Hear Elam - Iran (0127)

DADDY-Break (2002-11-13, CET 22:54:12):

- "Det skal du (OUTPUT Jer. 49,34-39)."

- Yes, my Lord:

Jeremiah 49,34-39

The LORD's Judgment on Elam (Iran)

Soon after Zedekiah became king of Judah, the LORD (JHVH) Almighty spoke to
me about the country of Elam.
He said, "I ... will destroy their kings and leaders, and SET UP MY THRONE
THERE. ... I, the LORD (JHVH), have spoken."

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

Deadline (News-input-from-dk.livssyn.kristendom):
2002-11-13, CET 20:55 - Wednesday

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
Hear Elam - Iran (0127)

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2002-11-13, CET 23:10

Anders Peter Johnsen

"Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse

> DADDY-Break (2002-11-13, CET 22:54:12):

Well, IMHO så synes jeg personligt snarere at der er en slags oplagt
"Babylon vs. Babylon"-situation kørende med udsigterne til (endnu) en krig
mellem USA og Irak.

Verdens hidtil største historiske militære, økonomiske, kulturelle og
desværre også sprogligt dominerende supermagt (USA under ledelse af George
Bush Jr.) imod det historiske Babylon (som lå/ligger i Irak) og som har en
fyr (Saddam Hussein) med Nebukadnezzar-komplekser ved magten?

Det er måske bare min egen syrede Åbenbaringsfortolkning, men jeg synes sgu'
at det virker lettere paradoksalt i bibelsk øjemed at kigge på vor
historiske samtid og føre ensidige Bibelfortolkninger?
Der er vel forhåbentlig ikke tale om henholdsvis "små og store dyr", vel?
;-D

Anders Peter Johnsen