Klaus Petersen skrev:
> dk.teknik.bil og dk.fritid.bil
>
> Disse 2 grupper skal anvendes når det drejer sig om
> motoriserede køretøjer som busser og lastvogne der ikke har
> deres egen specifikke gruppe.
>
> Så svært er det da ikke at regne ud.
Jeg har skam læst fundatserne til begge grupper.
De virker begge meget personbilfikserede. Jeg har
også smugkigget i dk.fritid.bil og det ser ud til at
det er flinke og rare deltagere.
Dk.teknik.bil skriver direkte i fundatsen at de ikke
ønsker 'udemomssnak', men kun tekniske emner,
så den springer jeg over.
--
Herluf