Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Den fulde usindsyge i Peter Nicolaysen

2 views
Skip to first unread message

Peter Nicolaysen

unread,
May 28, 2012, 12:26:36 PM5/28/12
to
8+8=16, 010000 er det saame paa binaer!
Det er sidst i maj maaned 2012!
Byen jeg bor i hedder Kjellerup,
den ligger i landet Danmark!

Der er paa nuvaerende tidspunkt
En kvindelig statsminister i landet!
Hun er en socialdemokrat!

Karsten Bjoernholt er en forbryder,
der har forbrudt sig imod mange ting
Bla. Mit oenske at han doede som 18aarig
eller deromkring!

Peter

--
I skal bare selv finde på en grund til, at i kommer i det kvante mekaniske mareridt Helvede og bliver torteret for altid når i dør, grunden i finder frem til, må ikke indeholde at jeg har gjort noget forkert, når i finder på en grund i kan tro på, så gør det!
Sane Peter(På min lønseddel står der den Hellige Peter, hvis man læser mellem linjerne!)

Peter Nicolaysen

unread,
May 28, 2012, 1:22:27 PM5/28/12
to
Den maade jeg lige beviste at Bjoernholt er en forbryder
paa, er en maade som DJ Aevl og Bjoernholt tilsviner
folk paa, med loegnhistorier, fordi de har adgang til
mennesker der er programmerede, mennesker der er
programmeret til ikke at kunne lyve!
Og er kendt for ikke at vaere ubegavede!

Har du fantaseret om at voksne og mindreaarige har
Sex sammen?

De fleste mindre aarige knaegte(omkring 15) fantasere om voksne
kvinder(18-20)

Peter Nicolaysen

unread,
May 28, 2012, 1:25:47 PM5/28/12
to
On Mon, 28 May 2012 19:22:27 +0200, Peter Nicolaysen
Ja eller Nej, dem der kraever det af folk er som regel
forbrydere, hvis nogen af de involverede ved noget
om hypnose!

Peter Nicolaysen

unread,
May 28, 2012, 1:37:17 PM5/28/12
to
On Mon, 28 May 2012 19:25:47 +0200, Peter Nicolaysen
"Forstaa alting paa en maade der er grim for dig selv"
"Gør alting paa en maade der er grim for dig selv"
"Straf dig selv for det du har gjort"

?

Peter Nicolaysen

unread,
May 28, 2012, 5:55:12 PM5/28/12
to
On Mon, 28 May 2012 19:37:17 +0200, Peter Nicolaysen
Folk syntes maaske det er morsomt, at faa forklaret
at man skal afledes og holdes nede indtil ens liv er
overstaaet?

Hvilket ikke er loegn, naar ens egen forestillingsevne,
bliver brugt,medmindre selvfoelgelig at man har faaet
besked paa at alting skal goeres paa en maade der er
grim for en selv!

For slet ikke at tale om at kaempe for at at faa det vaek,
Det med afledes! Lykkedes, og ikke vaere paa toilettet
og urinere i flere dage fordi det er umuligt, og ens
underbevidsthed konkludere og forklare ens bevidsthed
At det passer ogsaa med at man er fuld af pis som man har faaet
besked paa at man er!

Jeg syntes ikke det var morsomt, har i lyst til det?
I midten til slutningen af tyverne? Fordi i var deprimerede?
0 new messages