"Maria Frederiksen" <
m...@easyfrag.dk> skrev i en meddelelse
news:4fd243be$0$294$edfa...@dtext01.news.tele.dk...
Bruger du selv programmet, og har du dermed gjort dine egne erfaringer?
Jeg spørger, fordi vi i vores forening har problemer med at få Vig op at
køre. Programmet starter fint nok, men f.eks. har vi problemer med at lægge
bilag ind i Vig.
Medlemsdelen af Vig fungerer fint hos os.
Det kan være, at jeg skal være mere konkret, når jeg spørger, men jeg er
ikke regnskabskyndig, så jeg hører lige pengefolkene, hvad de har af
problemer - hvis du er frisk på at være med til at løse vores problemer.
Venligst
Kert Rats