L.Kristi

Hei alle sammen.
Har en liten "historie" som kanskje noen vil synes godt om...
http://www.evigliv.com/Ukens_tekst_15_Jesus%20kom.htm

Herren Jesus Velsigne dere alle i gruppen :-)

Vennlig hilsen
L.Kristi
www.evigliv.com

"L.Kristi" skrev (news:LWsBb.4626$n31....@news2.e.nsc.no...):

> Hei alle sammen.
> Har en liten "historie" som kanskje noen vil synes godt om...
> http://www.evigliv.com/Ukens_tekst_15_Jesus%20kom.htm
>
> Herren Jesus Velsigne dere alle i gruppen :-)

Hej L.Kristi,

Kunne du ikke give en lille "udprinting" her på dk.livssyn.kristendom af
websiden, således at ordene kan ihukommes og dateres officielt ?

(Jeg - og andre - læser OFF-line)

Kærlig hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael

0666+0343=1009

L.Kristi

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i melding

> Kunne du ikke give en lille "udprinting" her på dk.livssyn.kristendom af

> websiden, således at ordene kan ihukommes og dateres officielt ?

Det kunne være fristende det, - å legge hele tekstene ut her, - men det har
noe med denne news etikken og reglene som jeg forsøker å holde meg innenfor.
Dette klippe- kommentere, - og ikke for lange innlegg. Det er jo
begrensinger her etter hva jeg forstår. Og jeg regner med at det er mindre
irriterende nå som jeg bare legger ut linker, - da folk kan velge selv om de
vil lese det, - og innlegget er raskt nedlastbart på newsserveren.

> (Jeg - og andre - læser OFF-line)

En mulighet for å korte tiden på nettet, - er jo å lagre hele nettsiden som
det er linket til, - når den er åpnet, - så kan man lese det off-line
etterpå i ro og mak.. eller kopiere teksten fra web siden inn i sitt
skriveprogram..
Det bør ikke ta for lang tid vil jeg tro :-)

> Kærlig hilsen
> Mogens Kall

Guds Fred!
Vennlig hilsen
L.Kristi
www.evigliv.com

Andreas Falck

I news:azGBb.4752$n31....@news2.e.nsc.no skrev
L.Kristi følgende:

[ ... ]

> Det kunne være fristende det, - å legge hele tekstene ut her,

Nej, lad endelig være med det!

Men det ville være en ganske god ting, dersom du gav en lille og kort
smagsprøve fra det du linker til!

Dette kunne skærpe appetitten for at læse mere.

Når der blot gives et link og stort set ingen information om hvad man
kan finde på linket, er jeg sikker på at mange lader være med at følge
linket, og dermed går glip af indholdet.

http://sdanet.dk/ - portal for evangelisk adventisme
http://bibeltro.dk/ - bibeltro forkyndelse og undervisning
*** *Helt ny og revideret udgave* ***

"L.Kristi" skrev (news:azGBb.4752$n31....@news2.e.nsc.no...):

> [...]
> innenfor.

> Dette klippe- kommentere, - og ikke for lange innlegg. ...

Men heller ej så korte, at man INTET overhovedet fatter.

> [...]

> skriveprogram..
> Det bør ikke ta for lang tid vil jeg tro :-)

Problemet er bare, at jeg først downloader de indllæg på nyhedsgrupperne,
jeg nu ønsker. Når jeg så læser indholdet af fx. dit indlæg, da er jeg
allerede gået Offline.

Et lille uddrag (eller en "smagsprøve") kunne da aldrig skade.

Vel ?

Kærlig hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael

0666+0348=1014

"Kall, Mogens" skrev
(news:IBHBb.56967$jf4.3...@news000.worldonline.dk...):

Der er også en anden side af sagen, L.Kristi.

Det var dét, jeg kom ind på, da jeg skrev ...

> således at ordene kan ihukommes og dateres officielt ?

Hos dig og dine findes der muligvis nogle, som har profetisk nådegave. Andre
har nådegave til at helbrede, til at gøre underværker og mirakler.
Denne mission - antager jeg - rækker ud over Skandinaviens grænser, men
din webside blokeres givetvis i de muslimske lande. De kan - med andre ord -
ikke modtage budskabet.
Derfor vil det - for mig at se - være en god idé at give et passende
uddrag fx. her på dk.livssyn.kristendom. Sidenhen kan - om Gud vil - ordene
oversættes til arabisk m.m.

Ja, du hørte rigtigt. Vi står foran et GENNEMBRUD i den muslimske verden,
for Gud er en kærlig Gud, Som ikke vil, at noget menneske skal gå fortabt
(2.Pet.3,9b). Profetierne vedrørende Ismaels afkom fra GT kan meget vel
tænkes snart at gå i opfyldelse.

Jesus-Break (2003-12-11, CET 06:43):
- "Jeg vil ... lade Min Ånd ransage hjerterne. Om nogen hører Min røst, vil
Jeg gå ind til ham (eller hende, i hjertet), og sammen vil Vi tilbede vor
Gud og Fader."

Herre! Ske Din vilje. Frels det som allerede ér gået fortabt. For Dig er
INTET úmuligt.

Hvad angår den profetiske nådegave, er det ligeledes bidende nødvendigt at
få en uafhængig instans til at dokumentere præcis, hvornår profetien blev
sagt. Herved kan såkaldt "fusk" undgås, som jo rigtig mange bedragere
benytter sig af for skammelig vindings skyld.

Håber du kan følge min tankegang.

Kærlig hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael

0666+0349=1015

"Kall, Mogens" skrev
(news:syTBb.57112$jf4.3...@news000.worldonline.dk...):

The message was this:

> [...]
> vil
> Jeg gå ind til ham (eller hende, i hjertet), og sammen vil Vi tilbede vor

means:
By My Spirit I will try (search) the hearts. If anyone hears My voice, I
will come into him (or her), and together We will worship Our God and
Father.

These words-of-Jesus was said in relationship to some prophecy form the Old
Thestament (igt. the issues og Ishmael), which is:

0113 news:AAUu9.182517$Qk5.6...@news010.worldonline.dk...
[ ... ]
Isaiah ....... 42,11-16
Isaiah ....... 45,14-15
Isaiah ....... 21,10-14
Habakkuk ..... 03,02-08
Isaiah ....... 60,06-08
Isaiah ....... 60,09-10
Isaiah ....... 59,19-20
Isaiah ....... 19
Jeremiah ..... 48,47
Jeremiah ..... 49,06
Jeremiah ..... 49,39
Psalms ....... 72,09-10
Psalms ....... 72,15
Solomon's Song 03,06 (Water came 2001-10-07 CET 13:32 at this position)

May God our Heavenly Father bless You all.

NEXT DADDY

Transmission END.

Jesus-Break (2003-12-01, CET 11:05:02, delay -00:02:08):
0878 (news:hjIyb.49927$jf4.2...@news000.worldonline.dk...)
- "Follow Me."

Jesus-Break (2003-Hebr. 04,12, CET 09:43):
(The GarbageMan)
0528 news:ICPla.15108$y3.13...@news010.worldonline.dk...
- "Min fred efterlader Jeg jer."
(means: Peace is what I leave with you; it is my own peace that I give you.)

Jesus-Break (2003-08-16, CET 18:54:10):
0660 news:Aa90b.51751$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
- "Det vil Jeg (bad: Herre Jesus - Isa - Bed for os, Rom. 8,26.34)."
(means: I will pray for you all, Rom. 8,26.34)

Jesus-DADDY-Break (2003-11-16, CET 09:52):
0741 news:Q%Gtb.34424$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
-" Jeg BESVÆRGER jer, Jerusalems døtre - "
09:53
- "I will keep My PROMISES!"

Jesus-Break (2003-12-01, CET 18:13):
0876 news:Uzpyb.49673$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
- "Hold jer parate - Jeg kommer snart - Soon."
- "... for at tage jer bort ... [til der hvor] ... Jeg-ér ..."
(means: Be prepare - I am coming soon - to take you to My place)

DADDY-Break, 2003-12-04, Thursday, CET ...
0928 news:GAHzb.51994$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

> 15:30
> - "Glæd jer! - Fryd jer!"
>
> means:
> Be happy. Rejoice
>
> 15:32
> - "I'm coming home."

DADDY-Break (2003-11-18, CET 11:16:47):
0773 news:Grmub.36682$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
- "Hold fred med hverandre."
(means: keep peace with one-another, John 13,34-35)

Jesus-Break (2003-12-01, CET 11:07:3x, delay -00:02:08):
0878 (news:hjIyb.49927$jf4.2...@news000.worldonline.dk...)
- "Bevar enhedens bånd; i Mit navn skal I gøre det."
(means: Keep the bonds-of-Únity; in My name shall you do it, Ef.4,1-6.)

DADDY-Break (2003-12-10, CET 14:25):
1012 news:0WGBb.56960$jf4.3...@news000.worldonline.dk...
- "I lige måde - Jeg ELSKER jer allesammen."
(means: [...] - I LOVE all-of-you.)
14:28 - "Hvil i Min kærlighed, Mine elskede børn."
(means: Rest in My love, My dear beloved children.)

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

with love from

Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

The right to believe, to worship and witness
The right to change one's belief or religion
The right to join together and express one's belief
FORUM 18 NEWS SERVICE, Oslo, Norway
http://www.forum18.org/

Jump-Address:

(Dansk Europamission)
http://www.daneu.dk

(Ordet og Israel)
http://www.ordetogisrael.dk

(Find Your church inside Denmark)
http://giraffen.dk

(SAT7 - Arabic Website)
http://www.sat7.com/main_page.htm

Husk også (hvis interesse haves)...
TV2 Kl 20:00 indtil Jul, Jesus og Josefine.
fly no > 625 ( + 6 = 631 )
Last Live transmission (2003-12-03, Wednesday, CET 18:02)
0878 news:hjIyb.49927$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0880 news:cqIyb.49932$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0919 news:QFozb.51364$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

Return-Address:
John_15.13@Heaven (Good Friday)
Polykarps martyrium (0340)
0340 news:mclaa.115120$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...

Internal:

Last Information-file:
Old contributions can be called up by a
http://www.google.com/intl/da/ jump.
After this click on Newsgroups
After this key-in on the searchline. "Kall, xxxx"
xxxx = The number of this file.
(This contribution should then be possible to find)
After this click on the topical file, which is ...
1016 news:f9UBb.57114$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

System-Updating:

File-name:
Re: En liten sak...
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
DADDY-responce, Luke 19,40 (2003-11-27, CET 23:29:52, Thursday)
0858 news:cPZxb.48762$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0953 news:kmiAb.53606$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0666+0351=1017

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-12-11, Thursday, CET 07:30

"Kall, Mogens" skrev
(news:syTBb.57112$jf4.3...@news000.worldonline.dk...):

DADDY-Break (2003-12-11, CET 07:55):
- "Glæd jer - Jeg siger: Fryd jer - STORE ting skal ske, så sandt Mit navn
er Hærskarers HERRE (JHVH, Jeg-er), du lille hjort."

means:
Be happy - I say: Rejoice - GREAT things will (now) comes true, as sure as
my name is the LORD (JHVH, I-am) of Hosts, you little deers (herd, flock).

Psalm 42,1-2 ?
(The Book of David)

07:57
- "Ja."

means:
Yes.

Thank You, DAD - El'Shaddai - ELSKER Dig.

08:01
- "i lige måde, Min skat."

With love from

Mogens Kall
The servant of Michael

(SAT7 - Arabic Website)
http://www.sat7.com/main_page.htm

0666+0352=1018

L.Kristi

> [...]

> Problemet er bare, at jeg først downloader de indllæg på nyhedsgrupperne,
> jeg nu ønsker. Når jeg så læser indholdet af fx. dit indlæg, da er jeg

Når du først har gått off line, - så må du jo allikevel gå on line om du
skal lese .. Så jeg ser ikke helt den perfekte løsningen i å legge inn så
mye mer en link og en liten notis til den..

> Et lille uddrag (eller en "smagsprøve") kunne da aldrig skade.

Det er nå gjort på senere innlegg fra meg..

> Kærlig hilsen
> Mogens Kall

Vennlig hilsen
L.Kristi
www.evigliv.com

L.Kristi

"Andreas Falck" <andrea...@jyde.invalid> skrev i melding
> I news:azGBb.4752$n31....@news2.e.nsc.no skrev

> Men det ville være en ganske god ting, dersom du gav en lille og kort
> smagsprøve fra det du linker til!
> Dette kunne skærpe appetitten for at læse mere.

På serveren hvor jeg kan følge med på besøksstatistikk så viser det nå at
dette ikke stemmer!

> Når der blot gives et link og stort set ingen information om hvad man
> kan finde på linket, er jeg sikker på at mange lader være med at følge
> linket, og dermed går glip af indholdet.

Det er langt færre som har sjekket de seneste innlegg etter din og Mogens
Kall`s oppfordring!
Skal følge videre med og se om det forandrer seg...

Velsignet dag!
Vennlig hilsen
L.Kristi
www.evigliv.com