Hvem står bag jødehetzen? ? ?(Was: Re: Hvem står bag islam-hetzen ? ? ?)

"Anders Peter Johnsen" skrev
(news:3fc33eac$0$70009$edfa...@dread12.news.tele.dk...):

> Se dog hvor mange skribenter, inklusive dig selv, som beskylder jøderne
> for
> alverdens ulykker og tilsyneladende helst så Israel fjernet fra
> Verdenskortet! Kom igen?

Det mest úlogiske ved det hele er, at "profeten" Muhammed (som hævdede at
være en udsending fra Gud i forlængelse af Moses) med sin voldelige Jihad,
slet og ret ikke følger Moses. Hør blot (fra GT):

"Men hvad I skal gøre, er dette:
tal sandhed hver med sin næste,
fæld i jeres porte domme, der hviler på sandhed og fører til fred,
tænk ikke i jeres hjerter ondt mod hverandre
og elsk ikke falske eder!
For alt (noget sådant) hader Jeg, lyder det fra HERREN (JHVH)
Elsk sandhed og fred!"

(Zak 8,16-17.19)

Men menneskene lader sig gerne føre vild (af Iblîs), så de ikke længere kan
skelne mellem godt og ondt!

2304-Break (2003-11-25, CET 12:56)
- "Det må du gerne."

Thank You, Sir:

Message from 2304:

Don't You have a brain ?

12:57
- "Login."

Transmission END.

Jesus-Break (2003-06-30, CET 07:47):
0638 news:eSTLa.3621$Kb2.1...@news010.worldonline.dk...

- "Please - Follow Me."

Jesus-Break (2003-Hebr. 04,12, CET 09:43):
(The GarbageMan)
0528 news:ICPla.15108$y3.13...@news010.worldonline.dk...

- "Min fred efterlader Jeg jer."

(means: Peace is what I leave with you; it is my own peace that I give you.)

Jesus-Break (2003-08-16, CET 18:54:10):
0660 news:Aa90b.51751$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

- "Det vil Jeg (bad: Herre Jesus - Isa - Bed for os, Rom. 8,26.34)."

(means: I will pray for you all, Rom. 8,26.34)

Jesus-DADDY-Break (2003-11-16, CET 09:52):
0741 news:Q%Gtb.34424$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

"Jeg BESVÆRGER jer, Jerusalems døtre - "
09:53
- "I will keep My PROMISES!"

DADDY-Break (2003-11-18, CET 11:16:47):
0773 news:Grmub.36682$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

- "Hold fred med hverandre."

(means: keep peace with one-another, John 13,34-35)

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

The right to believe, to worship and witness
The right to change one's belief or religion
The right to join together and express one's belief
FORUM 18 NEWS SERVICE, Oslo, Norway
http://www.forum18.org/

Jump-Address:

L.Kristi
www.evigliv.com

(Dansk Europamission)
http://www.daneu.dk

(Ordet og Israel)
http://www.ordetogisrael.dk

(Find Your church inside Denmark)
http://giraffen.dk

(SAT7 - Arabic Website)
http://www.sat7.com/main_page.htm

Husk også (hvis interesse haves)...
fly no > 625

Return-Address:
John_15.13@Heaven (Good Friday)
Polykarps martyrium (0340)
0340 news:mclaa.115120$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...

Internal:

Last Information-file (0730):
Old contributions can be called up by a
http://www.google.com/intl/da/ jump.
After this click on Newsgroups
After this key-in on the searchline. "Kall, xxxx"
xxxx = The number of this file.
(This contribution should then be possible to find)
After this click on the topical file, which is ...
0730 news:eaotb.33852$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0748 news:Ix_tb.34946$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0764 news:g5aub.36142$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0774 news:8moub.36719$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0781 news:wxbwb.44746$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0797 news:Igxwb.46386$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

System-Updating:
0798 news:0wEwb.46411$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0799 news:8DFwb.46431$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0800 news:3bGwb.46438$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0801 news:DbGwb.46439$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0802 news:EcGwb.46440$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0803 news:BdGwb.46441$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0804 news:vzGwb.46443$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Hvem står bag jødehetzen? ? ?(Was: Re: Hvem står bag islam-hetzen ? ? ?)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0666+0139=0805

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-25, Tuesday, CET 13:04

paw

Kall, Mogens skrev

>Men menneskene lader sig gerne

> føre vild (af Iblîs),..

Skulle det nu være /Iblîs/, der står
bag jødehetzen? Ja, det må vist
komme som lidt af en overraskelse
- især for dem over i dk.politik...

Måske skulle vi tage os en lille
snak med ærkeengelen Michael,
Mogens; du angiver ham jo så
frimodigt som kilden til dine
tungt belæssede åbenbaringer.

Dog, på den anden side - han
må jo have fuldt op at gøre med
at providere dig med nyheder
af den anden verden. Ja, der
synes at være store chancer
for at vi andre går forgæves;
men sådan er livet...

Hils ham ihvertfald og bring ham
vore ydmyge taksigelser for den
særlige nådesbevisning at vi kan
modtage hans opbyggelige budskab
så klart og tydeligt igennem vor egen
elskede broder i denne mørke tid.

--
Mvh, paw.

"paw" skrev (news:3fc40c63$0$9835$edfa...@dread14.news.tele.dk...):

> Kall, Mogens skrev

> Skulle det nu være /Iblîs/, der står
> bag jødehetzen? Ja, det må vist
> komme som lidt af en overraskelse
> - især for dem over i dk.politik...

Iblîs er det arabiske ord for Djævelen!

> Måske skulle vi tage os en lille
> snak med ærkeengelen Michael,
> Mogens; du angiver ham jo så
> frimodigt som kilden til dine
> tungt belæssede åbenbaringer.

Spørg ham endelig!

> Dog, på den anden side - han
> må jo have fuldt op at gøre med
> at providere dig med nyheder
> af den anden verden. Ja, der
> synes at være store chancer
> for at vi andre går forgæves;
> men sådan er livet...

"Adgangskoden" gør via hans Overordnede: Jesus!

Spørg Ham!
(John 14,16)

> Hils ham ihvertfald og bring ham
> [...]

Den, der ikke elsker, kender ikke Gud, thi Gud er kærlighed!
(1.John 4,8)

NEXT DADDY

[...]

Jesus-Break (2003-11-24, CET 22:30):
- "det må du gerne (citat fra Rev 22,20)."
0787 news:0Uuwb.46317$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

Thank You, Jesus:

Jesus says (Rev 22,20):
- "... I am coming SOON!"

Jump-Address:

L.Kristi
www.evigliv.com

(Dansk Europamission)
http://www.daneu.dk

Internal:

0810 news:J5Jwb.46482$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

System-Updating:
0811 news:Rx%wb.46790$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0812 news:aZ%wb.46799$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0813 news:421xb.46814$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0814 news:lb1xb.46815$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0815 news:Lk1xb.46816$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0816 news:zv1xb.46817$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0817 news:lN1xb.46825$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0818 news:S%1xb.46830$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0819 news:Gm2xb.46834$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0820 news:aY2xb.46850$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0821 news:OY2xb.46851$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

File-name:Re: Hvem står bag jødehetzen? ? ?(Was: Re: Hvem står bag
islam-hetzen ? ? ?)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0156=0822

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-26, Wednesday, CET 15:41

paw

Kall, Mogens skrev

>Iblîs er det arabiske ord for Djævelen!

Tak for oplysningen.

> Spørg ham endelig!
>
> Spørg Ham!
> (John 14,16)

Det har jeg også gjort.

>"Den, der ikke elsker, kender ikke Gud,
> thi Gud er kærlighed!"

Det er heller ikke værst at man kan
tage bladet fra munden uden at
have bibelen siddende fast i halsen.

--
Mhv, paw.

"TheCom" skrev (news:ba61dd4d.03112...@posting.google.com...):

> hjernevasket? Faktisk så havde Osama "hemmelige møder" med CIA i
> Dubai, så sent som 3 mdr. før 11/9-begivenheden indtraf. Hvilken

Havde der været et sådant møde, så var Osama blevet anholdt!

> Men faktisk så anholdte FBI en gruppe israelere, som havde taget
> opstilling i de bedst tænkelige positioner og jublende optog begge
> flykollisioner med WTC. Dette var kun fremme i amerikanske medier éen
> dag, hvorefter historien ikke meldte noget om dets videre forløb? Og
> nej det er ikke kun muslimer, som tror på denne konspirationsteori.

Al-Qaeda HAR taget ansvaret for terror-handlingen !

> Skulle vi ikke blive enige om en fælles definition på terror først.
> Det tror jeg vil være smart inden du modsiger dig selv alt for meget?

Lad os bare tale i vanvid (galskab):

Hvis der skal være nogen-som-helst retfærdighed til i denne verden, da burde
man først forfølge og udrydde de andre racer (apropos Holocaust), førend
2.runde kan komme på tale!

-

Dét, vi ønsker, er en LØSNING på problemerne!

Keyword:
http://www.icj-cij.org/

Input memory from file 0201 ...
> [...]
> Omfanget og den systematiske karakter af disse angreb adskiller dem fra
> andre misgerninger, der er begået i konflikttiden. De falder klart inden
> for
> kategorien: forbrydelser mod menneskeheden". (Rapporten kan læses på
> www.hrw.org.)
> --- END of Israel Nyt -----------------------------------------------
>
> Kommentar:
> En eventuel fremtidig retsforfølgelse bør foregå ved den Internationale
> Domstol i Haag, idet staten Israel (i dette tilfælde) er - i mine øjne -

Fattede du den ?
(http://www.icj-cij.org/)

NEXT DADDY

Transmission END.

Thank You, Jesus:

Jump-Address:

L.Kristi
www.evigliv.com

(Dansk Europamission)
http://www.daneu.dk

Internal:

0832 news:b%8xb.47549$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

System-Updating:
0833 news:IUhxb.47618$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0834 news:nhixb.47623$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0835 news:edjxb.47633$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0836 news:9Xjxb.47653$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Hvem står bag jødehetzen? ? ?(Was: Re: Hvem står bag islam-hetzen ? ? ?)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0171=0837

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom