Engle

"AF" (Andreas Falk) skrev

Sent: Monday, October 17, 2005 CET 4:49 PM
Subject: Re: Romerst-Katolske præster må måske snart gifte sig
news:4353ba0c$0$41140$1472...@news.sunsite.dk

[ ... file 4652, Liv-2 hypotesen: Checkpoint ... ]

> [...]
> Jesus har været her. Men hvis du mener om skabte væsener fra andre kloder
> (altså ikke ovennævnte engle) skulle have været på besøg her på kloden, da
> har jeg endda meget svært ved at se at der kan findes reelle i Bibelen til
> støtte for den tankegang.

> Inficeret med hvad?

> Efter min subjektive holdning og min forståelse af Bibelen er det helt
> klart et bedrag, såfremt nogen mener at have oplevet kontakt (eller besøg)
> af skabte væsener (ud over førnævnte engle) fra andre kloder i universet.

Hmm ... dagens andagtstekst fra www.ucb.dk kommer ind på emnet:

=== citat start ===

Lørdag 29. Oktober (2005)

Beskyttet af engle

"Alle engle er jo kun tjenende ånder, der sendes ud for al hjælpe
dem, som skal arve frelsen." Hebr. 1:14

Hvis du tror på Bibelen, må du også tro på engle. Der er mere end 300
henvisninger til dem. Hvordan er de så beskrevet? Svævende væsner med
overvældende sødme? Nej! To beskriver dem ret godt: mange og mægtige. Der
skulle kun en engel til at lukke munden på løven for at redde Daniel og til
at få Peter ud af fængslet den aften, han skulle henrettes. Og husker du
Elisas tjener? Da en hel hær truede dem på livet, bad Elisa Gud åbne
tjenerens øjne. "Herren åbnede den unge mands øjne, og han så, at bjerget
var fuldt af ildheste og ildvogne rundt om Elisa." (2 Kong 6,17) ...

Heaven-Break:
(2005-10-29, CET 08:26:16, delay -0:00:54)
- "Den skal med (andagtsteksten fra United Christian Broadcasters)."

... Hvis Gud åbnede dine øjne i dag, hvad ville du så se? Engle, der
beskytter børn på vej til skole? Beskytter dig fra spritbilister? Engle,
der stabillserer kirurgens hånd? Beskytter dig, når du sover? Billy Graham
siger: "Hvis du tror, kan du forvente magtfulde engle, der følger dig gennem
livet."

Men hvem er beskyttelsen egentlig for? For dem, der skal arve frelsen.
Hvis du afviser Jesus, går du glip af den ultimative beskyttelse; hvis du
tager imod ham, får du den døgnet rundt. "Herrens engel lejrer sig omkring
dem, der frygter ham, og han udfrier dem." (Sl 34,8)

Læg mærke til, at de ikke lige kommer forbi; nej, de slå lejr, og de
bliver. Du kan hvile trygt under hans vinger. Vær ikke ræd, vær ikke
stresset. Faktisk er det sådan, at selv nogle af verdens rigeste mennesker
ikke har det så trygt og sikkert, som du!

Bibellæseplan: Salme 120, 2.John.1, Ezekiel 45-46

-

Søndag 30. Oktober (2005)

Beskyttet af engle

"Alle engle er jo kun tjenende ånder, der sendes ud for at hjælpe
dem, som skal arvefrelsen." Hebr 1:14

Her er et løfte som du kan tænke på hver dag: "Intet ondt skal ramme dig,
ingen plage skal nå dit telt, for han vil give sine engle befaling om at
beskytte dig på alle dine veje." (Sl 91,10-11) Men englene passer ikke bare
på dig, de respekterer dig. Hør: "Det blev åbenbaret for dem ... - alt det,
som englene begærer at få indblik i." (1 Pet. 1,12) ...

Own-Break:
(2005-10-29, CET 09:34)
Internal markpointer found!

... Englene er forundret over de gaver, Gud har givet os. Falder
Helligånden på engle? Nej, men den lever i dig. Takker engle Gud for
frelsen? Nej, de har aldrig syndet, men det har du. Blev Kristus en engel?
Nej, han blev menneske som du og jeg, og englene så ærefrygtigt til. Engle
var til stede ved Hans fødsel, Hans død og Hans opstandelse.

De vogter over kirkens arbejde. "Så at Guds visdom i al sin mangfoldighed
nu gennem kirken kan blive gjort kendt for myndigheder og magter i
himmelrummet." (Ef 3,10) Forestil dig engle, der samles for at tale om
kirkens arbejde. "Har du set hvad der sker i Nigeria? ... Der sker store
ting i Australien ... Jeg har lige været i New York, nu skal du høre om de
kristne i the Bronx ... " Guds engle er så involveret i os, at der står i
Biblen: "glem ikke gæstfriheden, for ved at være gæstfrie har nogle uden
selv at vide det haft engle som gæster." (Hebr 13,2)

Own-Break:
(2005-10-29, CET 09:38)
Internal synkronizerüng: www.blr.dk (lørdag d. 29.okt.05 Hebr.13,1-6)

Er det ikke fantastisk? Gud sender sine personlige beskyttere for at
passe på dig. Er det sentimentalt sludder? Nej, det er skriftens entydige
virkelighed. Hvis Jesus er Herre i dit liv, så har du engle, der passer på
dig!

Bibellæseplan: Salme 121, Makus 10, Ezekiel 47-48

=== citat slut ====

Øh ... jeg selv har personlig oplevet - for mange år siden som teenager -
disse åndsmagter. Se evt. ...
0024 news:IEAn9.74008$Qk5.3...@news010.worldonline.dk

(apropos the "real-Jihad", Ef.6,10-18)

Men derfor vil jeg ikke udelukke, at nogle af beretningerne i Bibelen
vedrørende engle kunne - set med moderne øjne - være *fysiske* skabninger,
altså et udenjordisk besøg fra Rummet ... :-)

Beretningen om dengang Herren besøgte Abraham ved Mamres lund bevidner i
hvert fald, at de 3 personer *spiste* (1.Mos.18,8), hvoraf vi i hvert fald
ved, at 2 af dem var engle (se 1.Mos.19,1), hvilket man nok kun kan gøre -
set med mine uforstandige øjne - dersom man *fysisk* er til stede ...

Heaven-Break:
(2005-10-29, CET 09:16)
- "Amen."

-

Internal

Input classified program (2005-10-28, CET 15:34:43) ?

Heaven-Break:
(2005-10-29, CET 09:25)
- "Det må du gerne."

Thank You, Sir ... :-)

Keyword-code: Zebaot

-

Internal 2

Memory:
4727 news:Wwo8f.72492$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

This file 4737 could not be output'ted (across denied) at ...

1. 2005-10-29, CET 09:42

He.4,12-textstring-OUTPUT ?

Jesus:
(2005-10-29, CET 09:50)
- "Det må du gerne ... med ordre fra Mig."

Mr. Lawbreaker (DK-constitution §77):

Stay out of my business or you gonna die !!!

www.blr.dk fredag d. 28 okt. 2005: He.2,18-29

" ... Det er alvorligt at bevæge sig ind i Guds nærhed ..."
vers 20
"Gud er en fortærende ild." (vers 29)

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.2...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4737

Sren Kjeldsen

Dine indlæg ser ud til at involverer flere personers diskussioner på én
gang?

Jeg har virkelig svært ved at hitte rede i computersproget, citater, dine
egne ord og muligvis den person du diskuterer med?

Kan du ikke prøve at oplyse mig om dette, da jeg vil få lidt mere ud af at
læse dine indlæg på denne måde?

Benny Bomstærk

respekt for viljen til at ville fatte disse vanvittige indlæg - hold da
op - impressing

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Sren Kjeldsen

> respekt for viljen til at ville fatte disse vanvittige indlæg - hold da
> op - impressing

Absurde ting har altid interesseret mig... Selvom jeg nok på ingen måde er
enig eller forstår meget af det han skriver, vil jeg godt kunne følge lidt
med i det, hvis der nu skulle dukke nogle "guldkorn" op.

Harald Mossige

"Sren Kjeldsen" <lords...@tele2adsl.dk> wrote in message

Du må forvente å ikke få svar siden du kutter bort så mye av forige melding
at ingen skjønner hvilken melding du komenterer.

HM

Sren Kjeldsen

> Du må forvente å ikke få svar siden du kutter bort så mye av forige
> melding
> at ingen skjønner hvilken melding du komenterer.
>
> HM

Dette var et generelt ønske ang. ALLE hans indlæg.
Der var ikke noget specielt der skulle udvælges i denne forbindelse.

AF

Sren Kjeldsen skrev i news:OGO8f.91$xc4...@news.get2net.dk

[ ... ]

> Dette var et generelt ønske ang. ALLE hans indlæg.
> Der var ikke noget specielt der skulle udvælges i denne forbindelse.

Glem Harald normann - han mener at man skal klippe helst ingenting og blot
citere selv meget lange indlæg for blot at kommentere med 1 eller 1½ linie.

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - *også med DebatForum*

"Jesus-loves-you" skrev
4737 news:EWF8f.72573$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

[ ... file 4652, Liv-2 hypotesen: Checkpoint ... ]

> ... Falder

> Helligånden på engle? Nej, men den lever i dig. Takker engle Gud for

> frelsen? Nej, de har aldrig syndet, men det har du. ...

I Jobs Bog står der følgende:

(Jobs ven Elifaz' tale)

End ikke sine tjenere tror Ham (own: Gud),
hos Sine tjenere finder Han fejl,
(Job 4,18)

Og i Apostlen Peters Andet brev står der følgende:

Thi Gud skånede ikke de engle, der syndede
(2.Pet.2,4 )

Samt ...

Og de engle, som ikke varetog deres
høje hverv, men forlod deres bolig,
har Han holdt forvaret med evige
lænker i mørket indtil dommen på
den store dag°.
(Jud 6)

Konklusion:
Så engle kan - Bibelsk set - (ligesom mennesker) altså godt begå
fejl ... :-)

Spørgsmålet er så blot:

Gælder det *samtlige* forseelser (for engles vedkommende) ?

Dette har jeg IKKE hidentil kunne finde et tilfredsstillende svar på i
Bibelen, men jeg er jo også ret bælgøjer og klog-i-egne-tanker ... :-)

Måske *du*, kære læser, kender svaret ?

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4746

"Sren Kjeldsen" skrev

[ ... ]

Hva' ... er du en "grib" (i ordet absolutte *positive* forstand) ?

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4749

"Sren Kjeldsen" skrev

[ ... file 4737 ... ]

Øh ... jeg skal ærlig tilstå, at disse mine indlæg ofte bliver en rodebunke,
fordi vi har at gøre med et meget *komplekst* system (apropos Rom blev jo
ikke bygget på én dag).

1 punkt.

Som oftest angiver jeg altid øverst i et indlæg (også i nyoprettede tråde)
en (internet)-afsender-adresse.

Herved giver jeg en eventuewl læser mulighed for at holde sig "opdateret"
... :-)

-

2 punkt.

Dernæst bliver der indrykket i originalteksten et tegn (>) i så godt som
*alle* indlæg på newsgrupperne (når der benyttes Outlook Express) ved svar.

Syntaxet er:

1.
A opretter en ny tråd, hvori der står:
Hej.

2.
B besvarer A's indlæg, hvorved der kommer til at stå:
> Hej
Heysan A

3.
C besvarer B's indlæg, hvorved der kommer til at stå:
> Heysan A
Dav nummer B

... og så fremdeles.

I mine indlæg har jeg forsøgt at *opretholde* dette syntax, således at man
ret hurtigt kan orientere sig og skelne mellem de forskellige besvarelser
(herunder personer, feedback-meddelser osv.)

Det er sikkert heri, at du blev "forvirret".

Syntaxet var følgende (tidsmæssig set):

(MK = mig, Mogens Kall)
(AF = Andreas Falk)

MK news:7FI3f.70761$Fe7.2...@news000.worldonline.dk 4646
AF news:434f9016$0$49009$1472...@news.sunsite.dk
MK news:43525764$0$8801$edfa...@dread14.news.tele.dk 4647
AF news:43526ea0$0$41137$1472...@news.sunsite.dk
MK news:4352902e$0$8802$edfa...@dread14.news.tele.dk 4651
AF news:4352a2a0$0$41138$1472...@news.sunsite.dk
MK news:43537c9d$0$8874$edfa...@dread14.news.tele.dk 4652
AF news:4353ba0c$0$41140$1472...@news.sunsite.dk
MK news:43579c48$0$176$edfa...@dread11.news.tele.dk 4661

Men for at undgå irrelevante informationer citerede jeg i min nyoprettede
tråd (file 4737) blot information fra følgende indlæg:

MK news:43537c9d$0$8874$edfa...@dread14.news.tele.dk 4652
AF news:4353ba0c$0$41140$1472...@news.sunsite.dk

Vedrørende *mine* indlæg i kommunikationen:
Læser du således en af mine meddelser, hvor jeg giver læserne en grundig
udredning med mange henvisninger til tidligere indlæg, og du allerede har
indsigt i dette (og forstået budskabet), kan du således som oftest springe
frem til de aktuelle linier, hvor tegnet (>) udebliver ... :-)

-

3. punkt

Nederst i så godt som alle mine indlæg nummereres disse. Herved kan jeg selv
(og andre) hitte rede i rodebunken ... :-)

Fortløbende opdateres informationsfilen (ligeledes nederst i alle indlæg),
hvori Link'ene til samtlige indlæg er angivet (i nummerrækkefølge), således
at alle filerne (mine indlæg) kan *efterkontrolleres* ved selvsyn.

Sidste opdateringsfil er således:
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

(den er altså allerede ved at blive forældet, desværre)

-

Mht. denne konkrete tråd:

Den udsprang af en samtale med Andreas Falk, men udviklede sig ret hurtig
til at skifte emne, hvorfor jeg valgte at oprette en helt ny tråd i håbet
om, at det nye emne kunne blive drøftet med en seriøs *konstruktivt* kritik
her på nyhedsgruppen.

Denne *efterlyses* fortsat (apropos the checkpoint) ... :-)

-

Håber herved at evt. forvirrig er afklaret.

Okay ?

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4750

Harald Mossige

"Sren Kjeldsen" <lords...@tele2adsl.dk> wrote in message

Like fullt, du har fjernet så mye at ingen kan vite hvem du mener.

HM

Sren Kjeldsen

> Hva' ... er du en "grib" (i ordet absolutte *positive* forstand) ?

Ja, det kan man da godt kalde mig.
Og når vi nu snakker i billedsprog, så lad mig forklare det ved at sige, at
kødet ikke kan være for mørt eller for råt til mig, før jeg har sat tænderne
i det. Derefter kan det selvfølgelig være, at jeg ikke vil gøre måltidet
færdigt.

Sren Kjeldsen

> Håber herved at evt. forvirrig er afklaret.
>
> Okay ?

Skal lige tjekke det igennem et par gange mere, men tror det er til stor
hjælp. Tak skal du have.

"Jesus-loves-you" skrev
4737 news:EWF8f.72573$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

[ ... internal business. Do NOT read this file ... ]

> www.blr.dk fredag d. 28 okt. 2005: He.2,18-29
>
> " ... Det er alvorligt at bevæge sig ind i Guds nærhed ..."
> vers 20
> "Gud er en fortærende ild." (vers 29)

Memories:
3917 news:UjN7e.112760$Vf.41...@news000.worldonline.dk
4727 news:Wwo8f.72492$Fe7.2...@news000.worldonline.dk
4737 news:EWF8f.72573$Fe7.2...@news000.worldonline.dk
4740 news:GUG8f.72585$Fe7.2...@news000.worldonline.dk
4742 news:nOJ8f.72600$Fe7.2...@news000.worldonline.dk
4761 news:ZDs9f.72827$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

Ved du - for resten - *hvem* du minder mig om ?

De 10 spejdere (kujoner var de) !!!

Non Maskable Iinterrupt-jump to 4.Mos.14,9 ... :-)

DADDY/Jesus-or-2304-Break:
(2005-10-31, CET 18:57, GMT 17:57)
- "Jeg er med jer ..."

Øh ... på grund af úopmærksomhed vides det ej, om det var DADDY, Jesus eller
2304, som talte ... :-(

Thank You, DADDY/Jesus-and-2304 ... :-)

Mr. Lawbeaker ... lister to my voice:

*You* are still standing in "my" line of fire!!!

Memory (friendly fire):
3162 news:fqnid.62319$Vf.30...@news000.worldonline.dk
3169 news:v_rid.62365$Vf.30...@news000.worldonline.dk

(Jeg er IKKE kaldet til at være *børne*-passer!)

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2005-10-31, CET 19:10)
- "Det må du gerne (OUTPUT message ?)."

Thank You, Sir!

With kind regards,

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4762

"Jesus-loves-you" skrev
4762 news:D8t9f.72836$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

[ ... internal business. Do NOT read this file ... ]

NMI-interrupt from ...
4763 news:3kt9f.72841$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

DADDY-Break:
(2005-10-31, CET 19:24, GMT 18:24)
- "Gå i forbøn for dem ØJEBLIKKELIG."

Herre ... Forbarm Dig over os.

(Hole-file stioll on ... )

Please Lord, have mercy in the name of Jesus Christ

Heaven-Break
18:28
- "Amen."

- "Vi går i forbøn for jer."

Thank You, friends ...

With kind regards,
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4763

"Jesus-loves-you" skrev
4763B news:8ot9f.72843$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

[ ... internal business. Do NOT read this file ... ]

> NMI-interrupt from ...
> 4763 news:3kt9f.72841$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

The file is now 4763A.

> DADDY-Break:
> (2005-10-31, CET 19:24, GMT 18:24)
> - "Gå i forbøn for dem ØJEBLIKKELIG."
>
> Herre ... Forbarm Dig over os.
>
> (Hole-file stioll on ... )
>
> Please Lord, have mercy in the name of Jesus Christ
>
> Heaven-Break
> 18:28
> - "Amen."
>
> - "Vi går i forbøn for jer."
>
> Thank You, friends ...

DADDY-Break:
(2005-10-31, CET 19:31:47)
- "Jeg straffer den slags ting!"

19:40:40 (minus some few seconds)
- "Jeg fører jer med stærk hånd ..."

Hmm ... måske tænker Farmand° her på "USS Nimitz - verschollen ist".

19:40:49
- "Stol på Mig."

This file 4742 could not be output'ted (across denied) at ...

1. 2005-10-31, CET 19:49

With kind regards,
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4764

"Sren Kjeldsen" skrev

[ ... file 4750 ... ]

You're welcome ... :-)

(ellers så spørg bare igen. Det koster jo ikke noget)

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4765

"Sren Kjeldsen" skrev

[ ... file 4749 ... ]

I så fald:

Hvad forstår du ved et "guldkorn" ?

(prøv eventuelt at komme med nogle eksempler)

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4766

Sren Kjeldsen

> I så fald:
>
> Hvad forstår du ved et "guldkorn" ?
>
> (prøv eventuelt at komme med nogle eksempler)

F.eks. dengang hvor du kom med den forudsigelse om et jordskælv et eller
andet sted. Der blev jeg interesseret og ville se din reaktion, hvis nu
ulykken ikke hændte.

"Sren Kjeldsen" skrev

[ ... file 4766 ... ]

Aha ... episoden havde jeg rent glemt, og efterkontrollerede ikke.

(Jeg er - billedlig talt - nærmest blot en art "postbud", som modtager,
sorterer og blot skal videresende posten til firmaets "kunder".)

Bibelsk set menes der med en grib noget helt *specifikt*. Og du tilhører
ikke denne kategori (ifølge dit udsagn).

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4769

"Jesus-loves-you" skrev
4769 news:Hpy9f.72888$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> (Jeg er - billedlig talt - nærmest blot en art "postbud", som modtager,
> sorterer og blot skal videresende posten til firmaets "kunder".)

"Postbud"-rykker (Reminder)

I onsdags var jeg til tandlæge. Under eftersynet blev tandlægen afbrudt,
idet en tandlægeassistent kom ind og spurgte tandlægen om noget vedr.
postbuddet.

Denne havde dagen før (altså i tirsdags) afleveret en pakke, men indholdet
var beskadiget undervejs. Bakken var derfor sendt retur.

Nu her om onsdagen var pakken IGEN beskadiget ved modtagelsen, så tandlægen
sagde til tandlægeassistenten, at hun skulle sige til postbuddet, at pakken
skulle retuneres.

Hændelsen indtraf ca. klokken 11:55-12:10 om onsdagen.

Medens jeg gik fra tandlægen tænkte jeg over dette i relation til ...

4758 news:vGn9f.72789$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> "esp-stakken":
> DR1 s136 2005-10-30, CET 23:59:50 (was: P139, GMT 04:41)
> DR1 s135 2005-10-31, CET 00:07:41
> DR1 s145 2005-10-31, CET 00:14:31
> DR1 s146 2005-10-31, CET 00:30:14
> TV3 s138 2005-10-31, CET 00:36:27 ... Thank You, Sir ... :-)
> NRK s140 2005-10-31, CET 00:48:27

Hentydningen var IKKE til at tage fejl af:

FARMAND (DADDY) havde sendt mig en *reminder* pga. pligtforsømmelse ... :-(

Undskyld DADDY.

I de sidste 2 dage fik jeg heller ej tid til at "redigere" esp-stakken, men
det rettes der op på nu.

(*Posten* SKAL åbenbart ud, in the name of the Father).

With kind regards,

SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7....@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4790

Benny Bomstærk

jaja - det kender jeg godt!
jeg havde glemt at binde snørebåndene og så gik jeg hjem og laved
aftensmad.

Det er helt sikkert vorherre der var skyld i at sovsen skilte fordi jeg
havde glemt at snøre snørebåndene!!

Nu bruger jeg velcro, for jeg hader sovs der skiller!!!

"Jesus-loves-you" skrev

> [...]

> Med andre ord er det - for mig at se - realistisk, at første kontakt med
> Liv-2 (hypotetisk set) bliver kontakt med en af deres robotter, altså
> *kunstig* intelligens!
>
> Og det så også gør sig gældende i dette *konkrete* tilfælde (under
> henvisning til bl.a. fil 3792) vides ikke på nuværend tidspunkt. Men helt
> udelukke det (på forhånd), kan jeg faktisk ikke!!!
>
> Et nyt spørgsmål opstår i den forbindelse:
>
> Sæt nu den dersens robot er blevet psykotisk ?
> (apropos 2.King 19,35 Esajas (Isaiah) 37,36)
>
> Denne mulighed må også (til stadighed) *efterkontrolleres*.

and ...