Beviset på Guds eksistens (part 2), oder was ?

"Jesus-loves-you" skrev
7516 news:483e798d$0$90274$1472...@news.sunsite.dk

> Jordskælvet i Kina ...
[ ... 2008-05-12 ... ]
> ... kunne derimod godt indikere en skabende guddom!
>

> Hvorfor ?
>
> Fordi jeg ikke antager (på nuværende tidspunkt), at ET er i stand til at
> udløse disse jordskælv.
>
> Akkurat som ved meteor-eksplosionen, kan tidspunktet for det kraftige
> Kinesiske jordskælv angive, at en-eller-anden (med magtbeføjelser til at
> eksekvere disse) har kendskab til bevis-materialet i Bibelen (og omtalt i
> dette nyhedsindlæg).

Men bevares! En ateist vil hertil sige, at vi har at gøre med et
enkeltstående tilfælde, godt nok lidt pudsigt, men ikke i sig selv noget
såkaldt overnaturligt.

Hertil bør man så ihukomme, at ... (input memory from) ...

4414 news:C6WXe.68382$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> Mht. ordet 'indicium' står der i Lademanns leksikon følgende:
>
> === citat start ===
>
> tegn, der peger i en bestemt retning; omstændighed, der tyder på, at en
> sigtet person er skyldig i det, han sigtes for. Ved tilstrækkelig mange
> indicier fremkommer et såkaldt indirekte bevis.
>
> === citat slut ====

Håber I alle forstår og anerkender denne metode; altså denne form for
bevisførelse ... :-)

-

Indicium nummer 2.

Der er blevet indrapporteret endnu et jordskælv, og intet mysti-fystisk i
sig selv ved dette. Det er *tidspunktet* og omstændighederne, som endnu
engang giver anledning til eftertanke:

Vi ved alle, at den 8. august 2008 startede der en krig i Kaukasus mellem
Rusland og Georgien.

For en uge siden, mandag den 25 august vedtager det russiske parlament,
Dumaen, at anerkende de 2 udbryderregioner i Georgien, Sydossetien samt
Abkhasien.

Dagen efter, Tirsdag den 26. august 2008, gør Kreml det samme

Jordskælvet indtræffer herefter dagen derpå (russisk tid) klokken ...

7897 news:g93c2s$29v0$1...@newsbin.cybercity.dk

> TV2 TTV s130 Ons 27 Aug (2008, CET) 09.18.52

> [...]
[ ... ]
> === citat start ===
>
> DR1 s140 ons 27 aug (2008, CET) 10:48:29
>
> 10:00
>
> Kraftigt jordskælv i Sibirien
>
> Et kraftigt jordskælv har ramt området
> omkring Bajkalsøen i Sibirien.
> De russiske myndigheder oplyser, at
> jordskælvet skulle måle ni på den åbne
> Richterskala, hvilket sker en gang hver
> 20. år.

Dét, vi skal bemærke, er, at sådanne jordskælv ikke forekommer særlig ofte i
Rusland, endskønt landet er ret stort. Så spørgsmålet melder sig jo: Hvorfor
netop lige *nu* ?

Epicentret er meget tæt ved det område, som i 1908 blev jævnet-med-jorden
formentlig af en meget kraftig meteor-eksplosion over Tunguska i Sibirien.

Jeg skal ikke lægge skjul på, at truslen (om en gentagelse) allerede ér
blevet fremført *officielt*, under henvisning til nyheds-dokumentet:

"Jesus-loves-you" skrev
7935 news:g9j4a2$22p0$1...@newsbin.cybercity.dk

Æh ...

En anden mulig forklaring, som udelukker det overnaturlige, er hypotesen om,
at russerne detonerede en a-bombe, som så af andre blev registreret som et
sibirisk jordskælv.

Og dermed er vi tilbage i den politiske lejr (og må altså søge vores svar
her) !

Hmm ...

Hvor *realistisk* er nu dette ?

Hvorfor give mig (og andre) et så godt "joker"-kort på hånden ?

En forklaring herpå kunne være følgende:

Russerne er kendt for at være MEGET mistænksomme, også med hensyn til
muldvarper, altså spionage. Dette kommer selvfølgelig også til at omfatte
"Wild-cat", apropos ...
7934 news:g9ivir$217c$1...@newsbin.cybercity.dk
(intern "snak")

Så det ville faktisk være et triumf-kort internt at kunne *bevise*, at de
(dvs. vi) bluffer!

Det eneste forbehold, jeg hertil faktisk kan finde, er, under henvisning
til ...

5180 news:lazPf.8437$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

> Kan det tænkes, at der med Liv-2_kontakten er tale om
> kontakt med en *kunstig* intelligens (dvs. robotter) ?
[ ... ]
> Et nyt spørgsmål opstår i den forbindelse:
>
> Sæt nu den dersens robot er blevet psykotisk ?
> (apropos 2.King 19,35 Esajas (Isaiah) 37,36)
>
> Denne mulighed må også (til stadighed) *efterkontrolleres*.

med tilknytning til ...

6035 news:zmhyh.21$x%1....@news.get2net.dk

... spørgsmålet:

Ville det ikke være en fór stor risiko at løbe ?

ET-Break:
(2008-09-04, Thursday, day no 248, CET 02:51, GMT 00:51)
- "Jo."
<
Hej ET ... :-)
<
Øh ... (memory on from) ...
7428 news:Vc%Mj.13$e_...@news.get2net.dk

> (PS. Videnskabsgruppen bedes venligst se bort fra 11:48-informationen,
> idet vi her har at gøre med en såkaldt *subjektiv* information, modsat
> objektive informationer.)
<
Og det samme gælder mht. 02:51-informationen.
Subjektive informationer *kan* være sande, men behøver nødvendigvis ikke
være det, endskønt kilden (i dette tilfælde mig) postulerer det.

Dog må jeg vedstå, at min vurdering er på spørgsmålet, som lød:

Ville det ikke være en fór stor risiko at løbe ?

Jo, så *absolut*! Navnlig kunstig intelligens kunne fejlfortolke signalet og
konkludere, at ...

> [...]
>
> Kraftigt hordskælv i Sibirien

[ ... ]

> Sir! I think You got GREEN LIGHT (Straffeekspeditionen *godkendt* af

... operation Jerichö 185.000 on !!!

Så denne mulighed (det russiske hypotetiske forbehold) kan vi derfor (for
mig at se) også tillade os at afvise, oder was ?

Last OUTPUT: 7947 news:g9mf57$7fd$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7948