Hvad driver værket. Kærlighed eller frygt ? - Was: Ytringsfrihed og blasfemi

"Jesus-loves-you" skrev
4929 news:IgRef.465$Cl2....@news000.worldonline.dk

> Interview med Ayaan Hirsi Ali, Hollandsk parlamentsmedlem

[ ... ]
> I bogen går De længere tilbage.
> [...]

"Jeg ville ikke brænde i det hinsides", siger Ayaan. Virkningen skræmte mig

Jeg kan huske, da jeg for mange år siden læste Koranen for at sætte mig ind
i en muslims tankegang, at jeg hurtigt kom under et *alvorligt* psykisk
pres. Det var som om der mellem linierne stod en åndsmagt bag (med umådelig
styrke).

Enten måtte jeg (som Koranens ord forlangte) betingelsesløs underkaste mig
(for derved at undgå en smertelig straf i Helvede), ellers også måtte jeg
tage afstand fra Koranen.

Så spurgte jeg mig selv:

Hvorfor kom du i grunden til tro på Jesus ?

Var det frygten for straf (apropos JVs Harmagedon-skrækkampagne) ?

Nej. Det var det ikke.

Faktisk sagde jeg en dag som teenager direkte henvendt til Gud: "Fra nu af
eksisterer Du ikke længere. Stay out of my life!" (hvilket jo er "lidt"
grotesk. Dét, at tale til én, man ikke længere tror på).

Som i Jesu lignelse om den fortabte søn fik jeg lov til at forlade mit
barndomshjem (min barnetro), og jeg begav mig ud i verden.

Der var ingen, som truede mig med Helvede osv. ... :-)

Og det gik mægtig fint ...

... i et par måneder !!!

Så havde jeg rodet mig ud i noget skrækkeligt, og akkurat som den fortabte
søn i *svinestien* ønskede jeg blot at komme hjem til min Fars bolig.

Men jeg kunne ikke komme hjem.

I min nød råbte jeg på Herren, og Han hørte mig bøn (nødråbet fra
svinestien).

Mig, der havde "smækket med døren" (som teenager nu engang gør i deres oprør
mod de eksisterende autoriteter for herigennem måske at findes deres egen
identitet), fortjente på ingen måde hjælp; jeg fik hjælp af den Levende Gud.
Han sendte en Hjælper°, og - billedlig talt - førte denne Hjælper° mig ud af
Farao's fangenskab gennem ørkenen og tilbage til det Forjætte...

Heaven-Break:
(2005-11-20, CET 09:39)
- "Amen."

...de Land.

Det var Kærlighed°, som drev værket, for mit vedkommende ... :-)

RETURN-address:
4542 news:hMV_e.69309$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> [ ... The Arrival, A Bride *must* smell good, Ca.4,11 ... ]

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 4938 news:n9hff.558$Cl2....@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4951

"Jesus-loves-you" skrev
5025 news:oyvEf.6951$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

OUTPUT-ordre time:
(2006-02-07, CET 08:04)

[ ... ]
[ ... ]
> DADDY-Break:
> (2006-02-02, CET ...
[ ... ]
> 21:55
> - "Skriv ..."
>
> Her er Din træl, Herre. Hvad skal jeg skrive? Hvad er Dit ord?
>
> 21:56
> - " ... til menigheden ..."
>
> 21:56
> - "Mit folk! ..."
>
> 21:57
> - "Jeg kendes ved jer ..."
>
> 21:59
> - "og elsker jer."
>
> 22:03
> - "Gør, hvad der er ret i alle menneskers øjne ... "

> [...]

I søndags var jeg i Kirke, og selvfølgelig bad vi for situationen i Danmark
og i verden. I mine tanker bad jeg bl.a. om, om Gud ville udgyde
*Kærlighedens* Ånd. Da blev jeg afbrudt af en indre stemme, som sagde:

DADDY-Break:
(2006-02-05, CET 11:19)
- "Jeg vil."

-

Det næste, som jeg gerne vil dele med dig, er et ord fra andagtsteksen til i
dag fra www.ucb.dk (hæftet ... et ord til Dagn, dec 05 - feb 06):

=== citat start ===

Tirsdag 7. Februar ...

... Jesus krydsede vandet ... for at møde en forstyrret mand. Dem var der
masser af ... (Jesus gjorde det), fordi denne mand virkede så fjendsk og
hård udenpå, men græd indvendigt. Han hadede ...

=== citat slut ====

Gud taler til dig gennem dette. For måneder siden kendte Han allerede til
dette dit hjertes gråd ... frygt ikke. Han er kommet til dig for at hele dit
hjertes sår. Han *elsker* dig ... :-)

DAD ?

DADDY:
(2006-02-07, CET 18:06)
- "Ja, her ér Jeg."

OUTPUT this, Your message ?

18:07
- "Ja."

-

Internal

Irt. Break of DK-constitution §77 (Ytringsfrihedens úkrænkelighed)
(internal updating 2006-02-04, CET 20:47)

OUTPUT-check:
File 5027A, sent 2006-02-04, CET 12:46
File 5027B, sent 2006-02-04, CET 12:50
File 5028, sent 2006-02-04, CET 13:40
File 5029, sent 2006-02-04, CET 16:08
File 5030, sent 2006-02-04, CET 21:58
File 5031, sent 2006-02-05, CET 14:43
File 5032, sent 2006-02-05, CET 23:53
File 5033, sent 2006-02-06, CET 10:27

... still NOT on-line, apropos had ... :-)

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 4938 news:n9hff.558$Cl2....@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5034

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> Gud taler til dig gennem dette. For måneder siden kendte Han allerede til

> dette ...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-02-12, CET 09:45)
- "Det skal du (OUTPUT UCB-news)."

Her er endnu en lille hilsen til dig, som måske er ved at miste modet:

Input andagtstekst fra www.ucb.dk

=== citat start ===

SØNDAG 12. FEBRUAR (2006, red.)

DU SKAL NÆGTE AT GIVE OP.

"Fat mod! Vi vil kæmpe tappert for vort folk og for vor Guds byer.
Så må Herren gøre som han finder godt." 2.Sam 10:12

I 1902 modtog en 28-årig digter, en afvisning fra redaktøren på det
præstigefyldte Atlantle Monthly. Sammen med de digte han havde sendt ind,
fik han i returbrevet en lille note, hvorpå der stod: "Ikke værd at udgive."
Digteren var Robert Frost.

I 1905 afviste universitetet i Bern en afhandling skrevet af en ung Pli.
D. studerende. De kaldte den "fantasifuld og irrelevant."
Den unge fysikstuderende var Albert Einstein.

I 1894 fik en 16-årig dreng dette notat fra sin lærer i Harrow, England:
"... håbløs ... virker ude af stand til at forbedre sig."
Drengens navn var Winston Churchill.

Der er en mening gemt heri til dig! Selv når andre ikke tilbyder dig håb
eller opmuntring, så skal du ikke lytte til dem. Lyt til hvad Joab, der
ledte Davids hær, siger: "Fat mod! Vi vil kæmpe tappert ... Så må Herren
gøre, som han finder godt." (2. Sam 10:12) Joab vidste, at så længe du
bliver på kamppladsen, kan Gud give dig sejr. Men hvis du giver op - hvad
kan han da gøre?

Own break 2006-02-12: Arh, Gud kan nu sagtens klare "ærterne" alene, men
ønsker det ikke. Du (elskede menneskebarn) skal være med Ham, i Hans sejr
... :-)
End of Own-break.

Du må aldrig give op, når du ved, du har ret. Tro på at alt virker til
det bedste, hvis du bare holder ud.

Lad ikke de dårlige odds slå dig ud. Gud er større end dem alle. Du
skal nægte at lade dig skræmme eller vige fra dine mål. Bekæmp og overkom
enhver begrænsning. Husk på, at enhver vinder - hver og en - har stået
overfor nederlag og modgang. Og det samme vil du komme til.

=== citat slut ====

Vær opmærksom på følgende:

Det er IKKE mod kød og blod, vor kamp, er, men derimod mod slangen,
djævelen, der bedrog Adam og Eva i Paradisets Have. Gør derfor flittigt brug
af Guds våbenarsenal (Ef.6,10-18).

> [...]
> ... >
> ... > "Gør mod andre mennesker sådan,
> ... > som I vil, at de skal gøre mod jer!"

[ ... ]

Elsk derfor dine medmennesker (eller i hvert fald respekter dem), og bliv
ved dermed.

FADER ...

DADDY:
(2006-02-12, CET 09:52)
- "Ja, her er Jeg."

... Herliggør Dit navn, o Gud, på vor jord.

10:13
- "Jeg vil."

Frels de fortabte; Du, som jo (i *kærlighed*) har skabt dem. Ihukom at de
blot (ligesom vi) er støv, uden forstand ...

10:15
- "Jeg vil."

Thank You, DAD ... :-)

-

Internal

Angående Forfatningsbruddet (DK Grundlovens paragraf 77) ...
5041 news:286Hf.7400$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

OUTPUT check:
File 5052, sent 2006-02-11, CET 16:47
on-line 2006-02-12, CET 04:49:00

File 5053, sent 2006-02-11, CET 23:59
on-line 2006-02-12, CET 04:49:13

File 5054, sent 2006-02-12, CET 00:28
on-line 2006-02-12, CET 04:37:01

... apropos Watergate, Rev (Åb) 13,17 ... :-(

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 4938 news:n9hff.558$Cl2....@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5055

"Jesus-loves-you" skrev
5055 ... still NOT on-line, Watergate, Rev (Åb) 13,17 ... :-(
(sent 2006-02-12, CET 10:32)

> [...]

> Frels de fortabte; Du, som jo (i *kærlighed*) har skabt dem. Ihukom at de
> blot (ligesom vi) er støv, uden forstand ...

DADDY-Break:
(2006-02-12, CET 10:41)
- "Jeg vil gå ud og opsøge det fortabte ..."

> -
>
> Internal
>
> Angående Forfatningsbruddet (DK Grundlovens paragraf 77) ...
> 5041 news:286Hf.7400$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

Og du ku' da i det mindste sørge for at disse indlæg bliver linket korrekt
(see file 5044-5046), når de er blevet godkendt af den *selvudråbte*
censur-kommité. Det er jo sabotage af kunsterens værk ... :-(

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 4938 news:n9hff.558$Cl2....@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5056

"Jesus-loves-you" skrev
5034 news:hv4Gf.7239$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

Message to Muslim World

[ ... ]
> ... > Jesus siger:
> ... >
> ... > "Gør mod andre mennesker sådan,
> ... > som I vil, at de skal gøre mod jer!"
> ... > (Luk.6,31)

DADDY-Break:
(2006-02-15, CET 09:35)
- "Det skal du (OUTPUT text to M.W.)

Yes, my Lord:

[ ... ]

> Gud taler til dig gennem dette. For måneder siden kendte Han allerede til

> dette ...

Input andagtstekst fra www.blr.dk

(indtastet før januar 2006)

=== citat start ===

Onsdag 15. (februar 2006)

Rom 10,1-13

Kære brødre! Jeg elsker jøderne af hele mit hjerte og beder om, at de
må blive frelst. Jeg kan bevidne, at de brænder for Guds sag, men de
er drevet af en misforstået religiøs nidkærhed. Når de ikke forstår,
at Kristus allerede har banet vejen til Gud, så prøver de selv at
arbejde sig frem til Ham; men det er ikke Guds vej til frelse. Kristus
har sat punktum for al "lovtrældom". ...

=== citat slut ====

Det var medens jeg læste disse ord, at jeg kom til at tænke på Jer, og så
kom befalingen fra Himlen.

Har du tænkt på, at Gud, vor Skaber, har skabt din for at have *fællesskab*
med dig ?

Gud elsker dig, fordi du er Hans skabning og ser noget fint i din nidkærhed.
Du (og dine medtroende) ønsker jo virkelig at tjene Ham. Men det, der skulle
være så fint, er gået hen og blevet den største hindring, fordi det nu
handler om, hvad *du* skal *gøre*.

Da jeg var lille, voksede jeg op i en langtfra fuldkommen familie. Ofte
måtte jeg *gøre* noget (et-eller-andet) for at gøre mig FORTJENT til min
forældres kærlighed. Dette kalder man *betinget* kærlighed. Det vil sige, at
du FØRST er elsket, når du har opfyldt kravene!

Men Gud ønsker ikke, at du blot skal være en art slave eller tjener. Nej,
Han vil have din meget tættere på, akkurat som en søn (og datter), som ved,
at Far elsker mig *úbetinget*, fordi jeg er Hans skabning.

Da jeg for mange år siden læste Koranen; da gik det op for mig, at I har
mange, rigtig mange religiøse ting, I skal *gøre* FØREND I er accepteret af
Skaberen (ifølge Koranen).

Således tror I på, at de gode gerninger forhåbentlig kan opveje de onde.

Sådan levede jeg også engang, men jeg savnede dengang det dybe, inderlige
*fællesskab* med min Skaber.

Din Skaber elsker dig som du er, fordi du er Hans skabning.

I dag kalder Han på dig ...

DADDY-simulerings-"program":

"My son, my daughter ..."

DADDY-Break:
10:32
- "Det må du gerne."

Thank You, DAD ... :-)

Info: 5057 news:VoEHf.7481$Cl2.1...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5081

> [...]

> ... >
> ... > "Gør mod andre mennesker sådan,
> ... > som I vil, at de skal gøre mod jer!"

DADDY-Break:
(2006-02-18, CET 03:32)
- "I skal opføre jer ordentlig."

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5105

Poul Nielsen

""Jesus-loves-you"" <John15,1...@1.John4,8.Heaven> skrev i en meddelelse

> "Jesus-loves-you" skrev
> 5034 news:hv4Gf.7239$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

Kan du så se at komme tilbage i filteret.

**plonk**

"Jesus-loves-you" skrev
5216 news:joXQf.8514$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> (Og) Du må IKKE (mere) pille i FARs *skarpladte* "revolver"...
[ ... ]
> ... apropos He.4,12

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-03-13, CET 03:28:50-x, delay -00h01m26s)
- "Det skal du (citér www.blr.dk 2006-03-12)."

Yes Sir:

Input andagtstekst fra Bibellæser-Ringen:

(Indtastet *før* januar 2006, apropos the Time-break, Es.42,8-9)

=== citat start ===

Søndag 12. (marts 2006, red.)

Salme 38

Salme 38 - på hverdagsdansk:

Et våben i lidelsen

Herre, straf mig ikke mens du er vred!
3 Dine pile har ramt mig dybt, dine slag
har slået mig ud. 4 på grund af din vrede
er mit legeme sygt, mit helbred er ned-
brudt som følge af synd. 5 Min skyld
vokser mig over hovedet, min synde-
byrde er for tung at bære. 6 Mine sår er
betændte og fulde af pus, min ryg er
bøjet på grund af min dumhed. 7 Dagen
igennem er jeg dybt deprimeret, jeg er
nedtrykt og knust. 8 Mine lænder bræn-
der af betændelse, hele min krop er syg
af feber. 9 Jeg er udmattet og knust, jeg
er fortvivlet og stønner af smerte.

10 Herre, hvor jeg længes efter at blive
rask igen! Du hører mit suk. 11 Mit hjer-
te hamrer, min kraft er borte, mit øje har
mistet sin glans. 12 Mine venner holder
sig borte - de frygter min sygdom; selv
mine kære holder sig på afstand.

13 Samtidig truer mine fjender mig på
livet. De ønsker at tilintetgøre mig,
hvert øjeblik venter de på anledning til
forræderi. 14-15 Jeg er som en døv, der
ikke kan høre - som en stum, der ikke
kan tale. Jeg har intet at sige. 16 Jeg
venter alene på dig, min Herre og Gud
- du vil høre min bøn: 17 Lad dem ikke
hovere over min tilstand, lad dem ikke
få held til at styrte mig!
18 'Jeg fristes til synd. Min sorg står
mig altid for øje. 19 Men jeg vil bekende
min synd og angre det, jeg har gjort.
20 Mine fjender forfølger mig energisk -
mange hader mig på trods af, at jeg intet
har gjort. 21 De gengælder godt med
ondt.

22 Herre, lad mig ikke i stikken, gå
ikke bort! Grib ind og hjælp mig, min
Frelser!

04:11
- "Amen."

Nødråb til Gud er aldrig forgæves

Den uløselige sammenhæng mellem krop og sjæl kommer klart til udtryk i denne
salme. Den konkrete situation kendes ikke, men ...

Own-Break:
... men det gør vi...
04:02
- "Skulle jeg hilse og sige!"

=== citat slut ====

Global He.4,13-syntax on ?

03:41 (lige før 42)
- "Amen ... (43) ... Det skal du (citér)."

Yes Sir:

Guds ord er *levende* og dynamisk.
Det er skarpere end noget dobbeltægget
sværd; det trænger dybt ind i hver en
krog af os og kløver sjæl og ånd, marv
og ben; det afslører de inderste tanker
og bortlægger de skjulte motiver. Intet
menneske kan gemme sig for Gud. Alt
ligger åbent og udbredt for Hans øjne;
og Ham skal vi stå til regnskab.

(Hebr. 4,12-13 på hverdagsdansk)

Following up:

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk

Info: 5057 news:VoEHf.7481$Cl2.1...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5218

"Jesus-loves-you" skrev
5055 news:vhDHf.7474$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

[ ... ]

[ ... ]

> DU SKAL NÆGTE AT GIVE OP.
>
> "Fat mod! Vi vil kæmpe tappert for vort folk og for vor Guds byer.
> Så må Herren gøre som han finder godt." 2.Sam 10:12

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-03-14, CET 06:12)
- "Det skal du (go on-line with this news from www.ucb.dk )."

=== citat start ===

Tirsdag 14. marts (2006, red.)

Du tjener en stor Gud

"Du skal ikke nære rædsel for dem, for Herren din GUD er hos dig,
en stor og frygtindgydende Gud." 5.Mos 7:21

=== citat slut ====

Her, min ven. Æd denne *åndelige* "nervepille" (Guds Ord, apropos He.4,12),
så du kan klare dagens udfordringer og tjene Herren med glæde. ... :-)

(læs evt. resten af andagten by download on-line)

God bless You.

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk

Info: 5057 news:VoEHf.7481$Cl2.1...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5227

"Kall, Mogens" skrev

"Jesus-loves-you" skrev

Jesus-loves-you skrev i news:441ab475$0$27569$edfa...@dread11.news.tele.dk

> Begin ?

Næh du, det var bedre om du stoppede

"Andreas Falck" skrev

[ ... file 5244 ... ]

Det er nu ellers en meget sød fortsættelse. Hør blot:

Input andagtstekst fra www.blr.dk

(indtastet før januar 2006)

(side 40)

=== citat start ===

Fredag 17. (marts 2006)

Joh 12,20-26

( ... cut 2006-03-17 ... )

Jesus inviterer os alle til at følge ham og være i hans nærhed, for at lytte
til ham og tjene ham. Så skal vi få lov til at opleve, at Faderen selv vil
ære os. Gud vil krone dig med godhed og barmhjertighed (Sl 103,4)

Nøgleord: Bring i alle forhold jeres ønsker frem for Gud i bøn og
påkaldelse med tak. Og Guds fred, som overgår al forstand, vil bavare jeres
hjerter og tanker i Kristus Jesus (Fil 4,6).

=== citat slut ====

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5247

Andreas Falck

Jesus-loves-you skrev i news:441adb9f$0$27593$edfa...@dread11.news.tele.dk

> Det er nu ellers en meget sød fortsættelse.

Ja, men det gode budskab drukner desværre alt for ofte i alle dine Breaks og
input mig her og udput mig der og jeg ved ikke hvad. - Desværre!

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://bibeltro.dk + http://ravsted.dk/ + *DebatForum*

"Andreas Falck" skrev

> Ja, men det gode budskab drukner desværre alt for ofte i alle dine Breaks
> og input mig her og udput mig der og jeg ved ikke hvad. - Desværre!

Men Andreas; du må jo huske på, at jeg blot er en lille barn, der leger i
min Fars "sandkasse". Og pludselig - mens jeg leger - kommer *Farmand* og
leger med os ... :-)

Og da jeg samtidig er lidt skør i bolden, opfører Farmand sig også, som om
Han var skør i bolden, apropos 1.Kor.1,25.

Der er en dyb åndelig hemlighed heri (Matt.11,25), fordi Guds Rige
slet-og-ret ikke består i ord, men i kraft° (1.Kor.4,20) ... :-)

Med andre ord: Gud er MEGET mere end din forstand kan fatte, kære broder!

Antageligvis EOD herfra (OUT of time, apropos the Deadline).

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 5057 news:VoEHf.7481$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5250

Andreas Falck

Jesus-loves-you skrev i news:441b4b7e$0$46998$edfa...@dread15.news.tele.dk

[ ... ]

> Med andre ord: Gud er MEGET mere end din forstand kan fatte, kære broder!

Deri kan vi slet ikke blive spor uenige.

Fortsat god weekend til dig.

"Andreas Falck" skrev

[ ... file 5250 ... ]

> Deri kan vi slet ikke blive spor uenige.

Glæder mig at høre ... :-)

Øh ... jeg har tænkt lidt over det (med erindring om file ...
0959 news:5eGAb.54752$jf4.3...@news000.worldonline.dk )

Din "program-afbrydelse" var muligvis IKKE en såkaldt tilfældighed (EOD
off), under henvisning til fx. fil-indlæg 5164 og 5168 (til Jørgen).

-

Umiddelbart forledes jeg til at spørge mig selv:

Hvad ér det i grunden, der foregår ?

What is the *Truth* (reality) ?
(Hvad er *Sandheden* (virkeligheden) ?)

Hvorledes kan jeg beskrive det ?

Hvad kan jeg bedst sammenligne det med ?

Philadelphia eksperimentet, en amr. scince fiction film fra 1984 ?

eller ...

Time Bandits, fra 1981 ?

Som jeg skrev (til dig):
5250 news:441b4b7e$0$46998$edfa...@dread15.news.tele.dk

> Men Andreas; du må jo huske på, at jeg blot er en lille barn, der leger i
> min Fars "sandkasse". Og pludselig - mens jeg leger - kommer *Farmand* og
> leger med os ... :-)

Midt i legen kan Farmand så finde på at sige: Kom, der er noget, som Jeg
gerne vil vise dig, Min ven.

En sådan opblevelse havde jeg eksempelvis engang tilbage i (vist nok) 1992
midt under en gudstjeneste: Vi havde det pragtfuldt, og jeg berusede mig i
Ånden under lovsangen. Med ét (som lynet fra en klar himmel) blev jeg
pludselig ført af Ånden bort i et syn, hvor jeg så Ragnarok (en
civilisation, der havde begået kollektiv globalt selvmord), apropos filmen
Terminator (med Arnold Schwarzenegger).

Det var som om Ånden (Gud Helligånd) ville fortælle mig et-eller-andet. Men
var det vores *fremtid*, jeg så (apropos Esajas 42,8-9), eller var det en
alvorlig *advarsel* ?

(uvilkårlig spørger man i en sådan situation:)

What's going on, DAD ?

Kommunisterne hævder et. Muslimerne noget andet, og Jesus; ja, Han siger
noget helt tredje.

Hvad siger *Du*, Farmand ?

-

Måske en illustration kan beskrive det ganske godt:

Virkeligheden forekommer mig at være (for os mennesker) akkurat som et
puslespil (jigsaw, puzzle) med mange tusind brikker, der ligger
hulter-til-bulter (puzzle-pieces in a mess).

I første Korinterbrev nævner Paulus faktisk dette med ordvalget:

På samme måde formår vi nu kun at
se og forstå delvis - som i en tåge, som
i et plumret vandspejl.

(1.Kor.13,12 - Bibelen på hverdagsdansk)

Datidens spejle var ikke særlig gode. De var grumsede og gengav derfor lyset
med *forvrængninger*.

Personlig "fristes" jeg over evne til at pille ved disse puslespilsbrikker,
fordi jeg nogengange kan se, at brikkerne ligesom passer sammen. Nogengange
har de fælles farve og kunne således godt minde om en sø, et hav eller den
blå himmel, eller en blå farve på fx. en kjole.

Men det er et meget *kompleks* puslespil, hvorfor man undervejs må gøre
mange midlertidige antagelser, der så efterfølgende skal efterkontrolleres
og eventuelt skal forkastes.

For at kunne definere noget defust (abstrakt) - men dog *eksisterende* -
tillader jeg mig så at opstille symboler, som billedlig talt kan beskrive
emnet.

"USS Nimitz - verschollen ist" er således blevet et symbol taget fra den
amr. science fiction film 'USS Nimitz forsvundet' fra 1980. Filmen handler
om, at et hangarkrigsskib i 1980 på uforklarlig vis dukker op i 1941 kort
før japanerne angriber Pearl-Harbor. Undervejs i filmen åbnes der op for den
teoretisk mulighed, at USS-Nimitz kommer de Allierede til undsætning. Idet
der jo i sagens natur kun er tale om en film (altså fiktion), er denne
mulighed i virkelighedens verden kun en *hypotetisk* mulighed.

Men leger vi nu lidt med tanken, da kunne vi jo godt forestille os, at for
eksempel et rumskib (med samme ildkraft som USS-Nimitz) kunne dukke op i
vores farvande.

Herom har du og jeg jo allerede indledningsvist drøftet emnet, under
henvisning til ...
4737 news:EWF8f.72573$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Men derfor vil jeg ikke udelukke, at nogle af beretningerne i Bibelen
> vedrørende engle kunne - set med moderne øjne - være *fysiske* skabninger,
> altså et udenjordisk besøg fra Rummet ... :-)
>
> Beretningen om dengang Herren besøgte Abraham ved Mamres lund bevidner i
> hvert fald, at de 3 personer *spiste* (1.Mos.18,8), hvoraf vi i hvert fald
> ved, at 2 af dem var engle (se 1.Mos.19,1), hvilket man nok kun kan gøre -
> set med mine uforstandige øjne - dersom man *fysisk* er til stede ...

Og det er denne teoretiske mulighed, som jeg bl.a. forsøger at
*efterkontrollere* gennem såkaldte eksperimenter ... :-)

Det nye, der nu er sket i dette eksperiment, er, at "USS Nimitz -
verschollen ist" har fået klar-melding og forbereder sig på at gå til angreb
(på de onde kræfter i denne verden); altså akkurat som i filmen, hvor
jagerflyene fra USS-Nimitz nærmer sig de japanske angrebsfly.

Pludselig modtager jeg (uden at jeg forstår det) en ny *subjektiv*
information, som er følgende:

5236 news:44193252$0$38634$edfa...@dread12.news.tele.dk

> Received message from ...
>
> The *Truth*:
> (2006-03-15, CET 12:44)
> - "This is (Heaven)-Airforce Óne."
>
> 12:45
> - " ... (classified, code: "Follow Me") ... "
>
> 12:49
> - "Angels of God!"

Situationen (i eksperimentet) er altså ved at blive grotesk. Et mærkeligt
paradoks er opstået, som selvfølgelig skal udforskes nærmere ... :-)

-

Øh ... for en god ordens skyld skal jeg gøre dig (og eventuelt andre)
opmærksomme på, at ...

4432 news:9GbYe.68461$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> [...]
>
> -
>
> Mht. UFO-forskningen bliver vi nødt til at skelne mellem *kendsgerninger*
> og antagelser, herunder subjektive udsagn.
>
> Det kan godt være, at dit udsagn er sandfærdigt - jeg vil gerne forholde
> mig *neutral* i stillingtagen til dette - men informationen er altså
> *subjektiv*, Maarit.
>
> Dit udsagn er en *kendsgerning* for dig personligt, men sæt nu at du havde
> taget fejl.
>
> Ville det da ikke være - mildelst talt - tåbeligt (for alle andre) at
> regligére facts (de videnskablige *beviser*) ?

Undervejs i denne søgning-efter-Sandheden, er der DATA-opsamling. Men da det
jo ikke altid (på forhånd) er lige nemt at vide, hvad der er relevante
informationer (modsat ligegyldig "støj"), tilstræber jeg at indsamle et
passende udvalg; herunder også såkaldte skøre input.

Hele eksperimentet går jo ud på at finde og opsamle såkaldte
*feedback*-meddelser, hvorved oplysningerne bliver *objektive*, dvs. reelle
videnskablige kendsgerninger, altså facts ... :-)

> Fortsat god weekend til dig.

I lige måde, tak ... :-)

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk

Info: 5255 news:441be88b$0$176$edfa...@dread16.news.tele.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5258

"Jesus-loves-you" skrev
5259 news:441d35a3$0$837$edfa...@dread14.news.tele.dk

[ ... ]

The *Truth*-Break:
(2006-03-19, CET 11:49:4x-4, delay -00h01m26s)
- "Nu skal du bare se løjer."

I'm so glad to hear that ... :-)

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 5255 news:441be88b$0$176$edfa...@dread16.news.tele.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5259

"Jesus-loves-you" skrev
5259 news:441d381b$0$931$edfa...@dread14.news.tele.dk

[ ... ]

> The *Truth*-Break:
> (2006-03-19, CET 11:49:4x-4, delay -00h01m26s)
> - "Nu skal du bare se løjer."

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s149 Søn 19 Mar (2006, CET) 19.27.02

Mur væltet ved mosaisk kirkegård

12 meter mur ved mosaisk kirkegårde på
Nørrebro i København væltede her til
eftermiddag.

Årsagen var formentlig de sidste
måneders vejr med frost og tø, der fik
muren til at bryde sammen på grund af
frostskader.

Muren, der væltede, støder op til
Møllegade, og den væltede ind på
kirkegården. Ingen kon noget til,
oplyser politiet.

19. mar 18:13 (CET, red.)

=== citat slut ====

Pudsigt sammentræf ... :-)

Øh ... muligvis er der her tale om en art symbolsk *indikator* på, at der er
noget under optræk:

1.
Mht. Israel (pga mosaisk samt tallet 12) strejfer et skriftsted mit sind:

0144 news:RALB9.14970$HU.11...@news010.worldonline.dk

> DADDY-Break (2002-11-17, CET 12:49):
>
> - "Det skal du (Input Ikke-Blokerbar-Afbrydelse (NMI) from Isaiah
> 52,8-10)."
>
> 12:51
>
> - "Det er en befaling!"
>
> - Yes, my Lord:
>
> Esajas 52,8-10
>
> Hør, dine vægtere råber, de jubler til hobe, thi de ser for deres øjner
> HERREN (JHVH) vende hjem til Zion
> Bryd ud toil hobe i jubel, Jerusalems tomter! Thi HERREN trøster Sit folk,
> genløser Jerusalem.
> Han blotter Sin hellige arm for al folkenes øjne, den vide jord skal skue
> [...]

(2006-03-19, CET 19:21:10, delay 0)
- "Login."

Wow ... :-)

Æh ... indsætter vi nu en tæller (a counter), da fås følgende resultat:

2002-11-17, day no 321 of 365
+ 365 (2003)
+ 366 (2004)
+ 365 (2005)
+ 78 (2006-03-19, day no 78)
= 1218

1218 er post-nummeret til Statsministeriet. Muligvis siges der noget
til "en-eller-anden" *mellem* linierne ... :-)

2.
Men da der er tale om en *mur*, kommer jeg uvilkårligt også til at tænke
på ...
5061 news:_bGHf.7505$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

> Og så skal vi bare blive ved med at gøre det, Herren *oprindelig* befalede
> os at gøre; lige indtil fæstningen segner i grus!

3.
Og da der endvidere er tale om en *kirkegård*, forledes man til at tænke på
*dødeopvækkelsesprofetien* fra Ezekiels bog 37,1-14, apropos min søgestreng
i mit oprindelige indlæg (som du reagerede på Andreas) ...
5244 news:441ab475$0$27569$edfa...@dread11.news.tele.dk

> Found Lazarus at position 40 (T-0, 2006-03-16) !
> (verse 17, see perhaps also John. 11,1-44) !

Angående *konkrete* dødeopvækninger, se ...
0595 news:3iRsa.45419$y3.32...@news010.worldonline.dk
4143 news:su5ce.253$Fe7....@news000.worldonline.dk
4210 news:m1lfe.1762$Fe7....@news000.worldonline.dk
Se evt. *Copyright* ...
0095 news:gBEt9.170650$Qk5.5...@news010.worldonline.dk

-

I think, it's a good "game". Let's play it:

NEXT DADDY ... :-)

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 5255 news:441be88b$0$176$edfa...@dread16.news.tele.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5260

"Jesus-loves-you" skrev
5260 news:441dad78$0$169$edfa...@dread16.news.tele.dk

[ ... ]

> [...]
> på *dødeopvækkelsesprofetien* fra Ezekiels bog 37,1-14, apropos min
> søgestreng i mit oprindelige indlæg (som du reagerede på Andreas) ...

(2006-03-20, CET 09:57)
- "Det må du gerne (OUTPUT news ?)."

Found the Lazarus-markpointer again ( www.ucb.dk ):

=== citat start ===

Mandag 20. Marts (2006, red.)

Bliv i Guds rytme (2)

"For synet gælder først fra den fastsatte tid .... Hvis det trækker
ud, så vent, det udebliver ikke." Habakkuk 2:3

Vent! Løb ikke forud for Gud! Hvis man gør det, kommer man i
vanskeligheder. Visionen gælder til den fastsatte tid, og det er nødvendigt
at vide, hvornår det er. Ofte undlader vi at forfølge vore drømme, fordi vi
er bange for nederlag; det er sikrere at pleje dem i enrum, end det er at
lufte dem foran nogen, som måske vil latterliggøre os.

Chuck Swindoll siger: "Vi har mangel på ørne og overflod af papegøjer!
Hvis vi stiller os tilfreds med at sidde sikkert på vores evangeliske pind
og gentage religiøse ord, vil vi hurtigt have overbefolkning af
farvestrålende fugle med fede maver, store næb og små hoveder. Det ville
være bedre med mere klarsyn, med skabninger, der har et større vingefang,
som var villige til at hæve sig op og udforske de ubegrænsede områder i Guds
Rige."

Lyt engang: "Overgiv dine forehavender til Herren, så bliver dine planer
til virkelighed." (Ord. 16:3) Gud er den, som giver os mod og sikkerhedsnet
under den line, vi er bange for at balancere på. Når vi udtænker planer og
lader Gud styre vore skridt (Ord. 16:10), vil han give os styrke til at
gøre, hvad vi aldrig før har gjort. Han vil opbygge os til at sætte i gang
fra startfeltet, og vel er det rystende at gå til det yderste, men det er
der, den bedste frugt findes.

Selv om du tror din drøm er død, så vid, at Kristus kan opvække den med
et enkelt ord. Husker du Lazarus ? Godt! Kristus sendte ham tilbage til
sin famille i live, og godt! - Kristus er stadig virksom!

10:27
- "Amen."

Faktisk kan det være, han venter på, at du skal tage et skridt, så han
kan udvirke et mirakel for dig også. Så, tøv ikke! Se at komme i gang!!

=== citat slut ====

Hmm ... Delta = 4 (20/3 - 16/3).

Memory on:
4387 news:uz4Xe.68097$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> I mine drømme fik jeg et syn:
>
> Jeg tog min gamle Bibelen og åbnede den, men den indeholdt IKKE
> alle mine notater. Den var blank.
>
> Men så så jeg et stort, klart og tydeligt 4-tal og derefter
> (4-tallet var nu forsvundet) et stort, klart og tydeligt
> T-bogstav.
>
> Hændelsen indtraf i dag søndag 2005-09-18, CET 04:30

-

Coming up:
4811 news:bT1bf.73388$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> Intern kommentar (angående fire):
>
> Tja ... du skal jo nok ikke regne med, at de *frivilligt* kommer og
> meddeler os, at ...
>
> Mig har fået smæk. Mig har ondt i halen.

Linked to ...
Subject: The death of einem asshole - Was: The Terminator-program - Was: ...
5225 news:7klRf.8545$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 5255 news:441be88b$0$176$edfa...@dread16.news.tele.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5261

"Jesus-loves-you" skrev
4695 news:N138f.72070$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> [...]

> Muhammed udelukkende med det formål at provokere. Det tjener jo IKKE noget
> gavnligt formål.
>
> Som apostlen Paulus skriver:
>
> "... Stræb efter det, der er godt i
> *alle* menneskers øjne, om det er muligt.
>
> Hold fred med alle mennesker,
> så vidt det står til jer!
>
> ( Rom.12,17b-8)
>
> -
>
> Men, men, men ...
>
> Må jeg (som kristen) så heller ej tegne billeder af Jesus ?
>
> Og må jeg så heller ej komme med (for mig at se) *berettiget* kritik af
[ ... ]
> Kan sandheden tåle at blive modsagt ?
>
> Såfremt den IKKE kan det, da kunne noget faktisk godt tyde på, at den slet
> og ret IKKE ér Sandheden° ...
[ ... ]
> Ligesom Lyset° fortrænger mørket, således er det også med Sandheden°
> (jævnfør John.1,5)

Den kristne ugeavis Udfordringen bragte et interessant læserbrev den 9.
marts 2006 (af Aage Olsen):

=== citat start ===

Kære Muslimer!

Efterhånden er det gået op for de fleste danskere, at Muhammed
tegningerne virkelig har krænket jeres religiøse følelser. Protesterne synes
aldrig at få ende, selv om Jyllands-posten har sagt undskyld.

Men lige som vi har svært ved at forstå reaktionen på disse tegninger,
har i tilsyneladende ikke tænkt over hvordan koranens beskrivelse af Jesus,
kan virke på de kristne. Jesus Kristus, som for os er frelser og evig Gud,
beskriver Koranen kun som en profet. Og det siges at han ikke døde på et
kors og at han ikke opstod fra de døde.

Own-Break (2006-03-22, CET 11:23):
Øh ... idet jeg (og andre) går ind for *ytringsfrihed* (ikke mindst i vores
søgen-efter-*Sandheden*), finder jeg det helt OK, at Koranen har lov til at
ytre sig kritisk om os kristne og vores Bibel.
Men dér hvor Koranen går et fór vidt, er, når den forlanger vores
dødsstraf, idet den mener at vi begår SHIRK (altså: afgudsdyrkelse) på grund
af vores tro på, at Jesus ér Gud...
<
Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-03-22, CET 11:26)
- "Amen."
<
END-of-Own-Break.

Hvis vi skulle følge jeres eksempel, burde dette forlængst have bragt os
ud på gaderne i protest mod Koranens nedvurdering af Jesus. Men vi lever i
et demokratisk samfund, hvor alle må tro som de vil. Og det respektere vi.

Lad os derfor hellere begrave stridsøksen i erkendelse af at denne klode,
som er vort fælles hjem, ikke er tjent med at dens beboere bekriger
hinanden.

Vi har en fælles interesse: At skabe en bedre fremtid for vore børn og de
kommende slægter. Vi har også værktøjerne hertil: Tolerance, gensidig
respekt og samarbejde.

Det er vort fælles ansvar, at dette bliver virkeliggjort.

=== citat slut ====

Seneste *konkrete* eksempel på denne dødsstraf, se ...
5270 news:4420132f$0$121$edfa...@dread16.news.tele.dk

Har du tænkt over dette ?

Er du nu også 100% sikker på, at det er den *Levende* Gud, som du tilbeder ?

Eller er sandheden måske snarrere ...

(Jesus siger:)

Vogt jer for de falske profeter, som
kommer til jer i fåreklæder, men i
deres indre er glubske ulve.

Af deres frugter skal I kende dem.
Kan man plukke druer af tjørn eller
figener af tidsler ?

Således værer hvert godt træ gode
frugter, og det dårlige træ bærer
slette frugter.

Et godt træ kan ikke bære slette
frugter, og et dårligt træ kan ikke
bære gode frugter.
Altså: af deres frugter skal I kende
dem.

(Matt. 7,15-20)

... vold, mord, død og ødelæggelse ?

Following up:

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 5255 news:441be88b$0$176$edfa...@dread16.news.tele.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5277

"Jesus-loves-you" skrev
5277 news:442129d9$0$874$edfa...@dread14.news.tele.dk

[ ... ]

[ ... ]

> [...]

> Har du tænkt over dette ?
>
> Er du nu også 100% sikker på, at det er den *Levende* Gud, som du

[ ... ]

> Altså: af deres frugter skal I kende
> dem.
>
> (Matt. 7,15-20)
>
> ... vold, mord, død og ødelæggelse ?

I den forbindelse skrev Kristeligt Dagblad i deres Leder i går Tirsdag den.
21. marts 2066 følgende:

(side 8)

=== citat start ===

De forfulge

Der er brug for dokumentation af de mange kristenforfølgelser

Den aktuelle sag i Afghanistan, hvor en 40-årig mand risikerer dødsstraf,
fordi han har omvendt sig til kristendommen, er dybt bekymrende. Som
beskrevet i dagens avis kan manden kun undgå straf, hvis han afviser
kristendommen og vender tilbage til islam. I sig selv er det forrykt, at
manden risikerer døden, fordi han ikke har den rigtige tro, men sagen peger
også på et generelt problem, nemlig hvor svært det er at leve som kristen i
mange muslimske lande.

Hverken medier eller de vestlige regeringer gør nok for at omtale sagerne
og påtale de mange horrible kristenforfølgelser, der foregår rundt omkring.
I en tid, hvor der ellers er stor fokus på krænkede religiøse følelser,
rettes der ikke tilstrækkelig opmærksomhed mod de mange mennesker, der
mister livet som følge af deres kristne tro.

Eksemplerne er desværre mange og Afghanistan langtfra det eneste sted, hvor
kristenforfølgelserne foregår.

Listen er lang, fra sager i Sudan, hvor konvertitter er blevet pisket og
korsfæstet for ikke at vende tilbage til islam, over situationen i Irak,
hvor kristne er flygtet i massevis, til situationen i Saudi-Arabien, hvor
kristne forsamlinger overvåges, og hvor bibler konfiskeres og trampes
trampes på.

I Tyrkiet er situationen ligeledes ubærlig for mange kristne. I sidste
måned blev den 60-årige katolske pater Andrea Santoro myrdet i Trabzon af en
ung muslim. En præst, der havde viet sit liv til samfundets udstødte og
nærede en stor kærlighed til muslimsk kultur. Han boede i et land, hvor
kristne ikke må holde gudstjeneste uden tilladelse, ikke købe ejendom eller
renovere kirkerne uden tilladelse, og hvor kristen mission er så godt som
forbudt.

Kulturhistorikeren David Gress refererer i Jyllands-Posten to italienske
forskere, der beskæftiger sig med kristenforfølgelser. De anslår, at 45
millioner kristne mistede livet i det 20. århundrede, mange som følge af
nazisters og kommunisters udryddelser. Og at 13 millioner kristne er døde
som følge af deres tro inden for de seneste 50 år.

Det er horrible tal, og det nytter ikke noget at fortie, at langt de
fleste kristne i dag forfølges af muslimer.

Mange steder er en tolerant form for islam blevet fordrevet af militant
islamisme, der har gjort livet umuligt for mange kristne. Det ser man i den
aktuelle sag i Afghanistan, og det ser man mange andre steder.

Vi ved meget om jødeforfølgelser, vi ved meget om muslimforfølgelser, men
vi ved ikke særlig meget om kristenforfølgelser i vor tid. Den aktuelle sag
i Afghanistan peger på et stort og uopfyldt behov for, at medier og
regeringer i langt højere grad end nu dokumenterer og påtaler de uacceptable
kristenforfølgelser.

mbh

=== citat slut ====

SHAME ON YOU !!!

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 5255 news:441be88b$0$176$edfa...@dread16.news.tele.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5278

"Jesus-loves-you" skrev
"Jesus-loves-you" skrev
Sent: Thursday, October 27, 2005, CET 12:40
Subject: Ytringsfrihed og blasfemi
> [...]

> Muhammed udelukkende med det formål at provokere. Det tjener jo IKKE noget
[ ... ]

> Men, men, men ...
>
> Må jeg (som kristen) så heller ej tegne billeder af Jesus ?
>
> Og må jeg så heller ej komme med (for mig at se) *berettiget* kritik af
> Muhammed ?

News:
Nye mordtrusler mod Muhammed-tegnerne + begyndende pøbel-aktivitet i DK med
ildspåsættelser flere steder i nat ... :-(

Compare with ...

Frygt er ikke i kærlighed, men den
*fuldkomne* kærlighed driver frygten
ud; thi frygt har med straf at gøre,
og den, der frygter, er ikke blevet
fuldkommen i kærlighed.

1. John 4,18

Muhammed var pædofil, en røver og morder! - Kan nogen da undre sig over, at
hans tilhængere følger ham i hans ondskab ?

Et Udsagn:

(Input from www.blr.dk )

=== citat start ===

Torsdag 14. (februar 2008, side 25, red.)

Dom over Babylon

Es 47

=== citat slut ====

Kald blot den vrimmel af dæmoner
frem, som du har dyrket siden din ung-
dom! Måske de kan hjælpe dig med at
indgyde dine fjender skræk i livet!

Esajas 47,12 - Bibelen på hverdagsdansk

-

"Other news":

Background:
7355 news:gH2qj.65$Ws5...@news.get2net.dk

=== citat start ===

DR1 s137 tir 12 feb (2008, CET) 09:54:59

06:49 (CET, red.)

Russiske bombefly over USS Nimitz

To russiske bombefly var lørdag så tæt
på det amerikansk(e) hangarskib USS
Nimitz, at ...

=== citat slut ====

Counter = 39 (40)

Hmm ...

USS Nimits-memory:
1612 news:KoO0c.102425$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> ... (Jeg var i færd med at finde USS Nimitz for-
> svundet spillesekvens 'Klart skib - You got green light (code-
> pseudonym for AIRPORT de la Matt.24,28 - Rev.22,9 (liitle-
> 2304)'.

(and many others)

Hmm ...

Der er blot mht. "USS Nimitz - verschollen ist, 1980" tale om en billedlig
*illustration* på tidsparadokset, og mht. ET-indicierne (senest
dato-markeringen på Holocaust-mindedagen den 27. januar 2008) indeholder
disse (ind til videre) IKKE noget tidsbrud (mig bekendt)!

Dermed IKKE sagt, at de ikke forsker i det, apropos 1. Pet. 1,12b.

Bemærk for øvrigt deres nåde- fremfor terror-signal-tilkendegivelse, apropos

> Jesus siger:
>
> "Gør mod andre mennesker sådan,
> som I vil, at de skal gøre mod jer!"
> (Luk.6,31)

Altså IKKE einem frygtens-imperium, men derimod et højt *civiliseret*
samfund, dog med ansvarligheden sat i højsæde, apropos the memory from
Holocaust und so weiter ... :-)

ET-Break:
(2008-02-14, Thursday, CET 09:37, GMT 08:37)
- "Friend."

Ja, min gode medskabning (ET) ... :-)

Hør! Det minder mig - for resten - om andagtsteksten fra www.ucb.dk :

=== citat start ===

Torsdag 14. februar (2008., red.)
... Deres vrede er et symptom. Deres utilnærmelighed skal blot skjule deres
frygt for ...

=== citat slut ====

Compare with (endnu engang) ...

Frygt er ikke i kærlighed, ...

Sig mig engang:

Hvorfor *tilbede* frygtens-imperium fremfor kærligheden ?

Du sætter dig jo - slet og ret - IKKE i respekt. Tværtimod: Du *mister* blot
respekt og BEKRÆFTER (gennem din terror) jo blot sandheden i tegningernes
illustration osv., apropos al-Qaedas terror und so weiter, og bringer dermed
skam over islam som religion!

Kærligheden° derimod (1.John. 4,8); den udholder alt (1. Kor. 13,7). Med den
blev verden skabt i al sin prom og pragt (Genesis 1,1.31) ... :-)

CET 09:55
- "Be a friend."

CET 09:55
- "(of mine)."

ET! Du bist einem kærligheds-"fanatiker", I guess ... :-)

Hmm ...

Compare with ...

> Jesus siger:
>
> "Gør mod andre mennesker sådan,
> som I vil, at de skal gøre mod jer!"
> (Luk.6,31)

A real *friend* of Jesus. Det bliver interessant en dag at møde dig
ansigt-til-ansigt, mon amis ... :-)

Og jeg frygter ej, fordi om du så skulle være i udseendet som en art
monster, da er du fortsat i din psyke som en lille missekat, man får
uimodståelig lyst til at klappe ... :-)

Kærligheden ophører ALDRIG (1. Kor. 13,8)...

CET 10:05
- "NEVER!"

Never ... :-)

Last OUTPUT: 7356 news:zXgqj.13$NF...@news.get2net.dk