The return of the King° to the Promissed Land of God (Israel)

"Jesus-loves-you" skrev
6939 news:psYBi.34$307...@news.get2net.dk

[ ... ]
> > > OSLO-fredsprocessen ?
> > >
> > > "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> > > (2006-03-28, CET 19:03:1x, delay 0)
> > > - "You can count on me."

Læste ...
www.ordetogisrael.dk ...

(i deres månedsblad, nr. 9, oktober 2007, bagsiden, modtaget 2007-09-29,
Saturday)

=== citat start ===

Alle jøder, der er kommet til Israel siden 1948, skal sparkes ud af landet!
Deres børn, børnebørn og oldebørn skal også have sparket! Først når jøderne
er ude, kan der blive tale om at anerkende "Israel", der dog så lige skal
have et nyt navn!

Så kontant udtalte talsmanden for Det Islamiske Trossamfund i Danmark,
Kassem Ahmad, sig i Jyllands-Posten den 2. september (2007, red.).

Ahmad er ifølge avisen erklæret tilhænger af Hamas. ...

=== citat slut ====

Hmm ...

Du kommer nok lige til at *dokumentere*, at du - juridisk set - er
ejermanden af territoriet...

ET-Break:
(2007-09-30, Sunday, CET 15:43, GMT 13:43)
- "Amen."

Blot fordi Jeres (arabiske) forfædre på imperialistisk vis invaderede Det
Hellige Land (Israel) ca. omkring år 700 e.Kr. gør jo IKKE en til
(retsmæssig) ejermand af tyvekoster...

CET 15:44
- "Skulle jeg hilse og sige!"

CET 15:44
- "Fra Øvrigheden."

Hmm ...

Det er nok her Øvrigheden-2 (altså ET's Øvrighed), ET henviser til.

Memory-interrupt from ...

7058 news:ZtNLi.34$yn...@news.get2net.dk

> (Vi er på nogle nyhedsgrupper i gang med en diskussion om Jubelåret; idet
> der heri er fundet et indirekte bevis på en udenjordisk civilisations
> eksistens.)

Har du - for øvrigt - overhovedet nogen-som-helst *copyright*...

CET 15:46
- "For det har jeg."

-

Coming up news:
Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jeremiah 49,34-39).

Last file-OUTPUT:
7058 news:ZtNLi.34$yn...@news.get2net.dk

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7059

"Jesus-loves-you" skrev
7059 news:p0OLi.35$0X...@news.get2net.dk

News:

=== citat start ===

DR1 s146 søn 30 sep (2007, CET) 18:53:28

17:23 (CET, red.)

Hamas ønsker våbenhvile med Israel

Hamas er parat til at indgå våbenhvile
med Israel, siger et ledende medlem,
Mohammed Awad, til Associated Press.

En talsmand for den israelske regering
afviser tilbudet, og siger at Hamas
prøver at købe tid.

De seneste måneder, hvor Hamas er
blevet isoleret i Gaza, har der været
forsøg på tilnærmelser fra Hamas' side.

For to uger siden erklærede Israel Gaza
for fjendtligt område, og truede med at
afbryde elekt(r)icitetsforsyningen til
Gaza.

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

DR1 s147 søn 30 sep (2007, CET) 18:57:26

18:21 (CET, red.)

Abbas afviser territorial handel

Mahmoud Abbas, formanden for det
palæstinensiske selvstyre, insisterer
på, at Israel skal trække sig tilbage
fra alt territorium, besat i seks-dages
krigen i 1967.

Et tilbud om israelsk tilbagetrækning
fra 92 procent af Vestbredden og Gaza
vil ikke være tilstrækkelig, siger Ab-
bas til dagbladet The Washington Post.

Selvstyreformanden siger også, at
kravet om Jerusalem står fast, men at
den israelske vicepremierminister Haim
Ramons ide om deling af byen er brugbar (.)

Abbas udtalelser danner optakt til et
møde tirsdag mellem ham og den
israelske premierminister Ehud Olmert.

=== citat slut ====

Være *realist*, Mr. President Mahmoud Abbas,

Hvem gider danse rundt om en død sten (der hverken kan gå, se, høre eller
tale) hvis B.B. King is at town today (apropos the Mothership, 2304, Rev.
21,16) ? ... :-)

(INGENTING vil blive ved med at være, som det var før). Det er (jo) IKKE
normalt at blive liggende i sin "vugge" (når man først er kommet ud af
den)...

ET-Break:
(2007-09-30, Sunday, CET 18:36:00, delay 0, GMT 16:36:00)
- "Amen."

Aha! - *Nu* fattede jeg pointen (langt om længe), ET

Input memory:
7041 news:gMKKi.15$G23...@news.get2net.dk

UDEN dig/Jer var vi alle muligvis allerede døde og borte pga. atomragnarok !

Ihukom Yom-Kippur-war, Cuba-krisen und so weiter !!!

-

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7060