Exorcismus

"Kall, Mogens" skrev
1611 news:muK0c.102339$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> From Job Jesuitsen Tuesday March 04. 1997

Så tag' mit liv i stedet for at plage min familie, din skøre skid! Det har
jo nærmest været det ene bombardement efter det andet, navnlig siden februar
2003 og fremefter.

Men vi *nægter* at bøje knæ for dig (Matt. 4,1-11) !!!

And then I heard a voice from Heaven said:

(2008-08-26, Tuesday, day no 239, CET 03:24, GMT 01:24)
- "basta."

Yea ... :-)

-

File 7888 was NOT directly online immediately.

Og ska' du nu også begynde igen, Echelon, din tåbe !!!

Last OUTPUT: 7888 news:48b34262$0$90267$1472...@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7889

"Jesus-loves-you" skrev
7889 news:g8vm96$vl5$1...@newsbin.cybercity.dk

> [...]
>
> And then I heard a voice from Heaven said:
>
> (2008-08-26, Tuesday, day no 239, CET 03:24, GMT 01:24)

Interrupt from ...
7961 news:g9tfig$31ao$1...@newsbin.cybercity.dk

> Fortæl du blot det til Ananias og hans kone (som om det ku' hjælpe dem)!

I går aftes modtog jeg følgende "Sommer"-family-news:

Viktors far døde for nylig !!!

De nærmere omstændigheder kendes endnu ikke.

Hmm ...

Måske( har den mand sat mere ondt i omløb om sine medmennesker (heriblandt
min broder og min svigerinde), end hvad godt var)...

And then I heard a voice from Heaven said:

(2008-09-21, Sunday, day no 265, CET 11:55, GMT 09:55)
- "Sandelig!"

Hmm ...

This reminds me a "little" bit about ...

8027 news:gb05m8$2v7u$1...@newsbin.cybercity.dk

> Rettelse: 200-08-12
Rettelse 2008-08-12

Topgeneral-delta now = 7 days

And then I heard another voice from Heaven said (perhaps ET):
CET 12:03
- "Parat."

CET 12:03
- "Klar. Fyr!"

Nå (for _elvede). Der gik muligvis et "missil" af!

Last OUTPUT: 8030 news:gb0j8e$33t$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8031