jeg har iagtaget at lederfigurer og dygtige elever ofte sidder forrest
i midten
på et klassebillede
venner og allierede står nok ofte tæt på hinanden, fjender står nok
langt fra hinanden
chek:
http://pigespejder.dk/uploads/pics/HB-2009-gruppe.png
unge og udviklingsorienterede birgitte og miriam står ude i siderne
langt fra hinanden
gamle formentligt konservative Tina står i centrum i midten
SH CT
iøvrigt og helt uden sammenligning
både Hitler og Stalin stod lagt fra centrum og på bagerste række på
deres klassefotos
http://raeson.dk/wp-content/uploads/2010/05/Regeringen--620x383.jpg
http://multimedia.jp.dk/archive/00226/regeringen_regering_226904e.jpg
http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/C507DB30-57D4-4AC6-8E1D-575B48178A18/664565/c630d96598e24f6ab953ea02453df514_regering.jpg
http://www.saabhistory.com/blog/wp-content/uploads/2009/02/regeringen.jpg
http://berlingske.image.unwire.com/IP/ss/a.bimg.dk/node-images/78/2/300x/2078808-regeringen.jpg?IP_w=800
http://www.dr.dk/nyheder/htm/baggrund/tema2000/Rokade%20i%20Nyrups%20regering/images/8.jpg
http://www.stm.dk/multimedia/AFRIII.jpg
men i DGP står birgitte eriksen længst væk fra centrum
SH CT
hitler med cirkel
http://www.flatrock.org.nz/topics/history/assets/hitler_in_school.jpg