Cannibal-istan - The Doom is near!

DADDY-Break (2003-12-11, CET 11:42:4x, delay 00:00:00):
- "Jeg står bag jer (i dette krav)."

Havde sagt:

We want democracy - And we want it NOW !!!

Input News:
CNNTEXT P106 Thu 11 Dec (2003, CET) 11:44:50

Wen: Too soon for democracy

--- END of News --------------------------------------

And we want JUSTICE !!!

11:45:13
- "Det skal I få."

11:45:43
- "Stol på Mig, Mine elskede børn."

11:49
- "Glæd jer - (det hele bryder sammen)..."

11:50
- "... med et plask."

Tak Jesus - ske Din vilje!

Guds fred til alt Hans folk.

Kærlig hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael

Husk også (hvis interesse haves)...
TV2 Kl 20:00 indtil Jul, Jesus og Josefine.
fly no > 625 ( + 6 = 631 )
Last Live transmission (2003-12-03, Wednesday, CET 18:02)
0878 news:hjIyb.49927$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0880 news:cqIyb.49932$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0919 news:QFozb.51364$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

Last Information-file:
1016 news:f9UBb.57114$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Cannibal-istan - The Doom is near!
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
DADDY-responce, Luke 19,40 (2003-11-27, CET 23:29:52, Thursday)
0858 news:cPZxb.48762$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0953 news:kmiAb.53606$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0666+0363=1029

"Kall, Mogens" skrev
(news:Y2YBb.57159$jf4.3...@news000.worldonline.dk...):

The message was this:

> DADDY-Break (2003-12-11, CET 11:42:4x, delay 00:00:00):
> - "Jeg står bag jer (i dette krav)."

means:
I back you up (on this demand)."

> Havde sagt:

means:
I said (to the NON-democratic government of China):

> We want democracy - And we want it NOW !!!
>
> Input News:
> CNNTEXT P106 Thu 11 Dec (2003, CET) 11:44:50
>
> Wen: Too soon for democracy
>
> --- END of News --------------------------------------
>
> And we want JUSTICE !!!
>
> 11:45:13
> - "Det skal I få."

means:
You shall get it.

> 11:45:43
> - "Stol på Mig, Mine elskede børn."

means:
Trust Me, My dear beloved children.

> 11:49
> - "Glæd jer - (det hele bryder sammen)..."

means:
Be happy - (it will all break down) ...

> 11:50
> - "... med et plask."

means:
... with a splash.

> Tak Jesus - ske Din vilje!
>
> Guds fred til alt Hans folk.
>
> Kærlig hilsen
> Mogens Kall
> The servant of Michael

0666+0364=1030

Andreas Falck

I news:sBYBb.57171$jf4.3...@news000.worldonline.dk skrev
Kall, Mogens følgende:

> "Kall, Mogens" skrev
> (news:Y2YBb.57159$jf4.3...@news000.worldonline.dk...):

Pas nu på at den der type af indlæg ikke igen tager overhånd! :-)

Mange venlige hilsner
Andreas Falck

arc@na

"Andreas Falck" <andrea...@jyde.invalid> wrote in news:a_ZBb.72$V66.48
@news.get2net.dk:

> I news:sBYBb.57171$jf4.3...@news000.worldonline.dk skrev
> Kall, Mogens følgende:

> Pas nu på at den der type af indlæg ikke igen tager overhånd! :-)

I X-poster til dk.politik...

FUT dk.livssyn.kristendom

arc@na
Kommunisterne dræbte kun 100 millioner -
LAD OS GIVE DEM EN CHANCE TIL!

"Andreas Falck" skrev (news:a_ZBb.72$V66...@news.get2net.dk...)

> Pas nu på at den der type af indlæg ikke igen tager overhånd! :-)

Heysan,

Jesus LOVES - not only danish people.

Oversættelse nødvendig - I'm sorry.

Hvae a nice day, and God bless you, my brother.

With love from

Mogens Kall
The servant of Michael

0666+0368=1034

"arc@na" skrev (news:3fd86eed$0$30079$edfa...@dtext01.news.tele.dk...):

> I X-poster til dk.politik...
>
> FUT dk.livssyn.kristendom

Heri kunne du måske have ret, men der er også et politisk budskab i ordene
(selvom deres kilde-udspring er i Kristus Jesus).

Input memory:
0959 news:5eGAb.54752$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

> Punkt 1:
>
> Nogengange smelter politik og religion (i dette tilfælde kristendom)
> sammen
> i mine øjne. Det kan ikke længere holdes afskilt. Det er - om jeg så må
> sige - 2 sider af samme sag. Derfor X-poster jeg (for hvorfor gentage sig
> selv unødvendigt ?)
>
> Punkt 2:

... (cut 2003-12-08)

> Når vi taler om politiske relaterede emner, er der knyttet religiøse
> symboler til navnet "The servant of Michael".
> Ikke fordi jeg er nogen Pave eller Ayatollah, eller fordi jeg har
> magtbeføjelser til at udstede FATWA'er. Men navnet The-servant-of-Michael
> har bare én gang for alle bidt sig fast.
> Det er et faktum, vi ikke længere kan komme udenom.

Gab.

> Kommunisterne dræbte kun 100 millioner -
> LAD OS GIVE DEM EN CHANCE TIL!

Nixen du!

Ha' en go' dag, Arc

The servant of Michael

[...]

0666+0369=1035

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

"Kall, Mogens" skrev
(news:ub_Bb.57193$jf4.3...@news000.worldonline.dk...):

> "Andreas Falck" skrev (news:a_ZBb.72$V66...@news.get2net.dk...)

Kære broder Andreas,

Angående det politiske element på dk.l.k.

Lad os nu tage det stille og roligt.

Vi har talt en hel del på det seneste om troen-på-og-frelsen-i-Jesus. Og det
har været sundt om belærende.

Men spørgsmålet er, om vi kan holde Ham-dersens-Gud "indespærret".

Gud er en LEVENDE Gud, Som interesserer Sig for, hvad der foregår på jorden!

Det er på dette punkt, jeg gerne vil udfordre din tro !!!

-

Årsagen til, at indlægget også blev linket til dk.l.k. skyldes jo, at der
hørte en såkaldt profeti med. Denne kunne IKKE afskilles fra det politiske
budskab; idet den i SÆRDELESHED udsprang af Rom.13,3-4.

Undervurder ikke Gud og Hans Magt (1.Cor.4,20).

Vedrørende profetiens ægthed må du gerne gå i rette med mig om, men selve
karakteren (profeti) er nu engang MEGET Bibelsk, hvorfor det har sin
berettigelse på dk.livssyn.kristendom.

Hvorfra skulle Gud ellers tale om ikke gennem Hans folk ?

Forklarede jeg ikke dette fyldelstgørende nok for dig tidligere ...

> [...]

> ordene for så vidt godt være - i bedste fald - nonsens-snak - i værste
> fald - falsk profeti.
> Du har lov at have denne din mening, men forstå venligst også sagen fra
> min side.

> Når vi taler om politiske relaterede emner, er der knyttet religiøse
> symboler til navnet "The servant of Michael".
> Ikke fordi jeg er nogen Pave eller Ayatollah, eller fordi jeg har
> magtbeføjelser til at udstede FATWA'er. Men navnet The-servant-of-Michael
> har bare én gang for alle bidt sig fast.
> Det er et faktum, vi ikke længere kan komme udenom.

Sandheden er jo, Andreas, at såkaldt profeti kan være noget farligt og
bedragerisk noget. Undlod jeg at X-poste til dk.livssyn.kristendom ville den
såkaldte profeti jo heller ej med samme sandsynlighed blive bedømt åndeligt
(1.John.4,1).

Ja, din tro bliver udfordret på det voldsommeste. Men hvad vil du have jeg
skal gøre ?

Adlyde dig ?

NEJ, Andreas. Du er jo blot et dødeligt menneske ligesom alle os andre. Du
behøver frelse ligeså vel som jeg.

Jeg bliver nødt til at adlyde Min Herre, dersom jeg skal være et brugbart
redskab i Hans hånd (Ez.33,7-9).

Hvad jeg selv mener - og hvad du mener - og hvad andre mener - må så komme i
anden række.

Okay ?

Kærlig hilsen

Mogens Kall
The servant of Michael

0666+0370=1036

"Kall, Mogens" skrev
(news:xu_Bb.57200$jf4.3...@news000.worldonline.dk...):

DADDY-Break (2003-12-11, CET 15:52):
- "Lad Mig klare (ordne) den sag ..."

means:
Let Me handle this case ...

15:53:
- "... det er du (Mogens) for lille til, Mit elskede barn."

means:
... you are too little, My dear beloved child.

Tak Jesus - ske Din vilje.
Thank You, Jesus - may Your will be done.

16:00
- "Det kan Jeg sagtens klare."

means:
I'm old enough (to do it).

> Nixen du!

Tænkte på dette i relation til ...
1036 news:Y0%Bb.57212$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

> Undervurder ikke Gud og Hans Magt (1.Cor.4,20).

Da kom Break'et.

Guds fred til alt Hans folk

Kærlig hilsen

Mogens Kall