Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Trimgel - er det ik for godt til at være sandt?

1 view
Skip to first unread message

Henrik Stidsen

unread,
Jul 5, 2008, 10:03:13 AM7/5/08
to
Ser reklamer rundt omkring på nettet, facebook f.eks., for www.trimgel.dk -
smør en gel på kroppen, selvfølgelig der hvor du fylder mest, og den vil så
sørge for at du taber 5kg om ugen ved at forbrænde fedt der hvor du har
smurt den på. Samtidig står der at kroppen skiller sig af med en masse
affaldsstoffer pga. den her fantastiske gel.

I mine ører er det lidt for nemt - for godt til at være sandt. Er der nogen
der ved hva det er for noget?

Nej, jeg har ikke andel i salget af den og jeg tror ærlig talt heller ikke
på det er andet end snyd...

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
http://fuglemarkedet.dk/ - Danmarks online fuglemarked!

Carsten Riis

unread,
Jul 6, 2008, 5:49:48 AM7/6/08
to
Henrik Stidsen skrev den 05-07-2008 16:03:
> ......

>
> Nej, jeg har ikke andel i salget af den og jeg tror ærlig talt heller ikke
> på det er andet end snyd...
>

hvor er jeg glad for den del af sætningen: ...og jeg tror ærlig talt

heller ikke på det er andet end snyd.


Det er edderhugme grotesk, at man får lov til at markedsføre sådanne
produkter.


Jeg søgt lidt efter de "aktive" stoffer i trimgel.....og jeg ved godt,
at man skal tage wikipedia med et gran salt:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hoodia_gordonii

Og det der geraniumolie det er vist kun af duft og kosmetiske årsager
man putter det i.....jeg har i hvert fald ikke fundet nogen lødige
kilder som omtaler geraniumolie som vægttabsfremmende.


Og det med, at det skulle være et hype i USA....jamen kære venner
dog....hvordan er det nu lige fedmeepidemien har det i USA?

--
Med venlig hilsen
Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

Henrik Stidsen

unread,
Jul 6, 2008, 8:35:20 AM7/6/08
to
Carsten Riis <carste...@gmail.com> wrote in
news:48709532$0$90268$1472...@news.sunsite.dk:

> Og det der geraniumolie det er vist kun af duft og kosmetiske årsager
> man putter det i.....jeg har i hvert fald ikke fundet nogen lødige
> kilder som omtaler geraniumolie som vægttabsfremmende.

Tænkte nok det var noget fusk.

0 new messages