Blokerede Interrupts

Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk Reason: Har sendt mig en
masse junk!

Andreas Falck

"Kall, Mogens" <Mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse
news:oslo9.82235$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...

> Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk
> Reason: Har sendt mig en masse junk!

Hvis du ikke snart stopper din gylleposting, risikerer du meget nemt
at der er en hel flok der kunne finde på at klage til din udbyder!

"Det Evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk/
"Bibelsk tungetale" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-058.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Input:

News from Erik Larsen
Re: Andreas-Politiet, 2002-10-05, CET 22:38

Hold dog op med at svare ham

Erik l

Anders Peter Johnsen

"Kall, Mogens" <Mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk Reason: Har sendt mig en
> masse junk!

Er det efterhånden ikke dig, der har sendt nærværende nyhedsgruppe en
forfærdeligt masse junk?

Kunne du ikke snart prøve at forklare os engang hvad pokker dine underlige
mails går ud på?
Ellers er der næppe større mening i overhovedet at sende dem, hvis ingen
fatter hvad det er du vil kommunikere? Eller det falder måske ind under en
form for "profetisk tungetale" eller sådan noget?

Har du i øvrigt programmørfortid siden du bruger dissse underlige
"maskinkoder" og "fejlmeddelelser" til at forklare dig med?

Vil du ikke tage dig sammen og skrive på et sammenhængende dansk? Det andet
virker ærligt talt rablende psykotisk...

Anders Peter Johnsen

Karantænen er ophævet i dag 2002-10-09, CET 14:19:41

Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

Reason (Input memory from dk.livssyn.kristendom\Break'ing News\Re: Break'ing
News ... Rasmus lyver (2002-10-15, CET 21:38):
------------

[...]
> Faktisk jeg har slet ikke sendt dig nogen e-mail overhovedet. Ikke
bevidst, i
> hvert fald - man kan jo aldrig vide sig sikker i denne BugBear-tid

Rasmus lyver!

NMI-JUMP:
dk.livssyn.kristendom\Ordet\WORD of Today - Dagens Ord\Rom 13,1-7\Your WORD
has spoken to me (position: 2002-10-09, CET 14:14)

--- END of
memory ---------------------------------------------------------------------

Mogens Kall
The servant of Michael

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

Deadline (News-input-from-dk.livssyn.kristendom):
2002-10-15, CET 21:38 - Tuesday

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
Rasmus Underbjerg Pinnerup

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom\Ordet\Blokerede Interrupts
Ordet (30. september 2002 15:29)

Time for OUTPUT:
2002-10-15, CET 21:39

Stefan Holm

"Kall, Mogens" <Mogen...@12move.dk> writes:

> Rasmus lyver!

Kan du ikke i det mindste prøve at dokumentere den slags påstande? Og
en gentagelse er ikke dokumentation.

--
"Mmm... imaginary brain friend."