Bible: Farsi help

Er der nogen, der ved om Biblen på Farsi kan downloades i txt-, doc- eller
Word-format (eller noget tilsvarende). Zip-filen forventes på ca. 2
MegaByte.

Den eneste adresse jeg kender har Biblen på Farsi i PDF-format, oven-i-købet
i foto-format (80 MB) - og det tager for lang tid at downloade for dem, som
vil læse Bibelen på Farsi.

På forhånd tak for hjælpen.

Kærlig hilsen
Mogens

Erik Larsen

"Kall, Mogens" <Mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
oven-i-købet
> i foto-format (80 MB) - og det tager for lang tid at downloade for dem,

Er det ikke langt at rejse til Farsi for at downloade og læse bibelen, jeg
spør bar´??

Erik L