Forræderen - Was: Nikotin-abstinensüng

"Jesus-loves-you" skrev
7439 news:KKENj.4$4g...@news.get2net.dk

Compare with ...

Terror:
World Trade Center 2001-09-11

> (416 knuste ruder senere)

Compare with ...

Many other terroractions

> +
>
> (Jak.1,13-15 mirror)

Compare with ...

Unknown interrupts
(perhaps some from Mecca)

> =
>
> (erkendelse: Hjernen er den største *forræder* af alle.)

Compare with ...

Memory input fx.:

7435 news:DecNj.34$DO...@news.get2net.dk

> "Kanzi" (einem little clever *monkey*):
> - "Arh ... Måske overdrev jeg en smule (Rom.13,10a)."

Compare with ...

7422 news:Kl2Jj.3$PM...@news.get2net.dk

Sorry. Wrong text ... :-(

Notatet (fra text-tv) er desværre ikke nedskrevet. Men det blev sagt (af en
al-Qaeda repræsentant) i forlængelse af en udmelding fra Talebans bagland,
som lød ...

=== citat start ===

Talebans teologer siger nej til terror

Drab på civile og terror er imod islam, siger en af de mest betydningsfulde
muslimske skoler, som ofte er sat i forbindelse med Taleban

af Anna Klitgaard

Nej til terror. Nej til drab på uskyldige civile. Sådan lød det ifølge BBC
fra den lille by Deoband i det nordlige Indien. Og det er ikke en gruppe
ukendte islamiske lærde, der nu tager bladet fra munden.

Bag erklæringen står nemlig universitetets leder, Maulana Marghoobur
Rahman, samt 6000 lærde fra andre islamiske skoler ...

=== citat slut ====

(Kilde: Kristeligt Dagblad, Mandag den 17. marts 2008, Forsiden)

... noget i retning af, at man ikke (længere) ville tage uskyldigt liv. Man
beklagede i hvert fald (delvist) drab på uskyldige.

Og det leder jo så frem til et spørgsmål:

Kan man være afhængig (psykisk) af noget andet end nikotin ?

Magt-begær eksempelvis ?

Efter terror-bomben mod WTC i 1993 sagda dommeren (omtrent), at han aldrig
før havde set et menneske med et så indædt had, apropos abstinensüng ?

Compare with ...

Jo, jeg tror det. Hjernen er muligvis en forræder, som forårsager
*selvbedrag* blot for at få sit "fix" (psykisk tilfredsstillelse eller måske
rettere sagt udløsning af indomorfiner i hjernen).

Man ku' fornemme *tilfredsstillelsen* (i dit sind) gennem din adfærd (dét,
at fnise fornøjet), dengang du stolt pralede (overfor dine venner) med
første flyvemaskines terrordåd på WTC med ordene: "Vent og se (be patient)".

(Lazarus.mpg 00h 02m 55s)

Det er heri, det "lidt" psykopatiske kommer ind i billedet, som nu også selv
din egen søn har gennemskuet!

Se evt. ...

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

> Et menneske har besluttet sig for at holde op med at ryge pgs.
> rygerlunger,

> s� det nu ligefrem g�r ondt fysisk at tr�kke vejret. Men hjernen
> *fordrejer* - forr�der som den er - denne kendsgerning og FORSK�NNER

> det-at-ryge til noget vidunderlig dejligt (uden ubehag osv.).
>

> Hvorfor denne (til dels) ubevidste adf�rd ?
>
> Fordi forr�deren vil ha' sit "fix" !!!

Du kan sagtens holde op med at ryge, hvis du f�r noget i stedet for. Man
skal altid have noget i stedet for. Man kan ikke tage alt fra et menneske
uden at give noget andet i stedet for.

Du f�r bedre helbred fri vejrtr�kning uden at f�le en r�gfornemmelse.
Lugtesansen kommer tilbage. Smagssansen for�ges. Gl�den ved uds�gte spiseer
bliver st�rre. Et glas r�dvin spreder sin buque til gane og n�sebor med en
berusende effekt.

Alt det for at vinke farvel til stanken af r�g og snappen efter vejret.;-)))

Andre mennesker vil beundre dig for din beslutning. Du bliver et godt
eksempel.:-)

Hvis den beroligende virkning tages v�k og man har brug for den, s� kan man
f� en masse naturl�gemidler hos Matas som kan tr�de i stedet med meget
mindre bivirkninger.

Der er baldrian eventuelt med humle. Der er Perikum der kan hj�lpe imod et
afsavnsmismod.

Hold hum�ret oppe. Solen er begyndt at skinne. Blomsterne at dufte. Duften
af nysl�et gr�s venter.;-)

Hilsen
Din ven

"Lyrik" skrev

> "Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

[ ... file 7441 ... ]

un moment, s'il vous pla�t

(Traffic on-line, "mouse"-hunters)

Last OUTPUT: 7443 news:2hYNj.9$ZK...@news.get2net.dk

ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7444

"Lyrik" <ly...@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Alt det for at vinke farvel til stanken af røg og snappen efter

> vejret.;-)))
>
> Andre mennesker vil beundre dig for din beslutning. Du bliver et godt
> eksempel.:-)
>

> Hvis den beroligende virkning tages væk og man har brug for den, så kan
> man få en masse naturlægemidler hos Matas som kan træde i stedet med meget
> mindre bivirkninger.
>
> Der er baldrian eventuelt med humle. Der er Perikum der kan hjælpe imod et
> afsavnsmismod.
>
> Hold humøret oppe. Solen er begyndt at skinne. Blomsterne at dufte. Duften

I Sverige har man indført systembolaget for at undgå, at ex-alkoholikere
skal blive fristet over evne. se fx.
http://www.systembolaget.se/hem/

Man burde indføre noget tilsvarende her i Danmark, således at ex-rygere ikke
bliver fristet over evne, når de handler i almindelige forretninger.

De henved 15 minutters købe-forsinkelse i disse special-butikker kunne måske
forhindre et tilbagefald, idet 'Veto-retten' (i ex-rygernes hjerne) i
mellemtiden forhåbentlig har forhindret forræderiet med en *ultimativ*
viljes-beslutning.

-

Tilbage er så blot (for den arme ex-ryger) abstinenserne (de næste 50-100
år), apropos ...

7439 news:KKENj.4$4g...@news.get2net.dk

[ ... ]

FUT sat til ...