Google Grupper understøtter ikke længere nye Usenet-opslag eller -abonnementer. Tidligere indhold er fortsat synligt.

VP dele i Sverige!

4 visninger
Gå til det første ulæste opslag

HH

ulæst,
27. apr. 2009, 12.35.0027.04.2009
til
Jeg har i dag været hos Hjertmans i Helsingborg for at få en
sejlbådsmembran til mit VP 120S - drev. Til brug næste vinter, hvor
jeg efter 15 år har besluttet at det er tid til udskiftning.
Pris i Danmark 1928:- DKK (hos "Nautisk Udstyr"), pris hos Hjertmans
2290:- SEK -> 1600 DKK, besparelse 328 gode danske kroner. Eneste
omkostning var en pensionistbillet til HH-ferries til 24 DKK inkl.
cykel til de 5km til Råå!
Og det viser sig når jeg åbner pakken, at det ikke alene er
gummimembranen, men også et komplet pakningssæt inklusive dækpladen
yderst - det tror jeg ikke er med i den nævnte danske pris.
Hos KKE motorer i Skovshoved (der ellers plejer at være rimelige i
pris) ser priserne p.t. sådan ud:
Sejlbådsmembran 2250.-
Gummilap 550,-
Pakningssæt 295,-

Hvis dette er rigtigt er prisforskellen jo "helt enorm", 3095 kr i
Danmark, 1600 kr i Sverige!

Det var en dejlig tur til Råå - man kan også sejle dertil!

0 nye opslag