Fogh anbefaler bøsse-kirkebryllup(EB11jan04)

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" skrev
(news:79so0050v1no07t3e...@4ax.com):

> "Michael Findrilakis" mælte sligt:
[ ... ]

> Lad du bare mig om, hvad jeg vil bruge min tid på. Man kan godt
> interessere sig for religion uden at abonnere på samtlige (eller
> overhovedet nogen) af de religioner, man studerer/interesserer sig for.

Heysan (fra dk.livssyn.kristendom),

Rasmus studerer muligvis hjernevask, hvilket jo i disse år er blevet
højaktuelt under henvisning til fx. al-Qaeda (9.11).

Desværre har Rasmus ikke indset, at Guds Rige består i Kraft (modsat Ordet,
1.Kor.4,20).

Men det kommer nok en dag, mon ikke Rasmus ?

The servant of Michael

Earthquake-Alarm:
1143 news:lDAKb.67894$jf4.4...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1218 news:JGyMb.73339$jf4.4...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0609=1275

Bo Warming

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> wrote in
message news:79so0050v1no07t3e...@4ax.com...
> "Michael Findrilakis" <findr...@webspeed.dk> mælte sligt:

> Denne reaktion passer jo kun, hvis Jesus lige har foreslået noget helt
> umuligt - og ikke noget, der blot er mildt besværligt. Og dertil kommer
> så Jesu svar til disciplene: "For mennesker er dette umuligt, men for
> Gud er alting muligt."

En nærliggende tolkning er at HVIS MAN VIL, SÅ KAN MAN - sindet rummer
guddommelige muligheder for selvopfyldende profetier - med mirakel-karakter

Ingen hundyr har orgasme, men kvinder har hypnotiseret sig selv til at
præstere dette mirakel

Ved at elske, bliver kvinden det, som hun ser ud som, i sin elskers fantasi.
Nietzsche

When a man loves a woman, he is a good liar about himself and to himself.
He seems to himself transfigured, wiser, stronger, richer, more perfect. He
becomes more perfect. Nietzsche

Man vil ikke længe kunne bevare de følelser, som man man bør nære for sine
venner,

At forføre ens næste til en god mening og derpå tro troskyldigt på denne ens
næstes mening: hvem kan hamle op med kvinderne i dette kunststykke? -
Nietzsche

Every man is himself a piece of fate. Nietzsche

Ikke det, vi oplever, men hvordan vi opfatter det, vi oplever, det udgør vor
skæbne. Marie von Ebner-Eschenbach

BLIV SUPERMAN ! Af jeres vildkatte må der først blive tigre, og af jeres
gifttudser krokodiller, thi den gode jæger skal have sig en god jagt.
Nietzsche

Den kristne beslutning om at finde verden hæslig og slet, har gjort verden
hæslig og slet. Nietzsche

FØLGENDE DIGT ER OM DEN GUDDOMMELIGE SELVHYPNOSE HOS KVINDER

May I Feel Said He?-may i feel said he-(i'll squeal said she-just once said
he-it's fun said she)--(may I touch said he-how much said she-a lot said
he)-why not said she--(let's go said he-not too far said she-what's too far
said he-where you are said she)--may i stay said he-(which way said
she -like this said he-if you kiss said she)--may i move said he-is it love
said she)-if you're willing said he-(but you're killing said she--but it's
life said he-but your wife said she-now said he-ow said she--(tiptop said
he-don't stop said she-oh no said he)-go slow said she--(cccome? said
he-ummm said she-you're divine! said he-(you are Mine said she) -EE Cummings

Vidal

"Bo Warming" <ELTZNX...@spammotel.com> wrote in message news:<f73Qb.136$qe1...@fe22.usenetserver.com>...

> [...]
> guddommelige muligheder for selvopfyldende profetier - med mirakel-karakter

Hvis man vil, kan man frelse sig selv??

Det giver jo ikke engang mening i din selvkonstruerede kristendom,
hvor der ikke findes nogen Gud, og dermed heller ikke nogen
opstandelse.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard