Jesus hader selvmordsterroristernes handlinger

I nat ved ca. 4-tiden drømte jeg, at jeg fortalte Gud, at jeg hadede
selvmordsterroristernes handlinger.

Da sagde Jesus til mig:

(2004-02-27, CET ca. 04:00)
- "Det gør Jeg også."

means:
So do I (Jesus also hate the acts of suicide-terrorism)

The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Last-Informationfile:
1575 news:llb_b.95801$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
1586

Harald Mossige

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> I nat ved ca. 4-tiden drømte jeg, at jeg fortalte Gud, at jeg hadede
> selvmordsterroristernes handlinger.

På gruppa:
no.samfunn.religion
Finnes ein annan som har masser av syner. Eg synes å finna enkelte likheter.

HM

Bo Warming

"Harald Mossige" <harald...@hkabel.no> wrote in message

> "Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

Hvordan så Gud ud i drømmen?

Hvidt skæg eller bare en stemme i rummet?

"Kall, Mogens" skrev

> [...]
> - "Det gør Jeg også."
>
> means:
> So do I (Jesus also hate the acts of suicide-terrorism)

Kristeligt Dagblad bragte et læserbrev onsdag d. 25. februar 2004:

Selvmordsaktioner

(af Mette Thomsen)

... for at imødegå den "kult" eller indoktrinering i de islamiske samfund,
som fører til disse tragiske handlinger ...
Simon Wiesenthal Centeret kører en kampagne for at få FN til at fordømme
selvmordsaktioner af denne art for forbrydelser mod menneskeheden. Aktionen
kan følges på centerets hjemmeside
www.wiesenthal.com

(citat slut)

Mon FN vil dette, når FN end ikke gider retsforfølge massemordere (såsom fx.
Saddam Hussein) ?

Jesus siger:

"... hvis saltet mister sin kraft ... så duer det kun til at kastes ud ..."
(Matt.5,13)

De vestlige lande er de største bidragydere til FN, så hvis de "drejede
nøglen om", så ...

Next UDN (United Democratic Nations) !!!

UDN-constitution:

§2304, Stk.2
Ethvert medlemsland er forpligtet til at retsforfølge ... und-so-weiter.

The servant of Michael

Last-Informationfile:
1575 news:llb_b.95801$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number: