Nej tak til ATPs Judas-blodpenge fra Burma (Forræderi mod demokratiet)

"Jesus-loves-you" skrev
7043 news:gFOKi.31$Bk6...@news.get2net.dk

> Kan I huske dengang i Påsken 1985 vi boykottede apartheid-styret i
> Sydafrika (og forbød danske virksomheder at have økonomisk samkvem med
> dem) ?

Til ATP
Kongens Vænge 8
3400 Hillerød

Kopi:
Members of the danish Parliament, Folketinget
Newsgroups on internet

Headline:

Jesus siger:

... Den, som er uretfærdig i det små, er også uretfærdig i det
store.
(Lukas 16,10-13)

På den baggrund opsiges hermed pensionsopsparing med øjeblikkelig virkning;
idet ATP indirekte støtter det úlovlige militær-diktatur i Burma økonomisk
(gennem det franske olieselskab Total), som må betragtes som værende
*forræderi* mod demokratiet.

Judas-blodpengene (*alt*,hvad jeg hidentil har opsparet i ATP) skal
overføres til ofrene for militær-juntaens forbrydelser i Burma.

-

Coming up news:
Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jeremiah 49,34-39 + Jos. 10,11).

Last file-OUTPUT:
7110 news:XHIMi.10$jR...@news.get2net.dk
File 7110 was NOT on-line directly, apropos §77 censor ... :-(

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7111

7113. File 7112 still NOT on-line, Moneygodworshipper!
"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> [...]

-

Coming up news:
Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jeremiah 49,34-39 + Jos. 10,11).

ben9

Jesus-loves-you wrote:

skal din værge ikke skrive under?

"ben9" skrev

> [...]
[ ... ]

[ ... ]

> skal din værge ikke skrive under?

Benny ... Det er okay, at du gør nar med mig. Det kan jeg godt tåle ... :-)

Men at du nænner at gøre det på uskyldige menneskers bekostning (i dette
tilfælde det burmesiske folk); dét er til at få kvalme af ... :-(

Gid du selv en dag havnede i samme situation som dem (havde jeg nær sagt,
men det vil nok være at gå for vidt, apropos just-a-monkey).

EOD.

-

7116 news:Zr2Ni.22$7v...@news.get2net.dk

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7117

"Jesus-loves-you" skrev
7155 news:8hmOi.7$wY...@news.get2net.dk

[ ... ]

[ ... ]
> I dag modtog jeg ATP's svar:
>
> Sent: Monday, October 08, 2007 CET 09:36, GMT 07:36
> Subject: Investering i Total. (ATP-31-18-14)
>
> (NB! - E-mail adresse "krypteret" for at undgå spam-post.)
>
> === citat start ===
[ ... ]
> Endelig skal det nævnes, at ATP er en obligatorisk ordning under dansk
> lov.
> Pengene er bundet indtil man når pensionsalderen.
[ ... ]
> === citat slut ====

Usmageligt, at de ligefrem *tvinger* os til at financiere deres
moneygod-afgudsdyrkelse (SHIRK), apropos ...

(Den store skøge Babylons fald)

Og jordens købmænd græder og
sørger over hende, fordi ingen mere
køber deres vareladninger:

... slaver og menneskesjæle ...

De, der handlede med disse ting,
de, der tjente sig rigdomme hos
hende ...

Og i den by fandtes blod af pro-
feter og hellige og af dem, som
blev myrdet på jorden.

(Rev. Åb. 18,11.13.15.24)

Og her "lidt" mere Babylon-syntax:

7222 ... Still NOT on-line, apropos §77 freedom-of-speech
censure ... :-(

Last OUTPUT: 7221 news:0dFSi.5$XZ...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7223