Pave Benedict dækker over nazi-pave Pius XII

"Jesus-loves-you" skrev
4103 news:Bgpbe.114583$Vf.41...@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Jesus siger:
>
> "Der er INTET skjult, som ikke skal
> åbenbares, og der er INTET hemme-
> ligt, som ikke skal blive kendt.
>
> Derfor: *alt*, hvad I har sagt i mør-
> ket, skal høres i lyset; og hvad I har
> hvisket i kamrene, skal prædikes fra
> tagene."
> (Luk.12,2-3)

and ...

4188 news:uWkee.1367$Fe7....@news000.worldonline.dk

> [...]
> undskyldningen for "en modig
> selvransagelse".
>
> "På vegne af den jødiske stat, Israel,
> vil jeg hermed udtrykke stor respekt og
> værdsættelse af den beklagelse og
> undskyldning de afviste jøder har fået
> af Danmark", siger han. Samtidig
> påpeger han, at danskere gik langt, da
> flere tusinde jøder under krigen blev
> reddet til Sverige.
>
> 05. maj 07:21 (CET, red.)
>
> === citat slut ====
>
> Fogh begrundede undskyldningen i går med bl.a. ordene (omtrent):
>
> "... Ellers tager menneskeheden aldrig ved lære ... "

samt ...

( ... can't find it, internal keyword: Nazi-paven ... )

News:

=== citat start ===

BBC WORLD 121 (Friday) 19 Sep (2008, CET) 08:27/13

Pope defends WWII pontiff's role

Pope Benedict XVI has defended the
actions of predecessor Pius XII during
World War II, saying the protiff spared
no effort to try to save Jews.

Pius XII has long been accused by
Jewish groups and scholars of turning a
blind eye to the fate of the Jews.

Pope Benedict said that Pius had
intervened directly and indirectly but
often had to be "secret and silent"
given the circumstances.

Pope benedict said he wanted prejudice
against Pius to be overcome.

=== citat slut ====

Hmm ... (input memory from) ...

7986 news:gabmft$2b4b$1...@newsbin.cybercity.dk

> News from TV2 Nyhederne 19
>
> Århus fik i dag en pakke tilsendt fra Tyskland, hvori et kamera + 50 euro
> lå. I et følgebrev stod der, at afsenderen var en tysk soldat, som under
> krigen havde stjålet dette kamera og det havde plaget hans samvittighed
> gennem årene, så nu ville han gøre skaden god igen.

Denne processe kunne måske være blevet fremskønnet, hvis Vatikanet ...
- (som jo - psykologisk set - ér et *fælles*-orienteringspunkt, som angiver
retningslinierne for godt og ondt for mange mennesker, heriblandt katolikker
i Tyskland, *også* før og under anden verdenskrig) -
... fra starten af havde meldt klart ud.

Compare with ...

7845 news:g8cnki$2vg2$1...@newsbin.cybercity.dk

> [...]
> midlertidig udelukkelse fra Europarådet, indtil landet accepterer, at der
> er grænser for magtpolitisk brynde."
>
> Jesper beinov i Berlingske Tidende
>
> === citat slut ====
>

> Også dette fælles *orienteringspunkt* (for Menneskeheden) kan; om ikke
> hjælpe psykopatus på vej, så da i det mindste får alle medløberne her
> endnu en mulighed for at skelne godt fra ondt, apropos ...
>
> Subject: Det russiske hjernevask-program (The russian brainwashing
> program) -
> Was: ... (the escape from global nuclear-war) ...

ET-Break:
(2008-09-19, Friday, day no 263, CET 09:59, GMT 07:59)
- "Vous comprenez ?"

Hmm ...

Det var vist et ET-spørgsmål direkte henvendt til Vatikanet!

Næææ ...

Det tror jeg faktisk ikke, ET, fordi ... (input memory from 'piedestal',
'SHIRK') ...

6965 news:FRNHi.23$5O...@news.get2net.dk

[ ... ]

... fordi i så fald indrømmer man jo så, at Paven IKKE er ufejlbarlig!!!

(I middelalderen bedrev de endog hor, vist nok.)

Man vil måske endog sige, at der må være tale om et satanistisk angreb på
Kirkens læresætninger, apropos ...

7951 news:g9oikr$vq6$1...@newsbin.cybercity.dk
7949 news:g9odhq$u0c$1...@newsbin.cybercity.dk
7945 news:g9m2eo$2do$1...@newsbin.cybercity.dk

You know: Just einem monkey-world ... :-(

Can( we do it better ?)...

CET 10:04
- "Yep."

How ?

CET 10:22
- "Follow me!"

Du er ikke så lidt selvsikker, ET, og man kommer faktisk lidt til at tænke
på ... (input memory from) ...

(ang. Antikrist)

... Og hele jorderig fulgte
undrende efter dyret.
(Åb. 13,3b)

...(
Øh ... (input memory from) ...

7742 news:g7723g$k2q$1...@newsbin.cybercity.dk
7716 news:g6f0eb$kum$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]

Hvis jeg må have dette lille forbehold
)...

CET 10:25
- "Okay."

CET 10:25
- "Friend."

CET 10:25
- "Let's walk."

*Where* are we going ?

CET 10:28
- "Just follow me."

Yes, Sir!

Hmm ... (memory on from) ...

7668 news:g5kk9r$2me9$1...@newsbin.cybercity.dk

> Og Enok vandrede med Gud ... :-)...

and ...

8006 news:gajcka$2s8p$1...@newsbin.cybercity.dk

> Det mest sandsynlige er derfor (fortsat), at ET har en finger med i
> spillet, apropos ...
[ ... ]
> The ET-BODYGUARD !!!

Last OUTPUT: 8021
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8022

"Jesus-loves-you" skrev
8022 news:gavog8$2q4v$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
> ET-Break:
> (2008-09-19, Friday, day no 263, CET ...
[ ... ]

> Can( we do it better ?)...
>
> CET 10:04
> - "Yep."
>
> How ?
>
> CET 10:22
> - "Follow me!"

[ ... ]

> CET 10:25
> - "Okay."
>
> CET 10:25
> - "Friend."
>
> CET 10:25
> - "Let's walk."
>
> *Where* are we going ?
>
> CET 10:28
> - "Just follow me."
>
> Yes, Sir!
>
> Hmm ...

ET-Break:
(2008-09-19, Friday, day no 263, CET 10:58, GMT 08:58)
- "Focus there."

The ET-music ...

8012 news:ganv6v$2apc$1...@newsbin.cybercity.dk

> Subject: Re: News from Your Big-sister -
> Was: ... - The main-program (message from ET, Aliens)
> 5827 news:Ri4_g.25$k21...@news.get2net.dk
> 5829 news:6w6_g.34$80...@news.get2net.dk

> It's about Your future, Mankind (NOT only the past) ... :-)
>
> CET 11:41
> - "Bered."
>
> CET 11:42
> - "Den veg."

...was on-air at that time.

Last OUTPUT: 8022 news:gavog8$2q4v$1...@newsbin.cybercity.dk
8021 news:gaumnq$2eem$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8023

"Jesus-loves-you" skrev
8022 news:gavog8$2q4v$1...@newsbin.cybercity.dk

Måske kan dagens ord fra de protestantiske "hedningefolk" www.blr.dk hjælpe
lidt på vej mht. forståelsen:

(NB! Andagtstekst i hæftet indtastet *før* 14 juni 2008)

=== citat start ===

Fredag 19. (september 2008)

Guds ord lader sig ikke binde

Fil 1,12-18a

(Apostlen Paulus skriver fra fængslet i Rom)

Alle heromkring ... er klar over,
at jeg er i fængsel, fordi
jeg er kristen.

Det ser ud til, at mit fangenskab har fået mange
af mine medkristne til at stole mere på Gud
i stedet for at frygte for fængslet.
De er blevet dristigere og forkynder nu ... uden frygt.

(Filipperbrevet 1,13b-14 - Bibelen på hverdagsdansk)

=== citat slut ====

Forestil dig, at Pave Pius XII havde sagt, at ... (input memory from) ...

8025 news:gavtqe$2sah$1...@newsbin.cybercity.dk

Bevares. Måske havde Hitler så sat ham i fængsel( ligesom Paulus)...

ET-Break:
(2008-09-19, Friday, day no 263, CET 12:41, GMT 10:41)
- "Og hva' så ?"

CET 12:41
- "Spørger jeg."

Den tyske soldat og mange, mange flere havde måske nedlagt våbene og
dristigt; ja måske ligefrem *frimodigt* UDEN FRYGT sagt (til denne ækle
diktator Hitler): Fuck you, asshole!!!

(vel vidende at man derefter blev henrettet for denne "ugerning" det
nogengange ér, at sige sandheden.)

Endvidere: Undskyld bandeordene. Vores politiske folkeskolelærer, Hr. Willy
Søvndahl, har - for øvrigt - forsøgt mange gange at lære os at tale pænere,
men den smutter jo engang imellem. Sorry ... :-)

Last OUTPUT: 8025 news:gavtqe$2sah$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8026