Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Køb af bleer og gummibukser til voksende

1,119 views
Skip to first unread message

Elskeren

unread,
Mar 30, 2008, 8:30:57 AM3/30/08
to
Hej

Er der nogle, der kan sige mig, hvor man kan købe bleer og gummibukser i
voksenstørelse til en rimelig pris?

Holst

unread,
Mar 30, 2008, 8:36:12 AM3/30/08
to

Elskeren wrote:

> Er der nogle, der kan sige mig, hvor man kan købe bleer og gummibukser i
> voksenstørelse til en rimelig pris?

Apoteket kan helt sikkert hjælpe dig.

Ellers kan du også klare det online:

http://www.voksenbleer.dk/

Om priserne er rimelige, ved jeg ikke.

Frank Leegaard

unread,
Mar 30, 2008, 10:50:54 AM3/30/08
to

Nu er det vel vanskeligt at skaffe en størrelse til voksende, da man vel
aldrig aner hvor man ender? :-)

/F

Frank Leegaard

unread,
Mar 30, 2008, 10:53:52 AM3/30/08
to

Eller er kravet bare: Plads til begejstring?

/F

Nicolai Lang

unread,
Mar 30, 2008, 1:07:52 PM3/30/08
to

Andre har foreslået http://www.voksenbleer.dk og dem kan jeg også
anbefale (jeg kender indehaveren) - men ellers så kom forbi
http://diaper.dk, her har vi en masse tips og en chat hvor du som
regel kan finde mig :)

Plastbukser kan også købes på http://lori.dk.


Med venlig hilsen
Babylai

--
http://babylai.dk http://diaper.dk
http://infantilism.org http://skriftestolen.dk

Per H

unread,
Mar 30, 2008, 1:58:23 PM3/30/08
to
On Sun, 30 Mar 2008 14:30:57 +0200, "Elskeren"
<elskere...@newmail.dk> skrev:

>Hej
>
>Er der nogle, der kan sige mig, hvor man kan købe bleer og gummibukser i
>voksenstørelse til en rimelig pris?


prøv hos lori.dk
de kan skaffe det de ikke viser/ flere farver, men de er så lidt
dyrre, tyskland er noget billigere, med gummierne
kender ikke tyske sider.
ble har jeg intet forstand på.

M.V.H.

Per

skype bruger

Per H

unread,
Mar 30, 2008, 3:09:05 PM3/30/08
to
On Sun, 30 Mar 2008 19:07:52 +0200, Nicolai Lang
<nnews04...@hjorth.com> skrev:

>On Sun, 30 Mar 2008 14:30:57 +0200, "Elskeren"
><elskere...@newmail.dk> wrote:
>
>

>Med venlig hilsen
>Babylai


der er fejl pĺ din hjemmeside, der er error ved billeder.

M.V.H.

Per

skype bruger

Nicolai Lang

unread,
Mar 30, 2008, 3:32:45 PM3/30/08
to
On Sun, 30 Mar 2008 21:09:05 +0200, Per H <tram...@gmail.com> wrote:

> der er fejl på din hjemmeside, der er error ved billeder.

Hej Per,

Tak for påmindelsen, det er fikset nu (har redirected den til vores
nye album). Desværre kan jeg ikke helt se hvad der var sket.

Mvh
Nicolai

perkol...@gmail.com

unread,
May 12, 2016, 4:28:39 PM5/12/16
to
www.bellapants.dk er det billigste jeg har set PER

js

unread,
May 17, 2016, 11:47:26 AM5/17/16
to
jeg har fået dem ordineret gennem lægen efter en operation
--
Mvh. Jørgen

perkol...@gmail.com

unread,
Aug 6, 2016, 3:35:38 AM8/6/16
to
I got op too 5 x large for a good price

js

unread,
Aug 10, 2016, 1:53:08 AM8/10/16
to
0 new messages