a-ha i Vega

Pernille & Peter

Fed koncert! Godt at se, at de gamle 80'er drenge, kan få hele Vega til at
gynge. STOR vokal-præstation af Morten Harket ...

Peter

Thomas Olsen

Jeg var også derinde

Jeg har aldrig hørt noget lignende. Morten Harket er en suveræn sanger.
Klokkerent synger han, både højt og lavt.

Jeg var til deres koncert i Valby hallen 1986, og var dengang skuffet over
hans sang, han gik ikke rigtig til den, men han er blevet mere modig og
bekendt med sine evner. I forhold til at høre mange af de nyere grupper med
vægt på vokal, live, var Morten en oplevelse ud over det sædvanlige -
fantastisk!!

Thomas

"Pernille & Peter" <p...@e-box.dk> skrev i en meddelelse