[OTD]: Oprettelse af dk.livssyn.joededom

Henrik Vestergaard

1. Gruppenavn:
dk.livssyn.joededom

2. Beskrivelse:
Forum for jødedom og jødedomsrelaterede emner.

3. Fundats:
Alle emner indenfor jødedommen kan tages op i forumet, herunder
teologiske diskussioner, sproglige spørgsmål etc.

Eksempler på relevante emner i gruppen:
* Spørgsmål om de hebraiske skrifter
* Hvem var Moses?
* Hvordan relaterer jødedommen sig til den moderne tidsalder?
* Moral og etik for jøder
* Ortodokse versus ikke-ortodokse skriftsyn
* Jødedom i Danmark og i udlandet

Altså en nyhedsgruppe, hvor alle jødiske spørgsmål,
kommentarer, synspunkter og oplevelser kan tages op.

Det forventes, at alle deltagere på trods af eventuelle uenigheder
holder en sober tone i debatten. Indlæg, der ikke gør dette, er
uønskede, og henvises til news:dk.snak.mudderkastning.

Dansk er hovedsproget, men der vil være stor respekt for at også
nordmænd og svenskere deltager i gruppen. Det regnes for almindelig
høflighed at oversætte citater fra f.eks. engelsk, fransk eller tysk
når sådanne citater indgår som argument i diskussioner, der ellers
foregår på dansk, norsk eller svensk. Ligeledes vil især links til sider man
henviser til være velkomne.

Humoristiske bemærkninger fra én skribent til en anden accepteres med
et smil. Husk at bruge smileys for at signalere dit budskab, da det
kan være årsag til forvirring, når kropssprog og intonation mangler i
den skriftlige kommunikation vi bruger her på Usenet.

Gruppen er ikke beregnet til køb og salg, der i stedet henvises til
relevante grupper i dk.marked-hierarkiet.

Det er ikke tilladt sende indlæg til denne gruppe, der indeholder
vedhæftede filer, som f.eks. musik eller billeder. Disse kan i stedet
sendes til relevante grupper i dk.binaer-hierarkiet og derefter
henvises til i et normalt indlæg.

4. Begrundelse:
Jødedommen virker støjende for nogle deltagere i gruppen
news:dk.livssyn.kristendom og derfor tages debatten op påny for at forsøge
at få oprettet dk.livssyn.joededom.
Mange vil med fordel kunne få svar på spørgsmål om jødedommen fra folk som
studerer disses skrifter som del af deres daglige trosliv.

5. Moderering:
Nej.

6. Forslagsstillere:
Henrik Vestergaard <vesterga...@hotmail.com>

7. Debatperiode:
30-03-2005 til 30-04-2005

;-) Henrik, Dianalund
"Herren lader ikke den retfærdige sulte,
men uretfærdiges krav afviser han" (Ordsp. 10:3).

"Henrik Vestergaard" skrev

Fin idé, lige bortset debatperioden, som ønskes forlænget til
Dommedag° ... :-)

Dog mener jeg fortsat, at *konstruktive* kritiske indlæg på
dk.livssyn.kristendom med begrundelse i Jødedommen er berettiget.
Folk, der så ikke bryder sig om disse indlæg, kan jo så bare proppe
afsenderne i deres kill-filter.

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )
File-number: 3717

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> Dog mener jeg fortsat, at *konstruktive* kritiske indlæg på
> dk.livssyn.kristendom med begrundelse i Jødedommen er berettiget.

Nåh ja ... jeg glemte lige at begrunde *hvorfor* jeg har dette "sære"
standpunkt:

Idet Kristendommen har sit ophav i Jødedommen.

Hvis det nu - hypotetisk set - skulle vise sig, at Kristendommen er en løgn:
Hvem andre end folk med forstand på Jødedommen vil da kunne retlede os ?

På tilsvarende vis mht. Islam. Koranen bygger jo sit fundament på
Kristendommen og Jødedommen ... :-)

Hope You got the point, Sir ... :-)

With kind regards,

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3718

Henrik Vestergaard

Jesus-loves-you skrev Onsdag den 30. marts 2005 17:31 i beskeden
<cEz2e.108152$Vf.41...@news000.worldonline.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:

> [...]
> standpunkt:
> Idet Kristendommen har sit ophav i Jødedommen.

"Har sit ophav"? Kristendommen giver sig ellers til udtryk på en meget
anderledes måde... Lov er et fy-ord herinde, men ikke desto mindre finder
man mange områder hvor Kristendommen netop etablerer en fuldstændig fremmed
platform for trosopfattelse.

> Hvis det nu - hypotetisk set - skulle vise sig, at Kristendommen er en
> løgn: Hvem andre end folk med forstand på Jødedommen vil da kunne retlede
> os ?

Det er afhængig af den præmis du har for at spørge. Hvis du med spørgsmålet
anerkender at jødedommen har sit direkte fundament fra Gud, så forstår jeg
- oprigtig talt - ikke hvordan du kan sige at "kristendommen har sit ophav
i jødedommen", for dens teologi er diametralt modsat på mange
områder... ;-)

> På tilsvarende vis mht. Islam. Koranen bygger jo sit fundament på
> Kristendommen og Jødedommen ... :-)
> Hope You got the point, Sir ... :-)

Hvilken pointe?

At du også gerne så, at der blev oprettet en news:dk.livssyn.islam?

Andreas Falck

Henrik Vestergaard skrev i 424ae3dc$0$179$edfa...@dtext01.news.tele.dk

[ ... ]

> At du også gerne så, at der blev oprettet en news:dk.livssyn.islam?

Ja da, hvis der kunne skabes trafik nok til en sådan gruppe.

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - http://ravsted.net/

"Henrik Vestergaard" skrev

Hør ... sig mig:

> Plonk.

Havde du ikke proppet mig i dit kill-filter ?

> "Har sit ophav"? Kristendommen giver sig ellers til udtryk på en meget

> anderledes måde... Lov er et fy-ord herinde, ...

Kristendom er MEGET andet, end hvad der foregår i dette her forum på
dk.livssyn.kristendom. Åndens frugt, *Kærligheden*, mangler jo som oftest
(John.13,34-35), desværre ... :-(

> [...]

> - oprigtig talt - ikke hvordan du kan sige at "kristendommen har sit ophav
> i jødedommen", for dens teologi er diametralt modsat på mange

Ikke for mig at se, men det er nok en anden snak.

Principielt mener jeg ikke, at der i dette spørgsmål overhovedet skal
opstilles præmisser, idet man jo så allerede er begyndt at filtrere de
såkaldte úønskede indlæg fra; indlæg der måske kunne indeholde sandheden om
religionen (hypotetisk set).

> Hvilken pointe?

Øh ... Der blev kommunikeret primært internt (Muslim World), sorry.

> At du også gerne så, at der blev oprettet en news:dk.livssyn.islam?

Som Andreas skrev ...

> Ja da, hvis der kunne skabes trafik nok til en sådan gruppe.

Det ville i hvert fald fremme demokratiet indenfor religionen, apropos dit
indlæg:

Name: Henrik Vestergaard
Date: 24. marts 2005 CET 02:41 (DK sommertid 2005)
Subject: Friheden til at tænke, tro og ytre sig anderledes...

:-)

> "Herren lader ikke den retfærdige sulte,
> men uretfærdiges krav afviser han" (Ordsp. 10:3).

(Tak for Din godhed, Gud)

Her et konkret eksempel på Kristendommens og Jødedommens
*fællesnævner* ... :-)

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3721

Henrik Vestergaard

Jesus-loves-you skrev Torsdag den 31. marts 2005 00:21 i beskeden
<GEF2e.108254$Vf.41...@news000.worldonline.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:

> Hør ... sig mig:
> Havde du ikke proppet mig i dit kill-filter ?

Jo, men til denne debat-tråd har ALLE taletid... ;-)

;-) Henrik, Dianalund

Andreas Falck

Cyril Malka skrev i 20050331100337.1b012a37@cylle

[ ... ]
> Husk: Af en bitter mund kan der ikke komme sødme (Yiddish ordsprog)

Så det er altså derfor at Malkaerne spyr så megen galde ud i denne gruppe!!

"Cyril Malka" skrev

> Sysifos :-)

> Husk: Af en bitter mund kan der ikke komme sødme (Yiddish ordsprog)

Bitter ? ... *hvornår* har jeg været bitter ?

(i så fald vil jeg da gerne aflægge denne bitterhed; idet bitterhed
forpester et menneskesind)

Kan denne påstand for øvrigt *dokumenteres* ? ... :-)

Eller er sandheden måske snarrere, at Cyril heri har *misforstået* mig,
ligesom "visse" andre ting ? - se ...
3688 news:_TS0e.107417$Vf.40...@news000.worldonline.dk

PS. Der er tilbud i Bilka på mudder. Køb 2, betal for 3 ... :-)

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3725

"Andreas Falck" skrev

> Cyril Malka skrev i 20050331100337.1b012a37@cylle
>
> [ ... ]
>
> Så det er altså derfor at Malkaerne spyr så megen galde ud i denne
> gruppe!!

Gosch ... dér sagde du noget. Jeg tror - oprigtig talt - at manden er
bitter; først og fremmest på Jesus; dernæst på Hans venner. En
velfungerende, professionel psykoanalytiker ville ALDRIG begå den bommert,

[...]

File-number: 3727

"Jesus-loves-you" skrev

> [...]
> forpester et menneskesind)
>
> Kan denne påstand for øvrigt *dokumenteres* ? ... :-)

*Alt* hvad jeg har skrevet ligger jo frit tilgængeligt på Internettet, så et
*bevis* må jo let kunne fremskaffes ... :-)

Her er en komplet opdatering:

(use http://www.google.dk/grphp )

0001 - 1575 news:llb_b.95801$jf4.5...@news000.worldonline.dk
1576 - 1662 news:sbX3c.108512$jf4.6...@news000.worldonline.dk
1663 - 2680 news:8kDDc.18117$Vf.10...@news000.worldonline.dk
2681 - 3404 news:U8Kqd.72747$Vf.34...@news000.worldonline.dk
3405 - 3492 news:kIMxd.76609$Vf.36...@news000.worldonline.dk

3493 news:UIMxd.76610$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3494 news:O5Vxd.76662$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3495 news:ywVxd.76666$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3496 news:QsWxd.76674$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3497 news:7QXxd.76693$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3498 news:VKYxd.76695$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3499 news:WKYxd.76696$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3500 news:Cn2yd.76740$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3501 news:Dn2yd.76741$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3502 news:En2yd.76742$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3503 news:Fn2yd.76743$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3504 news:np2yd.76745$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3505 news:Sp3yd.76752$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3506 news:WQ3yd.76753$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3507 news:ZMhyd.76857$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3508 news:eSryd.76937$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3509 news:Fftyd.76939$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3510 news:yKwzd.77532$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3511 news:wN2Ad.77808$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3512 news:LC3Ad.77810$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3513 news:MXzAd.78122$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3514 news:GKBAd.78136$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3515 news:HKBAd.78137$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3516 news:ELBAd.78138$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3517 news:ZZBAd.78141$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3518 news:UpHAd.78313$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3519 news:VpHAd.78314$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3520 news:9HIAd.78323$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3521 news:YcJAd.78326$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3522 news:jrJAd.78327$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3523 news:PRxBd.78723$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3524 news:J_UBd.79242$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3525 news:xzVBd.79254$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3526 news:Q4YBd.79282$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3527 news:aa7Cd.79337$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3528 news:tL9Cd.79359$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3529 news:kM9Cd.79360$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3530 news:eCaCd.79378$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3531 news:fCaCd.79379$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3532 news:PQcCd.79410$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3533 news:yFyCd.79610$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3534 news:zFyCd.79611$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3535 news:zFyCd.79612$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3536 news:BFyCd.79613$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3537 news:9AACd.79626$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3538 news:aAACd.79627$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3539 news:LhCCd.79925$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3540 news:_zCCd.79938$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3541 news:tBCCd.79939$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3542 news:xfXDd.81058$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3543 news:picEd.81765$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3544 news:qicEd.81766$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3545 news:3zfEd.81807$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3546 news:nAhEd.81842$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3547 news:oAhEd.81843$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3548 news:JEtEd.81887$Vf.36...@news000.worldonline.dk
3549 news:P3BEd.82397$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3550 news:Pa%Ed.82617$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3551 news:Qa%Ed.82618$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3552 news:Ra%Ed.82619$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3553 news:U1dFd.82719$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3554 news:%kjFd.82804$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3555 news:0oxGd.83377$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3556 news:1y_Gd.83862$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3557 news:WF6Hd.83900$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3558 news:XF6Hd.83901$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3559 news:ALIAS.G57Hd.83902$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3560 news:Ut7Hd.83909$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3561 news:_IlHd.84056$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3562 news:hqnHd.84057$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3563 news:iqnHd.84058$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3564 news:iqnHd.84059$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3565 news:jqnHd.84060$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3566 news:ZpsHd.84082$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3567 news:0qsHd.84083$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3568 news:1qsHd.84084$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3569 news:OmEHd.84218$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3570 news:koEHd.84219$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3571 news:nsNHd.84247$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3572 news:psNHd.84248$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3573 news:ssNHd.84249$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3574 news:czWHd.84370$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3575 news:HzWHd.84371$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3576 news:O2XHd.84384$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3577 news:FLYHd.84398$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3578 news:0vZHd.84401$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3579 news:QvZHd.84402$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3580 news:WwZHd.84403$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3581 news:7AZHd.84404$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3582 news:mP9Id.84495$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3583 news:dYcId.84521$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3584 news:gZcId.84522$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3585 news:xZcId.84523$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3586 news:zZcId.84524$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3587 news:H9BId.84729$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3588 news:aFMId.84789$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3589 news:iGMId.84790$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3590 news:rbQId.84864$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3591 news:sbQId.84865$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3592 news:iXQId.84873$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3593 news:3DdJd.85084$Vf.37...@news000.worldonline.dk
3594 news:9PMKd.85915$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3595 news:_pOKd.85929$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3596 news:MC2Ld.86014$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3597 news:y43Ld.86024$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3598 news:4M9Ld.86215$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3599 news:HeoMd.96841$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3600 news:PPKMd.97623$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3601 news:Pu5Nd.97910$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3602 news:1u6Nd.97951$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3603 news:Mv6Nd.97952$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3604 news:Uv6Nd.97953$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3605 news:WU6Nd.97960$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3606 news:vW6Nd.97961$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3607 news:ACvNd.98124$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3608 news:KRvNd.98129$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3609 news:gMHNd.98180$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3610 news:hMHNd.98181$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3611 news:IPHNd.98183$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3612 news:TTHNd.98187$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3613 news:b4JNd.98193$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3614 news:c4JNd.98194$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3615 news:7CJNd.98196$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3616 news:w2KNd.98203$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3617 news:fMQNd.98290$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3618 news:dkXNd.98352$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3619 news:zpZNd.98355$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3620 news:nw_Nd.98358$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3621 news:DX_Nd.98361$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3622 news:MN%Nd.98364$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3623 news:5y0Od.98375$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3624 news:uI1Od.98383$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3625 news:nT1Od.98385$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3626 news:z%1Od.98387$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3627 news:Sk2Od.98388$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3628 news:Dg3Od.98392$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3629 news:4NtOd.98786$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3630 news:5NtOd.98787$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3631 news:rzFOd.98862$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3632 news:l1GOd.98863$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3633 news:eKGOd.98865$Vf.38...@news000.worldonline.dk
3634 news:ZldXd.103508$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3635 news:FvmXd.103562$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3636 news:GvmXd.103563$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3637 news:W7CXd.103646$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3638 news:OGUXd.103938$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3639 news:EbWXd.103945$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3641 news:qeWXd.103948$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3642 news:VP%Xd.104005$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3643 news:_32Yd.104020$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3644 news:_liYd.104108$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3645 news:0miYd.104109$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3646 news:QLiYd.104113$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3647 news:WvAYd.104220$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3648 news:1DBYd.104224$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3649 news:hWCYd.104240$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3650 news:iWCYd.104241$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3651 news:LaEYd.104264$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3652 news:Lt1Zd.104442$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3653 news:GmaZd.104494$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3654 news:HmaZd.104495$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3655 news:JmaZd.104496$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3656 news:JmaZd.104497$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3657 news:KmaZd.104498$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3658 news:5FaZd.104502$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3659 news:SSaZd.104506$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3660 news:1ibZd.104508$Vf.39...@news000.worldonline.dk
3661 news:0HnZd.104616$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3662 news:4lTZd.104742$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3663 news:yqTZd.104743$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3664 news:e_TZd.104748$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3665 news:iZ_Zd.104805$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3666 news:lc1_d.104830$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3667 news:bR9_d.104893$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3668 news:VGa_d.104897$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3669 news:q6d_d.104943$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3670 news:ajg_d.104986$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3671 news:TAg_d.104987$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3672 news:h5i_d.104998$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3673 news:M9i_d.104999$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3674 news:Z3C_d.105142$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3675 news:KMR_d.105224$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3676 news:eAS_d.105229$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3677 news:LOS_d.105232$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3678 news:dmT_d.105237$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3679 news:V7W_d.105259$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3680 news:7kx%d.105545$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3681 news:B8E%d.105604$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3682 news:1sU%d.106026$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3683 news:QDb0e.106150$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3684 news:6xB0e.106678$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3685 news:AQB0e.106759$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3686 news:hRR0e.107405$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3687 news:jnS0e.107414$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3688 news:_TS0e.107417$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3689 news:SnT0e.107422$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3690 news:QST0e.107430$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3691 news:6zU0e.107438$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3692 news:9ba1e.107506$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3693 news:Rhb1e.107522$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3694 news:HAb1e.107525$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3695 news:zLb1e.107526$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3696 news:Gyd1e.107546$Vf.40...@news000.worldonline.dk
3697 news:l7v1e.107643$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3698 news:7yw1e.107656$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3699 news:8yw1e.107657$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3700 news:9cx1e.107661$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3701 news:RW_1e.107825$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3702 news:fq%1e.107830$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3703 news:9K%1e.107831$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3704 news:4s02e.107835$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3705 news:gwv2e.108104$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3706 news:hwv2e.108105$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3707 news:WVv2e.108109$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3708 news:j6w2e.108113$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3709 news:0Xw2e.108120$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3710 news:l3x2e.108122$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3711 news:Kfx2e.108123$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3712 news:gTx2e.108126$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3713 news:mcy2e.108132$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3714 news:ncy2e.108133$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3715 news:JVy2e.108141$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3716 news:Ykz2e.108147$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3717 news:5vz2e.108150$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3718 news:cEz2e.108152$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3719 news:tQz2e.108155$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3720 news:YnE2e.108212$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3721 news:GEF2e.108254$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3722 news:HEF2e.108255$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3723 news:IEF2e.108256$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3724 news:JEF2e.108257$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3725A news:_UO2e.108283$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3725B news:wgP2e.108285$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3726 news:xgP2e.108286$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3727 news:8rP2e.108288$Vf.41...@news000.worldonline.dk
3728 news:FPP2e.108290$Vf.41...@news000.worldonline.dk

Nå, og hvor er så *beviset* for denne din påstand, Cyril ?

SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.39...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3729