Wake up, Europe (Interrupt from Georgia)

"Jesus-loves-you" skrev
7819 news:g7vb5u$sr8$1...@newsbin.cybercity.dk

> Europa tør ikke ...; kujoner som de jo er.

and ...

DR2 Deadline Onsdag 13 august 2008, CET 22:30

=== citat start ===

Eka Theshelashvili, udenrigsminister, Georgien:

"Mht. manglen på fordømmelse
vil jeg sige det ligeud:

Vi er skuffede, for sådanne
handlinger skal fordømmes -

- men samtidig
forstår jeg godt årsagen.

Europa forsøger jo at mægle, og at
placere skylden kan gøre det snærere."

=== citat slut ====

and ...

The ...

Wake up, Europe (Interrupt from Georgia)

... News is this:

=== citat start ===

DR1 s141 tor 14 aug (2008, CET) 12:19:13

11:39 (CET, red.)

Loft styrtet sammen i EU-Parlament

En tiendedel af de indvendige
loftplader i Europaparlamentets
mødesal i Strasbourg faldt torsdag ned
og landede oven på de konservative og
kristendemokraternes sæder.

Heldigvis var der ingen mennesker i
salen, da parlamentsmedlemmerne er på
ferie.

Det er endnu uklart, hvorfor taget ikke
holdt, men ifølge Ingeniøren.dk er det
muligvis gummiet i loftet, der er sat
forkert op.

Hver måned rejser de 785 politikere 500
km til Strasbourg, hvor de tilbringer
en uge. Det koster EU-borgerne mere end
halvanden mia. kr. om året.

=== citat slut ====

Compare with ...

7792 news:g7rqeh$2k7n$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> Compare with ...
>
> (Filisterne røver Pagtens Ark)
>
> 1. Samuel 5
>
> and
>
> (Arken sendes tilbage)
>
> 1. Samuel 6 especially verse 12a
>

> NB! husk sonegave (verse 8) !!!

OUTPUT 1.Samuel 6,9b

"... kunne det tyde på, at plagen bare var et sammentræf af uheldige
omstændigheder, og at den ikke har noget med Gud at gøre,"( or what ?)

ET-Break:
(2008-08-14, Thursday, day no 227, CET 12:54, GMT 10:54)
- "Citat slut !"

Vi har altså hermed - gennem dette officielle tegn i Strasbourg - muligvis
fået det første indirekte *indicium* på, at der foregår et-eller-andet i
psykopatus bagland, men som de endnu ikke har fortalt os om af
"uforklarlige" grunde, apropos ETs løfter til os desangående und-so-weiter
... :-)

Last OUTPUT: 7823 news:g80irn$1bie$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7824

"Jesus-loves-you" skrev
7824 news:g813n7$1hi2$1...@newsbin.cybercity.dk

ANNULLERING ang. ... (tja, hvad i grunden ?), idet ...

http://ing.dk/artikel/90211?nyhedsbrev

> ... Episoden skete 7.august

Nogen-eller-noget har haft kendskab til et-eller-andet vigtigt, så meget at
dette nogen-eller-noget har fundet det påkrævet (?) at meddelse Europa herom
den 7. aug 08. Og dette vigtige kan nok ikke være meget andet end
situationen i Georgien.

Politisk set kan vi derfor IKKE tillade os at sige, at dette
nogen-eller-noget skulle være speciel utilfreds mht. EUs handlemåde overfor
Georgien. Blot dette ene kan vi med sikkerhed tillade os at konkludere, at
en (politisk og måske også lidt religiøs) "alarmklokke" gik i gang!

Hvis vi ser på hændelsen udelukkende som en tilfældighed, da kan vi i hvert
fald sige, at det var godt nok et pudsigt tidspunkt, hvor mange medlemmer
fra Østeuropa i disse dage råber: "Wake up, Europe". Jeg tænker her på
Estland, Letland, Litauen og Polen (og Ukraine, men dette land er ikke
medlem endnu af EU) !!!

Annulleringen, som her skal foretages, er specifikt udelukkende ang.
*sammenkædningen* af det officielle tegn i Strassbourg i relation til de af
ETs løfter (som endog er viderebragt af en subjektiv kilde, nemlig mig), som
er givet EFTER den 7. august 2008.

Dersom denne annullering ikke blev foretaget, da har vi at gøre med noget
"lidt" a la en art selvopfyldende-profeti de la Bin Laden und-so-weiter!

Hmm ...

Gad så vide, *hvad* der i grunden er blevet lovet forud ? ... :-)

Last OUTPUT: 7825 news:g814mo$1hvg$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7826